Показати схожі тендери

Закупівля Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки) ДК 021:2015 - "Машини для обробки даних (апаратна частина)" від Львівська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-19-003256-a
План UA-P-2021-07-19-002107-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 10.09.2021 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.08.2021 14:18
Закінчення аукціону 05.08.2021 15:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
656 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 560 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.07.2021 16:47 до 04.08.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 19.07.2021 16:47
до 25.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.07.2021 16:47
до 31.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.08.2021 14:18
до 05.08.2021 15:03
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2021 15:03
до 17.08.2021 17:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2021 17:16
до 28.08.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 17.08.2021 17:17
-
Період уточнень
з 19.07.2021 16:47 до 25.07.2021 00:00
Період оскарження
з 19.07.2021 16:47 до 31.07.2021 00:00
Період аукціону
з 05.08.2021 14:18 до 05.08.2021 15:03
Період кваліфікації
з 05.08.2021 15:03 до 17.08.2021 17:17
Період кваліфікації
з 05.08.2021 15:03 до 17.08.2021 17:17
Основні параметри
Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки) ДК 021:2015 - "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Закупівля проводиться на 2021 рік. Категорія: првоохоронні органи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
35
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, Львів, проспект Шевченка, 17-19
Дата постачання з
01.09.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару дійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткоаої накладної
Критерії закупівлі
Скасування
10.09.2021 00:01
Відмінити тендер щодо закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) в кількості 35 комплектів за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на підставі п.1 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із відсутністю подальшої потреби - персональних комп’ютерів в комплекті - 35 шт., у визначеній технічною документацією комплектації предмета закупівлі.
30.08.2021 11:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипів Василь
Електронна пошта
Телефон
380672789375
Замовник
ЄДРПОУ
02910031
Повна назва
Львівська обласна прокуратура
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
642 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
624 315.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
597 888 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
597 887 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
Пропозиція:
585 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
Пропозиція:
585 060 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.08.2021 17:16 по 22.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТзОВ Фірма «Валтек» щодо закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», а відповідно, відхилити рішення про намір укласти договір про закупівлю на підставі п.5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із не виправленням, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутні сертифікати на блок живлення, який має бути сертифікований за стандартами TUV, CB та CE (EMC); 2. В описі предмета закупівлі не зазначиено відповідність встановленим ДСТУ, що є передбачено п. п. 7.1 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 3. Відсутня інформація (довідка, гарантійний лист) про те, що комп’ютерне обладнання, наведене у Таблиці 1 Розділу 3 «Технічні вимоги» за своїми технічними та якісними характеристиками повинно бути повністю сумісним між собою та може бути укомплектоване в робочий персональний комп’ютер, що є передбачено п. п. 7.9 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 4. Відсутня інформація (довідка, гарантійний лист) про те, що материнська плата, процесор, оперативна пам’ять та накопичувач повинні бути поставлені у зібраному вигляді в корпусі персонального комп’ютера. Зазначене у даному пункті обладнання повинно бути протестоване, після чого корпус персонального комп’ютера опечатується гарантійною пломбою, що є передбачено п. п. 7.9 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 5. Проведеним вивченням окремої частини предмета закупівлі ""КОЛОНКИ" вставновлено що запропоновані колонки ESPERANZA є сумнівної якості. Відгуки про вказану модель колонок є негативними, часто ламаються та перегоряють. Враховучи наведене, прошу надати сертифікат якості на вказані моделі колонок, а також письмое пояснення щодо відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованогоо товару.
Створено
10.08.2021 12:07
Надати до
11.08.2021 12:07
Період вимог/скарг з 16.08.2021 10:28 по 27.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТзОВ «МІНІТЕРН» щодо закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на підставі п.5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із не виправленням, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції подано документи, які викладені мовою іншою ніж українська мова, без перекладу на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу та без завірення учасником такого перекладу підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації (Zertifikat R 72151938 0001 Shawn Chen JA 31581581 003 від 04.09.2015;C CB TEST CERTIFIKATE CERTIFIKATE D’ESSAIL OC від 17.06.2015), що передбачено п.7 розділу І Тендерної документації (Інформація про мову(мови), якою ( якими) повинні бути складені тендерні пропозиції) 2. На підтвердження того, що предмет закупівлі є продуктом виробника, який має власне сертифіковане за стандартами виробництво, не подано завірені Учасником копії сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015 або 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015 або 9001:2009) на системні блоки; на систему екологічного керування ISO 14001:2015 або 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015 або 14001:2006) на системні блоки; декларації, завіреної Учасником про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання на системні блоки; декларації, про відповідність вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на системні блоки, що передбачено розділом ІІ Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі». 3. Не надано копії позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару (Персональні комп’ютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клавіатура, колонки)» вимогам санітарного законодавства України, чинного на момент поставки Товару (окрім моніторів), що передбачено п.7.4 розділу ІІІ додатку № 4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі». 4. В описі предмета закупівлі не зазначено відповідність встановленим ДСТУ, що є передбачено п. п. 7.1 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 5. Відсутня інформація (довідка, гарантійний лист) про те, що комп’ютерне обладнання, наведене у Таблиці 1 Розділу 3 «Технічні вимоги» за своїми технічними та якісними характеристиками повинно бути повністю сумісним між собою та може бути укомплектоване в робочий персональний комп’ютер, що є передбачено п. п. 7.9 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 6. Відсутня інформація (довідка, гарантійний лист) про те, що материнська плата, процесор, оперативна пам’ять та накопичувач повинні бути поставлені у зібраному вигляді в корпусі персонального комп’ютера. Зазначене у даному пункті обладнання повинно бути протестоване, після чого корпус персонального комп’ютера опечатується гарантійною пломбою, що є передбачено п. п. 7.9 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 7. Прошу надати письмове пояснення щодо запропонованого учасником торгів корпусу персонального комп’ютера: 2E VIGEO (TMQ0107) - кількість вільних відсіків на передній панелі один 3,5?? з посиланням на https://2e.ua/products/korpus-2e-vigeo-z-bzh-tmq0108-3/.
Створено
12.08.2021 13:58
Надати до
13.08.2021 13:58
Період вимог/скарг з 17.08.2021 17:17 по 28.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами розгляду оцінки тендерної пропозиції визначити ТОВ «ЮДІТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор - миша, клавіатура, колонки) в кількості 35 комплектів за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2021 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
На фірменному бланку
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції подано документи, які викладені мовою іншою ніж українська мова, без перекладу на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу та без завірення учасником такого перекладу підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації, а саме насертифікати на блок живлення до персонального комп’ютера (Certificate #R72161205), що передбачено п.7 розділу І Тендерної документації (Інформація про мову(мови), якою ( якими) повинні бути складені тендерні пропозиції) 2. В описі предмета закупівлі не зазначиено відповідність встановленим ДСТУ, що є передбачено п. п. 7.1 п. 7 Додатку №4 «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. 3. Декларація на відповідність на монітори марки ACER діяла тільки до 07.08.2021 року. В тендерній пропозиції відсутня інформація про нову декларацію на монітори або її продовження на певний строк. 4. В технічних характеристиках предмета закупівлі, а саме персонального комп’ютера не вказано конкретні назви марки чи моделі конкретного виробника.
Створено
16.08.2021 15:36
Надати до
17.08.2021 15:36
Договір
UA-2021-07-19-003256-a-a1
Очікує підписання
597 887 грн.
597 887 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
35 (комплект)
Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки)
Номенклатура
Персональні компютери в комплекті (монітор, системний блок, маніпулятор-миша, клвіатура, колонки)
Кількість
35
Одиниця виміру
комп.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Торги відмінено
Очікувана вартість
656 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2021 18:00
Замовник:
Львівська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380672789375
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
656 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2021 18:00
Замовник:
Львівська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380672789375
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності