Показати схожі тендери

Закупівля М’ясо (М"ясо яловичини (заморожене без кісток)) від Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-20-005491-b
План UA-P-2021-07-20-006326-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.08.2021 11:11
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.08.2021 11:34
Закінчення аукціону 06.08.2021 12:01
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
770 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.07.2021 13:44 до 05.08.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 20.07.2021 13:44
до 26.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.07.2021 13:44
до 01.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.08.2021 11:34
до 06.08.2021 12:01
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2021 12:01
до 10.08.2021 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.08.2021 16:39
до 21.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.08.2021 16:24
до 26.08.2021 11:11
Період уточнень
з 20.07.2021 13:44 до 26.07.2021 00:00
Період оскарження
з 20.07.2021 13:44 до 01.08.2021 00:00
Період аукціону
з 06.08.2021 11:34 до 06.08.2021 12:01
Період кваліфікації
з 06.08.2021 12:01 до 10.08.2021 16:24
Період кваліфікації
з 06.08.2021 12:01 до 10.08.2021 16:24
Основні параметри
М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
Код ДК 021:2015
15111100-0 - Яловичина
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
20.07.2021 13:45
-
Тендерна документація
20.07.2021 13:44
Тендерна документація
20.07.2021 13:44
Тендерна документація
20.07.2021 13:44
Тендерна документація
20.07.2021 13:44
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Довгошиєнко
Електронна пошта
Телефон
+380414296366
Замовник
ЄДРПОУ
02143212
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Коростень
Адреса
вул. Грушевського, 66
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ"
Пропозиція:
767 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АВРАМЧУК ВІКТОР ПЕТРОВИЧ "
Пропозиція:
699 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Трохимчук Р.А.
Пропозиція:
696 150 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.08.2021 16:39 по 20.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
09.08.2021 16:39
-
Звіт про оцінку
06.08.2021 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 13:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 13:44
Період вимог/скарг з 10.08.2021 16:24 по 21.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.08.2021 16:24
-
Звіт про оцінку
09.08.2021 16:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-20-005491-b-a1
Підписаний і діє
Номер
49
699 000 грн.
699 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.08.2021
Строк дії договору з
26.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 000 (кілограми)
М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
Номенклатура
М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток))
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
26.08.2021 11:11
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-10-000055
Дата створення проекту
10.09.2021 13:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.09.2021 14:21
Дата публікації висновку про результати
16.09.2021 17:50
Дата завершення усунення порушень
01.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
02.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 304-12-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 804-52-01
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.09.2021 № 523 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 18. UA-2021-07-20-005491-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.09.2021 00:00
Документи рішення
10.09.2021 14:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасника ФОП Трохимчук Р.А. та учасника-переможця ФОП Аврамчук В.П., протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.08.2021 року та від 10.08.2021 року, договір про закупівлю від 26.08.2021 року № 49. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. За результатами моніторингу відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що Замовником з ФОП Аврамчук В.П. укладено договір про закупівлю від 26.08.2021 року № 49, який не містить інформації про найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції, що є предметом закупівель, що не відповідає вимогам частини 4 статті 180 Господарського кодексу України та абзацу 1 частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами моніторингу відповідності умов укладеного договору законодавству установлено порушення вимог частини 4 статті 180 Господарського кодексу України та абзацу 1 частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Трохимчук Р.А. та ФОП Аврамчук В.П., своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до договору про закупівлю в частині визначення умов про предмет закупівлі, а також вжиття заходів по не допущенню порушень вимог частини 5 статті 17, пунктів 18, 19 частини 2 статті 22 Закону в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.09.2021 00:00
Дата публікації
16.09.2021 17:50
Документи висновку
16.09.2021 17:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення, щодо отриманого 16.09.2021 року висновоку за результатами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по процедурі закупівлі UA-2021-07-20-005491-b (М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток)) в якому зазначено, що визначений замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04 2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. У зв’язку з технічною неможливістю внести зміни до пункту 2 розділу V тендерної документації по закупівлі UA-2021-07-20-005491-b (М’ясо (М'ясо яловичини (заморожене без кісток)), а також враховуючи,що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Аврамчук В.П. не було допущено формальних помилок, що не вплинуло на рішення тендерного комітету,тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради враховано зауваження, і внесені зміни до пункту 2 розділу V подальших тендерних документацій , які викладені в новій редакції. Щодо відповідності умов укладеного договору №49 від 26.08.2021р про закупівлю, додатковою угодою до вказаного договору будуть внесені зміни в частині визначення умов про предмет закупівлі в розділ 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», які були передбачені в п.3.6 розділі 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ, КІЛЬКІСТЬ». Тендерний комітет зобов’язується вжити заходів по не допущенню подібних недоліків у сфері публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації
22.09.2021 11:48
Документи інформації про усунення порушення
22.09.2021 11:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2021 17:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Контактний телефон:
+380414296366
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2021 17:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Контактний телефон:
+380414296366
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності