Показати схожі тендери

Закупівля Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів) від АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-07-19-009820-b
План UA-P-2021-07-16-004719-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.09.2021 18:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.09.2021 15:35
Закінчення аукціону 02.09.2021 15:56
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
60 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.07.2021 19:41 до 19.08.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.07.2021 19:41
до 09.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.07.2021 19:41
до 15.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.08.2021 00:01
до 01.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.09.2021 15:35
до 02.09.2021 15:56
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2021 15:56
до 07.09.2021 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.09.2021 16:42
до 18.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.09.2021 16:42
до 20.09.2021 18:12
Період уточнень
з 19.07.2021 19:41 до 09.08.2021 00:00
Період оскарження
з 19.07.2021 19:41 до 15.08.2021 00:00
Період аукціону
з 02.09.2021 15:35 до 02.09.2021 15:56
Період кваліфікації
з 19.08.2021 00:01 до 01.09.2021 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2021 15:56 до 07.09.2021 16:42
Період кваліфікації
з 02.09.2021 15:56 до 07.09.2021 16:42
Основні параметри
Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Cartridge refilling and repair of related office equipment (Cartridge refilling and restoration)
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
When submitting bids and creating data, the person authorized to sign the bidding documents must pass electronic identification in the electronic procurement system using a qualified / improved electronic signature (authentication) (ie the CEP / UES must be imposed on the bid in electronic procurement system)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 272 (послуга)
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки заправка катріджів
Опис предмета закупівлі
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки заправка катріджів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services Maintenance and repair of office equipment refueling of cartridges
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
272
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 650 (послуга)
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки відновлення катріджів
Опис предмета закупівлі
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки відновлення катріджів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services Maintenance and repair of office equipment for the restoration of cottages
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
650
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг з додатком щодо деталізації послуг та надання рахунку-фактури, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Тернопільської дирекції АТ «Укрпошта». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: не вимагається. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні..
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
19.07.2021 19:41
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Гринишин
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Petro Hrynyshyn
Електронна пошта
Телефон
+380504500785
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01192220
Назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi ternopilskoi dyrektsii
Повна назва
АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Повна назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi ternopilskoi dyrektsii
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Тернопіль
Адреса
вул. Вячеслава Чорновола,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
49 437 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
48 300 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА : [email protected]
48 300 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.08.2021 01:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 19:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 19:41
ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА : [email protected]
49 437 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.08.2021 01:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 19:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 19:41
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.09.2021 16:42 по 18.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.09.2021 16:42
-
02.09.2021 15:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-19-009820-b-c1
Підписаний і діє
Номер
3100431
48 300 грн.
48 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.09.2021
Строк дії договору з
20.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
272 (послуга)
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки заправка катріджів
Номенклатура
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки заправка катріджів
Кількість
272
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
650 (послуга)
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки відновлення катріджів
Номенклатура
Послуги Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки відновлення катріджів
Кількість
650
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
20.09.2021 18:11
-
20.09.2021 18:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2021 00:00
Замовник:
АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Контактний телефон:
+380504500785
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2021 00:00
Замовник:
АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Контактний телефон:
+380504500785
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності