Показати схожі тендери

Закупівля послуги з постачання теплової енергії від Управління соціального захисту населення Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-07-15-002151-c
План UA-P-2021-07-14-000203-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.07.2021 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
512 250.02 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 428 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2021 16:27
до 26.07.2021 00:00
Основні параметри
послуги з постачання теплової енергії
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
п.2. ч.2. ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи)
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
249 987.62 грн.
послуги з постачання теплової енергії (смт. Ярмолинці)
Назва предмета закупівлі
послуги з постачання теплової енергії (смт. Ярмолинці)
Очікувана вартість
249 987.62 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з постачання теплової енергії
Код ДК 021:2015
09323000-9 - Централізоване опалення
Кількість
100.99
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
32101, Україна, Хмельницька область, смт.Ярмолинці, вул.Петропавлівська,64
Дата постачання по
31.12.2021 16:19
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
послуги з постачання теплової енергії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
142 262.4 грн.
Послуги з постачання теплової енергії (м.Красилів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії (м.Красилів)
Очікувана вартість
142 262.4 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з постачання теплової енергії
Код ДК 021:2015
09323000-9 - Централізоване опалення
Кількість
80
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
32100, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, вул.Центральна,38
Дата постачання по
31.12.2021 16:19
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
послуги з постачання теплової енергії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
120 000 грн.
Послуги з постачання теплової енергії ( м.Волочиськ)
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії ( м.Волочиськ)
Очікувана вартість
120 000 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з постачання теплової енергії
Код ДК 021:2015
09324000-6 - Центральне опалення
Кількість
57.23
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
31201, Україна, Хмельницька область, м.Волочиськ, вул.Лисенка,8
Дата постачання по
31.12.2021 16:19
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
послуги з постачання теплової енергії
Документи закупівлі
15.07.2021 16:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Москалюк Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382670626
Факс
+380382727458
Замовник
ЄДРПОУ
03198528
Повна назва
Управління соціального захисту населення Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький район
Адреса
село Бахматівці
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з постачання теплової енергії (смт. Ярмолинці)
Період вимог/скарг з 15.07.2021 16:27 по 26.07.2021 0:00
Документи кваліфікації
Лот № 2 Послуги з постачання теплової енергії (м.Красилів)
Період вимог/скарг з 15.07.2021 16:34 по 26.07.2021 0:00
Документи кваліфікації
Лот № 3 Послуги з постачання теплової енергії ( м.Волочиськ)
Період вимог/скарг з 15.07.2021 16:42 по 26.07.2021 0:00
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2021-07-15-002151-c-c1
Підписаний і діє
Номер
583
249 987.62 грн.
208 323.09 грн.
З ПДВ
Підписано
27.07.2021
Строк дії договору з
27.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
100.99 (Гігакалорія)
послуги з постачання теплової енергії
Номенклатура
послуги з постачання теплової енергії
Кількість
100.99
Одиниця виміру
Гкал
Ціна за одиницю
2 475.37
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
UA-2021-07-15-002151-c-a2
Підписаний і діє
Номер
582
142 262.4 грн.
118 552 грн.
З ПДВ
Підписано
27.07.2021
Строк дії договору з
27.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
80 (Гігакалорія)
послуги з постачання теплової енергії
Номенклатура
послуги з постачання теплової енергії
Кількість
80
Одиниця виміру
Гкал
Ціна за одиницю
1 778.28
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
UA-2021-07-15-002151-c-b3
Підписаний і діє
Номер
584
120 000 грн.
100 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.07.2021
Строк дії договору з
27.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
57.23 (Гігакалорія)
послуги з постачання теплової енергії
Номенклатура
послуги з постачання теплової енергії
Кількість
57.23
Одиниця виміру
Гкал
Ціна за одиницю
2 096.8
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-22-000035
Дата створення проекту
22.09.2021 14:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2021 16:04
Дата публікації висновку про результати
27.09.2021 13:27
Дата завершення усунення порушень
12.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2021 № 586 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.09.2021 № 586 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 3. UA-2021-07-15-002151-c 15.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2021 00:00
Документи рішення
22.09.2021 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю змісту узгоджених цін пропозицій учасників переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління соціального захисту населення Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області (далі – Замовник), протоколи проведення переговорів від 15.07.2021 № 27, від 15.07.2021 № 28 та від 15.07.2021 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2021 (лот 1, лот 2, лот 3), договір про надання послуг з централізованого опалення від 27.07.2021 № 583, договір про надання послуг з постачання теплової енергії, пари, гарячої води та пов’язаної продукції, централізованого опалення від 27.07.2021 № 582, договір про надання послуг з постачання теплової енергії, пари, гарячої води та пов’язаної продукції, централізованого опалення від 27.07.2021 № 584. Згідно пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. При цьому, згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, як обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, виходячи зі змісту статті 40 Закону необхідною складовою застосування і проведення переговорної процедури закупівлі є наявність документально підтвердженої умови для застосування, виключний перелік яких визначений частиною другою статті 40 Закону, що підтверджують винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну, процедуру закупівлі. Переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником) застосовується у разі якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Отже, у залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону. Зокрема, у разі закупівлі товарів (послуг), що виробляються суб'єктами природних монополій, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі. При цьому, природні монополії регулюються Законом України «Про природні монополії» (далі – Закон про природні монополії). Так, частиною другою статті 5 Закону про природні монополії визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, умовою для застосування переговорної процедури Замовником визначено: відсутність конкуренції з технічних причин. Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.07.2021(лот 1, лот 2, лот 3) не містить обґрунтування застосування переговорної процедури, експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, що є порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у річному плану закупівель Замовником не зазначено назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення пункту 2 частини другої статті 4 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону не допускати їх в подальшому.
Дата висновку
27.09.2021 00:00
Дата публікації
27.09.2021 13:27
Документи висновку
27.09.2021 13:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
512 250.02 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління соціального захисту населення Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області
Контактний телефон:
+380382670626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
512 250.02 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління соціального захисту населення Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області
Контактний телефон:
+380382670626
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності