Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь від Донецький державний університет управління.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-23-003748-c
План UA-P-2021-07-21-008719-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.09.2021 10:16
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.08.2021 13:38
Закінчення аукціону 16.08.2021 13:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 429 614 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 148.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2021 15:30 до 14.08.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2021 15:30
до 04.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2021 15:30
до 10.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.08.2021 13:38
до 16.08.2021 13:59
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2021 13:59
до 17.08.2021 21:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.08.2021 21:12
до 28.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.08.2021 21:12
до 03.09.2021 10:16
Період уточнень
з 23.07.2021 15:30 до 04.08.2021 00:00
Період оскарження
з 23.07.2021 15:30 до 10.08.2021 00:00
Період аукціону
з 16.08.2021 13:38 до 16.08.2021 13:59
Період кваліфікації
з 16.08.2021 13:59 до 17.08.2021 21:12
Період кваліфікації
з 16.08.2021 13:59 до 17.08.2021 21:12
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 100
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
87513, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Карпінського, 58
Дата постачання по
01.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
06.08.2021 18:02
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нога Ірина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380509348040
Замовник
ЄДРПОУ
00173427
Назва (англійською мовою)
Donetsk State University of Management
Повна назва
Донецький державний університет управління
Поштовий індекс
87513
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
Карпінського, 58
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Медвецький Вадим Віталійович"
Пропозиція:
4 680 510.43 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Нові теплотехнології
Пропозиція:
4 165 186.75 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.08.2021 21:12 по 28.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.08.2021 21:11
-
documentType.award.awardNotice
16.08.2021 14:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-23-003748-c-a1
Підписаний і діє
Номер
39-REDU
4 165 186.75 грн.
4 165 186.75 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.09.2021
по
30.04.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.09.2021 09:27
Підписаний договір
03.09.2021 10:10
-
Зміни до договору
07.09.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Виявлення технічної (механічної, формальної) помилки , допущеної в п. 4.2.1. договору №39 - REDU від 01.09.2021р.
Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Документи зміни договору
09.09.2021 15:24
-
09.09.2021 15:19
Субпідряд
09.09.2021 11:31
-
Підписаний договір
Зміни до договору
30.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Продовження строку виконання робіт до 24.12.2021р.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
02.12.2021 14:11
-
Підписаний договір
Зміни до договору
24.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Підставою для подовження терміну дії договору є низка непередбачуваних обставин, зокрема необхідність корегування проєктно-кошторисної документації, пов’язана з виникненням додаткових робіт, а також реорганізація на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 року Донецького державного університету управління, що призвела до змін у графіку фінансування проєкту Відродження переміщених університетів: посилення конкурентоспроможності, підтримка громад (REDU).
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
28.12.2021 14:33
-
Підписаний договір
Зміни до договору
25.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
4
Маріупольський державний університет є правонаступником майна, прав та обов’язків Донецького державного університету управління. Сторони дійшли згоди внести зміни до договору
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
25.01.2022 16:09
-
25.01.2022 16:00
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-12-000045
Дата створення проекту
12.10.2021 15:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.10.2021 15:43
Дата публікації висновку про результати
23.10.2021 12:15
Дата завершення усунення порушень
06.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 033-71-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Полтавська
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.10.2021 № 442 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 12.10.2021 № 442 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-07-23-003748-c, 23.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.10.2021 00:00
Документи рішення
12.10.2021 15:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету управління (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника б/д б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нові тепло технології»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021; договір підряду від 01 вересня 2021 року № 39-REDU на суму 4165186,75 грн. (з ПДВ), укладений з ТОВ «Нові тепло технології»; додаткова угода до вищевказаного договору від 07.09.2021 № 1. Моніторингом питання відповідності відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону замовником у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством. Так, у тендерній документації замовником (пункт 1 розділу І тендерної документації) здійснено посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції № 114-IX від 19.09.2019, в той час як на момент проведення процедури закупівлі діяв Закон в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX. Моніторингом також встановлено, що під час внесення змін до тендерної документації замовник разом з переліком внесених змін, завантаженому в окремому файлі 06 серпня 2021 року «ПЕРЕЛИК ЗМІН.DOCX», також оприлюднено нову редакцію тендерної документації у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx». Проте, зміни внесені до тендерної документації замовником у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» висвітлені у вигляді закреслених даних. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
ючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.10.2021 00:00
Дата публікації
23.10.2021 12:15
Документи висновку
23.10.2021 12:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо усунення виявлених порушень ДАСУ від 23.10.2021р. Згідно Висновку Державної аудиторської служби України від 23.10.2021р. про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь) (номер оголошення UA-2021-07-23-003748-c) були виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель. З метою усунення порушень та не допущення їх в подальшому, секретарем тендерного комітету були внесені правки згідно Висновку, а саме: 1. У тендерній документації було виправлено помилкове посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» та відображено номер Закону, який діяв на момент проведення процедури закупівлі (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX). 2. У файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» було видалено зміни до тендерної документації, які були висвітлені у вигляді закреслених даних. 3. У річному плані не було вказано код економічної класифікації видатків бюджету. Код КЕКВ – 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. До відповіді долучаємо документальне підтвердження, а саме: 1. «Тендерна документація зі змінами.docx»; 2. Річний план закупівель.
Дата публікації
28.10.2021 12:08
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 5429614,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-23-003748-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? - яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
12.10.2021 15:45
Орган перевірки
20.10.2021 00:00
Документи повідомлення
12.10.2021 15:45
-
Відповідь
Відповідь на запит
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 12.10.2021р. Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 12.10.2021р. щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь) (номер оголошення UA-2021-07-23-003748-c). Питання №1: яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Донецького державного університету управління за посиланням https://dsum.edu.ua/storage/documents/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/10.%20%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA.pdf Питання №2: яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі? Відповідь: Очікувану вартість предмета закупівлі обраховано з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». До відповіді долучаємо документальне підтвердження, а саме: -зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. За результатами проведення аукціону ціна тендерної пропозиції склала 4 165 186,75 грн. (звіт про результати проведення процедури закупівлі також розміщено на офіційному сайті Донецького державного університету управління).
Рішеня
18.10.2021 13:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 429 614 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2021 00:00
Замовник:
Донецький державний університет управління
Контактний телефон:
380509348040
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 429 614 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2021 00:00
Замовник:
Донецький державний університет управління
Контактний телефон:
380509348040
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності