Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти. (Бензин А-95, бензин А- 92, Дп). від МКП "Хмельницьктеплокомуненерго".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-08-19-010480-a
План UA-P-2021-08-19-010088-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.10.2021 09:48
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.09.2021 11:44
Закінчення аукціону 06.09.2021 12:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 106 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 060 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2021 16:06 до 04.09.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2021 16:06
до 25.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2021 16:06
до 31.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.09.2021 11:44
до 06.09.2021 12:07
Завершено
Період кваліфікації
з 06.09.2021 12:07
до 10.09.2021 09:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2021 09:16
до 21.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2021 09:16
до 22.10.2021 09:48
Період уточнень
з 19.08.2021 16:06 до 25.08.2021 00:00
Період оскарження
з 19.08.2021 16:06 до 31.08.2021 00:00
Період аукціону
з 06.09.2021 11:44 до 06.09.2021 12:07
Період кваліфікації
з 06.09.2021 12:07 до 10.09.2021 09:16
Період кваліфікації
з 06.09.2021 12:07 до 10.09.2021 09:16
Основні параметри
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти. (Бензин А-95, бензин А- 92, Дп).
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 400 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
4 400
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницикий, вул. Чорнобрового,5
Дата постачання по
31.01.2022 00:00
Позиція : №2 2 000 (літр)
Бензин А-92
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
2 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницикий, вул. Чорнобрового,5
Дата постачання по
31.01.2022 00:00
Позиція : №3 30 000 (літр)
Дп
Опис предмета закупівлі
Дп
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
30 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницикий, вул. Чорнобрового,5
Дата постачання по
31.01.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2021 16:08
-
19.08.2021 16:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Володимирівна Бартащук
Електронна пошта
Телефон
+380673130533
Сайт:
http://www.teplo.km.ua//
Замовник
ЄДРПОУ
03356571
Повна назва
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький,
Адреса
вул. Пересипкіна, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
987 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
965 520 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.09.2021 9:16 по 21.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.09.2021 09:16
-
10.09.2021 09:15
-
06.09.2021 12:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-08-19-010480-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27ПТ-10877/21
965 520 грн.
804 600 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2021
Строк дії договору з
24.09.2021
по
31.01.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 400 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
4 400
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 січня 2022 р.
Номенклатура
2 000 (літр)
Бензин А-92
Номенклатура
Бензин А-92
Кількість
2 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 січня 2022 р.
Номенклатура
30 000 (літр)
Дп
Номенклатура
Дп
Кількість
30 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 січня 2022 р.
Документи договору
29.09.2021 19:27
-
29.09.2021 19:24
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-03-000027
Дата створення проекту
03.09.2021 11:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2021 12:55
Дата публікації висновку про результати
03.09.2021 15:10
Дата завершення усунення порушень
18.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.09.2021 № 539 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 13. UA-2021-08-19-010480-a; 19.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.09.2021 00:00
Документи рішення
03.09.2021 12:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника б/д б/н. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товару в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючі позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 09132000-3 — Бензин (Petrol); 09134200-9 — Дизельне паливо (Diesel fuel). Відповідно до пункту 7 Порядку № 1082 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури відкритих торгів, яка передбачена частиною першою статті 13 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що: - у пункті 2.3 розділу І тендерної документації відсутня інформація щодо електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону; - опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону; - в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону не визначено для переможця спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону; - в порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю, розміщений у Додатку 4 до тендерної документації, не містить порядку змін його умов. Крім того, моніторингом встановлено, що в порушення частини восьмої статті 12 Закону в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «*Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Дана інформація подається Переможцем на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом завантаження документів через електронну систему закупівель а також направляється на адресу Замовника (29000, м. Хмельницький вул. Пересипкіна,5). У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.». Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 8, 17 та 19 частини другої статті 22 Закону, частин третьої та шостої статті 17 Закону, частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, інформації, зазначена в пункті 12.3 розділу XII Проєкту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) суперечить чинній редакції Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Дата висновку
03.09.2021 00:00
Дата публікації
03.09.2021 15:10
Документи висновку
03.09.2021 15:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вілповідно до вимог тендерної документації, Тендерна документація містить посиланя на оголошення, яке містить інфформацію про електронну адресу уповноваженої особи. Також відповідно до пункту 19 частини другої ст 22 Закону ТД повина містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.Слід зазначити що вимогами тендерної документації передбачено опис формальних несутєвих помлок, разом з тим Заноном не передбачено что тд має містити опис формальних помилок, чіткий перелік яких визначений наказом Міністерства чи будь яким іншим підзаконним актом. Також документація містить подання документів переможцем через електронну систему закупівель
Дата публікації
10.09.2021 10:22
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-22-000034
Дата створення проекту
22.09.2021 14:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2021 16:03
Дата публікації висновку про результати
24.09.2021 13:48
Дата завершення усунення порушень
09.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2021 № 586 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.09.2021 № 586 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2021-08-19-010480-a 19.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2021 00:00
Документи рішення
22.09.2021 16:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2021 № 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2021 № 28 МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» (далі – Замовник) визначено учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «ОККО КОНТРАКТ». Відповідно до частини першої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, відповідно до вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 10.09.2021, тобто з порушенням встановленого Законом строку (протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі), чим порушив вимоги пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини першої статті 10 та частини першої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.09.2021 00:00
Дата публікації
24.09.2021 13:48
Документи висновку
24.09.2021 13:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 106 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2021 17:00
Замовник:
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Контактний телефон:
+380673130533
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 106 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2021 17:00
Замовник:
МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Контактний телефон:
+380673130533
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності