Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання” від Державна організація "Комбінат "Рекорд".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-26-004222-c
Id Tender 3610d54163ef401f9d8d846eafdb4049
План UA-P-2021-07-26-003844-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.08.2021 13:52
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 12.08.2021 12:54
Закінчення аукціону 12.08.2021 13:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
244 637 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 446.37 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.07.2021 16:34 до 11.08.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.07.2021 16:34
до 01.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.07.2021 16:34
до 07.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 12.08.2021 12:54
до 12.08.2021 13:15
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2021 13:15
до 13.08.2021 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2021 08:51
до 24.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2021 08:51
до 26.08.2021 13:52
Період уточнень
з 26.07.2021 16:34 до 01.08.2021 00:00
Період оскарження
з 26.07.2021 16:34 до 07.08.2021 00:00
Період аукціону
з 12.08.2021 12:54 до 12.08.2021 13:15
Період кваліфікації
з 12.08.2021 13:15 до 13.08.2021 08:51
Період кваліфікації
з 12.08.2021 13:15 до 13.08.2021 08:51
Основні параметри
Послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання”
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання”
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2021 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 29 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
26.07.2021 16:42
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скарлат Сергій Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380671568769
Факс
0412473364
Замовник
ЄДРПОУ
14373176
Повна назва
Державна організація "Комбінат "Рекорд"
Поштовий індекс
10028
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Вільський Шлях, 281
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс"
Пропозиція:
240 329 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА"
Пропозиція:
239 790 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.08.2021 08:51 по 24.08.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.08.2021 08:51
-
documentType.award.awardNotice
12.08.2021 13:16
Витяг з ЄДР
12.08.2021 13:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-26-004222-c-c1
Підписаний і діє
Номер
63
239 790 грн.
199 825 грн.
З ПДВ
Підписано
25.08.2021
Строк дії договору з
25.08.2021
по
31.12.2021
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання”
Номенклатура
Послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання”
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
239 790
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 вересня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА"
Повна назва
ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13655725

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.08.2021 13:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-08-20-000011
Дата створення проекту
20.08.2021 11:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.08.2021 12:14
Дата публікації висновку про результати
28.08.2021 11:25
Дата завершення усунення порушень
11.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 246-16-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Житомирська
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.08.2021 № 481 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.08.2021 № 481. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-07-26-004222-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.08.2021 00:00
Документи рішення
20.08.2021 12:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Державної організації «Комбінат «Рекорд» (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА», повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2021 року та договір про закупівлю від 25.08.2021 року № 63. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Підпунктом 2.1. пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено умову, що виконавець (учасник) у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дозволу, виданого на ім’я виконавця (або субпідрядника), на виконання наступних видів робіт підвищеної небезпеки: - Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; - Злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних; - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). На виконання вказаних вимог учасником ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» у складі тендерної пропозиції надано копії 4–ох дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих на ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА», зокрема: дозвіл № 334.18.26, на виконання робіт газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах та дозвіл № 55.21.26, на виконання робіт зі зливу, очистки резервуарів, тари з-під нафтопродуктів. Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 7 «Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А» Додатку № 2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, а саме: «роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)», виконуються на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» відсутній дозвіл на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, натомість у складі тендерної пропозиції вказаного учасника надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання зазначених робіт, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА», як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 25.08.2021 року № 63 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.08.2021 00:00
Дата публікації
28.08.2021 11:25
Документи висновку
28.08.2021 11:25
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державна організація «Комбінат «Рекорд» (далі – Замовник) отримала висновок про результати моніторингу ( UA-M-2021-08-20-000011) закупівлі, що був проведений згідно з наказом начальника Північного офісу Держаудитслужби України від 20.08.2021 № 481 (далі – Висновок) у період з 20.08.2021 по 28.08.2021, відносно процедури відкритих торгів по закупівлі послуги з проведення зачистки резервуарів РВС-5000 з під дизельного палива, код за ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання” (номер процедури в системі електронних закупівель UA-2021-07-26-004222-c). У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.07.2021 року) (далі – Закон) Замовник надає аргументовані заперечення щодо відомостей, викладених у Висновку, а саме: а) «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082» щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель. Повідомляємо, що у тендерній документації (ч.2 ст.22 Закону – містить виключний перелік інформації до оприлюднення - і п.3 Порядку № 1082) відсутня пряма вимога вказувати у цій документації необхідність засвідчення поданої пропозиції електронним кваліфікованим підписом (КЕП). Ця вимога і без прямого вказування необхідна до виконання згідно п.3. Порядку №1082. Ч.3 ст.22 Закону встановлює, що Замовник може додатково до вимог ч.2 ст.22 Закону включити інші вимоги (у т.ч. необхідність накладання КЕП, яка і без того передбачена законодавством), проте вказана дія носить необов’язковий характер. Проте, з метою уникнення подібних питань, Замовник гарантує розміщення вищевказаної вимоги у тендерних документаціях у майбутньому. б) «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог п.1 ч.1 ст.31 Закону» - у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки - в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі, натомість у складі тендерної пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання зазначених робіт, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Учасник вищевказаної процедури закупівлі отримав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація) 16.02.2021 за № 1514 (інформація з сайту територіального органу Держпраці за посиланням https://dspif.gov.ua/old/rizne/3644-deklaracyi-2020-6.html). На час отримання Декларації був чинний «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок) в редакції яка діє з 12.03.2020 року. У цьому порядку вказана Декларація (п.21 та додаток №6) давала дозвіл на виконання вищевказаних робіт. Редакцією Порядку від 10.03.2021 (затверджено постановою КМУ від 03.02.2021 №77) було спеціально вказано, що усі подібні Декларації продовжують діяти до внесення змін до них – частина 3 цієї Постанови. Будь-які зміни до Декларації не вносились, бо у цьому випадку у переліку на сайті територіального органу Держпраці була б про це зазначена інформація. Як висновок – Замовник вважає, що дозвіл на виконання вищевказаних робіт надається декларацією і є дійсним на поточний час. Зважаючи на вищевикладене вважаємо, що ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» виконало та дотримало вимоги тендерної документації у цілому належним чином, а Замовник не порушив вимог Закону України «Про публічні закупівлі», визнавши тендерну пропозицію Переможця (ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА») як таку, що відповідає вимогам тендерної документації і уклавши відповідний договір на надання послуг.
Дата публікації
31.08.2021 16:05
Документи інформації про усунення порушення
31.08.2021 16:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 637 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2021 09:00
Замовник:
Державна організація "Комбінат "Рекорд"
Контактний телефон:
380671568769
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 637 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2021 09:00
Замовник:
Державна організація "Комбінат "Рекорд"
Контактний телефон:
380671568769
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності