Показати схожі тендери

Закупівля Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку) від КП "Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-27-002217-c
План UA-P-2021-07-27-002146-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.09.2021 14:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.08.2021 11:51
Закінчення аукціону 13.08.2021 12:12
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 889 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 446.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.07.2021 16:49 до 12.08.2021 16:54
Завершено
Період уточнень
з 27.07.2021 16:49
до 02.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.07.2021 16:49
до 08.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.08.2021 11:51
до 13.08.2021 12:12
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2021 12:12
до 19.08.2021 08:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2021 08:47
до 30.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2021 08:47
до 07.09.2021 14:26
Період уточнень
з 27.07.2021 16:49 до 02.08.2021 00:00
Період оскарження
з 27.07.2021 16:49 до 08.08.2021 00:00
Період аукціону
з 13.08.2021 11:51 до 13.08.2021 12:12
Період кваліфікації
з 13.08.2021 12:12 до 19.08.2021 08:47
Період кваліфікації
з 13.08.2021 12:12 до 19.08.2021 08:47
Основні параметри
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Волі, 66а
Дата постачання по
28.02.2022 16:54
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
27.07.2021 16:52
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дручек Алла Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380332252589
Замовник
ЄДРПОУ
01982985
Повна назва
КП "Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади"
Поштовий індекс
43024
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
пр-т Відродження,13
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
Пропозиція:
4 999 999.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПРОМБУД-5"
Пропозиція:
4 999 999.19 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.08.2021 8:47 по 30.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.08.2021 08:47
-
19.08.2021 08:46
Повідомлення про рішення
13.08.2021 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.07.2021 16:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.07.2021 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ч.16 статті 29 Закону “Про публічні закупівлі” якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до пункту 1.2. додатку 2 ТД учасник зобов’язаний був надати завірені належним чином копії трудових книжок працівників (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) та/або оригінали цивільно-правових договорів (на працівників, зазначених у довідці). Однак у складі Вашої пропозиції такі документи відсутні. Враховуючи вищевикладене, просимо надати протягом 24 годин з моменту даного повідомлення завірені належним чином копії трудових книжок працівників (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) та/або оригінали цивільно-правових договорів (на працівників, зазначених у довідці).
Створено
17.08.2021 15:27
Надати до
18.08.2021 15:27
Договір
UA-2021-07-27-002217-c-b1
Підписаний і діє
Номер
459
4 999 999.19 грн.
4 166 665.99 грн.
З ПДВ
Підписано
06.09.2021
Строк дії договору з
06.09.2021
по
28.02.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Капітальний ремонт IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку
Номенклатура
Капітальний ремонт IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
4 999 999.19
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
28 лютого 2022 р.
Документи договору
07.09.2021 14:26
-
07.09.2021 14:20
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-07-000010
Дата створення проекту
07.10.2021 10:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.10.2021 15:27
Дата публікації висновку про результати
23.10.2021 12:07
Дата завершення усунення порушень
28.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
02.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Черкаська
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2021 №579 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 07.10.2021 № 579 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-002217-c, 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2021 00:00
Документи рішення
07.10.2021 15:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.07.2021 № 105-ВТ (далі – тендерна документація); пояснення та документи, отримані 12.10.2021 від Замовника в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію приватного підприємства «ПРОМБУД-5» (далі – ПП «ПРОМБУД-5»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником торгів ПП «ПРОМБУД-5» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ПП «ПРОМБУД-5» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2021; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ПП «ПРОМБУД-5» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір підряду від 06.09.2021 № 459; звіт про результати проведення процедури.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.10.2021 00:00
Дата публікації
23.10.2021 12:07
Документи висновку
23.10.2021 12:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-07-27-002217-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
08.10.2021 09:33
Орган перевірки
14.10.2021 00:00
Документи повідомлення
08.10.2021 09:33
-
Відповідь
Пояснення
КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» щодо закупівлі послуг з капітального ремонту IV поверху консультативно-діагностичного центру КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на проспекті Волі, 66А в м. Луцьку, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-07-27-002217-с, повідомляє, що очікувана вартість визначалася згідно розробленої проектно-кошторисної документації. Підтверджуючі документи додаються.
Рішеня
12.10.2021 10:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 889 250 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2021 16:54
Замовник:
КП "Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 889 250 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2021 16:54
Замовник:
КП "Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності