Показати схожі тендери

Закупівля Фрукти свіжі від Управління освіти і науки Бердичівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-08-05-005124-a
План UA-P-2021-08-05-003299-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.09.2021 13:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.08.2021 13:29
Закінчення аукціону 25.08.2021 13:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 172 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 862.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2021 11:48 до 24.08.2021 20:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2021 11:48
до 14.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2021 11:48
до 20.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.08.2021 13:29
до 25.08.2021 13:58
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2021 13:58
до 06.09.2021 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.08.2021 15:07
до 17.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.09.2021 11:40
до 24.09.2021 13:12
Період уточнень
з 05.08.2021 11:48 до 14.08.2021 00:00
Період оскарження
з 05.08.2021 11:48 до 20.08.2021 00:00
Період аукціону
з 25.08.2021 13:29 до 25.08.2021 13:58
Період кваліфікації
з 25.08.2021 13:58 до 06.09.2021 11:40
Період кваліфікації
з 25.08.2021 13:58 до 06.09.2021 11:40
Основні параметри
Фрукти свіжі
Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 30 000 (кілограми)
Яблука
Опис предмета закупівлі
Яблука
Код ДК 021:2015
03222321-9 - Яблука
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 2 500 (кілограми)
Виноград
Опис предмета закупівлі
Виноград
Код ДК 021:2015
03222340-8 - Виноград
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 10 000 (кілограми)
Апельсини
Опис предмета закупівлі
Апельсини
Код ДК 021:2015
03222220-1 - Апельсини
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 3 000 (кілограми)
Мандарини
Опис предмета закупівлі
Мандарини
Код ДК 021:2015
03222240-7 - Мандарини
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 6 000 (кілограми)
Лимони
Опис предмета закупівлі
Лимони
Код ДК 021:2015
03222210-8 - Лимони
Кількість
6 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №6 10 000 (кілограми)
Банани
Опис предмета закупівлі
Банани
Код ДК 021:2015
03222111-4 - Банани
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2021 11:54
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Гондерук
Електронна пошта
Телефон
+380414340926
Замовник
ЄДРПОУ
02143206
Повна назва
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Поштовий індекс
13300
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Бердичів
Адреса
пл. Центральна, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Большой
Пропозиція:
2 068 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сандульський Ігор Петрович
Пропозиція:
1 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
1 899 900 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.08.2021 15:07 по 11.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а саме п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 11:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 11:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності згідно ст. 29, ч.16. п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. В тендерній пропозиції ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" виявлена невідповідність в підтвердженні кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пп.5.1. п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимог тендерної документації вимагалось – «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною частиною даного аналогічного договору (сканований оригінал/ нотаріально завірена копія документу/копія документу), а у випадку, якщо замовник згідно з аналогічним договором не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з оформленими належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично поставлених товарів згідно з договором та у повному їх обсязі...» Відтак, ФОП «КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ» в складі тендерної пропозиції надав файловий документ: «Персик_абрикос-конвертирован дс57.pdf», в складі якого містяться Аналогічний договір про закупівлю товарів: Персики, абрикоси, банани, яблука, код ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи № 48/9 від 09.07.2019 року укладений з Житомирським дошкільним навчальним закладом №57 з неповним відображенням тексту першої сторінки договору. Отже, пропонуємо ФОП «КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ» привести у відповідність підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, згідно ст. 16, а саме: - Надати Аналогічний договір з повною інформацією Договору, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
27.08.2021 18:03
Надати до
28.08.2021 18:03
Період вимог/скарг з 06.09.2021 11:40 по 17.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.09.2021 11:40
-
31.08.2021 15:09
Витяг з ЄДР
31.08.2021 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 11:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 11:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності згідно ст. 29, ч.16. п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. В тендерній пропозиції ФОП Сандульський Ігор Петрович виявлена невідповідність в підтвердженні кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пп.5.1. п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимог тендерної документації вимагалось – «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Аналогічний договір - це договір про закупівлю фруктів свіжих, виконаний в повному обсязі. Учасник повинен надати Аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною частиною даного аналогічного договору (сканований оригінал/ нотаріально завірена копія документу/копія документу), а у випадку, якщо замовник згідно з аналогічним договором не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з оформленими належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично поставлених товарів згідно з договором та у повному їх обсязі. На підтвердження виконання наданого договору учасник повинен надати відгук від Замовника про належне виконання, який повинен містити: - інформацію щодо найменування Замовника; - дату та номер договору на який надано відгук; - суму, на яку був укладений та суму на яку був виконаний зазначений договір; - інформацію про належне виконання договору, у тому числі якості наданих послуг. Відгук повинен бути завірений підписом керівника Замовника.» Відтак, ФОП Сандульський Ігор Петрович в складі тендерної пропозиції надав файловий документ: «1 Відповідність кваліфікації.pdf», в складі якого містяться: Аналогічний договір № 27 від 25.02.2020 року укладений між Комунальним закладом "Дошкільний навчальний заклад № 26 Вінницької міської ради" та учасником про закупівлю товарів: овочі та фрукти, код ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи та Лист-відгук від 19.08.2021 року № 594. Відповідну інформацію можливо перевірити у вільному доступі за допомогою сервісу: «ЄДИНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ» в мережі Інтернет за посиланням https://spending.gov.ua/new/disposers/26243266/agreements/1713074861. Під час перевірки наданої інформації в документах учасника в складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності даного аналогічного договору та листі-відгуку, а саме: Договір не в повному обсязі, а саме без додаткової угоди 1 від 21.12.20 р. яка згідно п.11.2 розділу ХІ Договору є невід’ємною частиною та суми на яку був виконаний договір згідно листа-відгуку 28 527,40 грн. не співпадають з сумою актів зазначених у відкритих даних 29 879,68 грн. Отже, пропонуємо ФОП Сандульський Ігор Петрович привести у відповідність підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, згідно ст. 16, а саме: - Надати Аналогічний договір з повною інформацією Договору, та відповідно Лист-відгук протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
03.09.2021 16:01
Надати до
04.09.2021 16:01
Договір
UA-2021-08-05-005124-a-c1
Підписаний і діє
Номер
266
1 900 000 грн.
1 900 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.09.2021
Строк дії договору з
24.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 000 (кілограми)
Яблука
Номенклатура
Яблука
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
14.6
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
2 500 (кілограми)
Виноград
Номенклатура
Виноград
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
60
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Апельсини
Номенклатура
Апельсини
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
40.2
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Мандарини
Номенклатура
Мандарини
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
50
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
6 000 (кілограми)
Лимони
Номенклатура
Лимони
Кількість
6 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
60
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Банани
Номенклатура
Банани
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
40
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
24.09.2021 13:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 172 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2021 20:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 172 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2021 20:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності