Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою) від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-07-20-004321-c
План UA-P-2021-07-20-010996-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 21.09.2021 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 695 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 479 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.07.2021 16:31 до 21.08.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.07.2021 16:31
до 11.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.07.2021 16:31
до 17.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 21.08.2021 00:03
до 21.09.2021 00:00
Період уточнень
з 20.07.2021 16:31 до 11.08.2021 00:00
Період оскарження
з 20.07.2021 16:31 до 17.08.2021 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2021 00:03 до 21.09.2021 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою)
14410000-8 - Rock salt (Salt for industrial processing with anti-caking additive)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в тендерній документації) дата та час розкриття тендерних пропозицій 21.08.2021 о 00:00
Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language (more details in the tender documentation) Date and time of opening of tender offers 21.08.2021 at 00:00
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Salt for industrial processing with anti-caking additive
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
2 790
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Інструментальна, 13
Дата постачання по
25.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Постачальнику здійснюються Замовником після отримання відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Постачальником рахунка
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.07.2021 16:33
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Космина Михайло Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kosmyna Mykhailo
Електронна пошта
Телефон
380322521767
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Poturai Oryslava Vasylivna
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivskyi District Administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Маїк Олег Ярославович
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗІО-СПОРТ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАЛЬЦ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ФОП Маїк Олег Ярославович : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
21.08.2021 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
ID
4cc4d57ef4e14366ab37d4f0a557ec49
Створено
14.09.2021 15:02
Надати до
15.09.2021 15:02
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товару учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 17.08.2021 №196, в якій зазначено, що в учасника наявний виробничий майданчик. На виконання вимог п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником надано у складі пропозиції скан-копію договору №0209-19/1 від 02.09.2019 про надання комплексу послуг укладеного з ТзОВ «Торгова група Укрресурс». Однак, всупереч вимогам п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником у складі пропозиції не надано скан-копію документу що посвідчує право власності на вказаний вище виробничий майданчик. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію документу що посвідчує право власності на виробничий майданчик вказаний у інформаційній довідці від 17.08.2021 №196.
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
21.08.2021 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f80f8f72a12c47d9af0e645009d9a28f
Створено
14.09.2021 15:02
Надати до
15.09.2021 15:02
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товару учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку від 18.08.2021 №01, в якій зазначено, що в учасника майданчик для зберігання інертних матеріалів м. Львів, вул. Городоцька, 207. На виконання вимог п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником надано у складі пропозиції скан-копію договору суборенди №02/08 від 02.08.2021 укладеного з ТзОВ «ДІАН-ГРУП». Однак, всупереч вимогам п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником у складі пропозиції не надано скан-копію документу що посвідчує право власності на вказаний вище майданчик для зберігання інертних матеріалів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію документу що посвідчує право власності на майданчик для зберігання інертних матеріалів вказаний у інформаційній довідці від 18.08.2021 №01.
ТОВ "ЗАЛЬЦ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
- на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: на виконання вимог абз. 2 п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації та п. 1 Додатку №2 до Тендерної документації учасником у складі пропозиції надано Декларацію постачальника про відповідність (лист №19-08/3 від 19.08.2021 року). Загальні вимоги до декларації постачальника про відповідність установлені національним стандартом України - ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги. Розділом 6 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 встановлено, що емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обгрунтовану інформацію, яка дасть модливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати емітента декларації, об’єкт декларації, стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким задекларована, а також особу, що підписала декларацію про відповідність від імені імітента. Щонайменше декларація про відповідність повинна містити: однозначну ідентифікацію декларації про відповідність; назву та контактну адресу надавача декларації про відповідність; ідентифікацію об’єкта декларації про відповідність; заяву про відповідність; повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог, а також можливі версії, якщо такі є; дату та місце надання декларації про відповідність; підпис, прізвище та посаду уповноваженої особи, що діє від імені емітента; будь-яке обмеження чинності декларації про відповідність. Також, приклад декларації про відповідність наведено у Додатку А вказаного стандарту. Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника, Декларація постачальника про відповідність не відповідає вимогам установлених ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, а саме, декларація не містить: однозначну ідентифікацію декларації про відповідність; назву та контактну адресу надавача декларації про відповідність; дату та місце надання декларації про відповідність.
Документи прекваліфікації
21.08.2021 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2021 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
ID
0c7e723554f74243b39ad0190aa7de94
Створено
14.09.2021 15:02
Надати до
15.09.2021 15:02
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - вимогами п. 2 Частини №1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), зокрема зазначено, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме щодо поставки солі технічної з антизлежувальними добавками/солі для промислового переробляння з протизлежувальними добавками тощо. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надано у складі пропозиції інформаційну довідку від 19.08.2021 №19-08/7, в якій зазначено що на замовлення ТОВ «Спец-Буд Стандарт» учасник постачав сіль для промислового переробляння – концентрат мінеральний галіт. На виконання вимог п. 2. Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником надано у складі пропозиції скан-копію Договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021, укладеного з ТзОВ «Спец-Буд Стандарт». Відповідно до п. 1.2. Розділу 1 Договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021, предметом постачання даного договору є «Сіль». Також, учасником у складі пропозиції надано скан-копію видаткової накладної №РН-0000001 від 24.06.2021 на поставку товару «Сіль» та скан-копію платіжного доручення №1813 від 01.07.2021, відповідно до якого здійснено оплату за сіль. Однак, слід зазначити, що надані у складі пропозиції договір купівлі-продажу №1 від 24.06.2021, видаткова накладна№РН-0000001 від 24.06.2021 та платіжне доручення №1813 від 01.07.2021 містять відомості щодо поставки товару – «Сіль», та не містять відомостей щодо того, який саме вид товару постачався «сіль для промислового переробляння» або «сіль харчова» тощо. А, отже, встановити відповідність, наданого у складі пропозиції учасника договору вимогам п. 2 Частини 1 до Тендерної документації неможливо. Поряд з цим, учасником у складі пропозиції надається відгук від ТзОВ «Спец-Буд Стандарт», датований 20.08.2021 №83/20, в якому підприємство ТзОВ «Спец-Буд Стандарт» підтверджує, що, відповідно до укладеного та виконаного договору №23/07/21 від 23.07.2021 року, по предмету договору: Сіль для промислового переробляння – концентрат мінеральний – галіт, ТзОВ «ЗАЛЬЦ» виконало договір належним чином. Однак, слід зазначити, що наданий відгук не стосується Договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021, наданого учасником у складі пропозиції. З огляду на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; вимоги п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію та документи надані на виконання п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації привести у відповідність. А саме: 1) в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору згідно наданого у складі пропозиції відгуку від 20.08.2021 №83/20 - надати скан-копію договору №23/07/21 від 23.07.2021 року укладеного між ТзОВ «ЗАЛЬЦ» та ТзОВ «Спец-Буд Стандарт», по предмету договору: Сіль для промислового переробляння – концентрат мінеральний – галіт (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також надати скан-копії документу (-ів) на підтвердження фактичної поставки товару за аналогічним договором та документ що підтверджує факт оплати; 2) в разі наявності досвіду виконання аналогічного договору згідно наданого у складі пропозиції Договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021 – надати інформацію та/або документи щодо того, яка саме сіль поставлялась згідно Договору купівлі-продажу №1 від 24.06.2021 та надати скан-копiю листа відгука контрагента, за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiя про добросовісне виконання умов договору, відсутність претензій до повноти та якості поставленого товару, а також привести інформаційну від 19.08.2021 №19-08/7, в частині предмету договору, у відповідність до наданих документів.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 695 660 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2021 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521767
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 695 660 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2021 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521767
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності