Показати схожі тендери

Закупівля Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» від Національне агентство України з питань державної служби.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-14-005065-c
План UA-P-2021-07-14-004783-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.08.2021 14:43
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.08.2021 15:49
Закінчення аукціону 02.08.2021 16:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
140 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2021 13:13 до 31.07.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2021 13:13
до 21.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2021 13:13
до 27.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.08.2021 15:49
до 02.08.2021 16:10
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2021 16:10
до 06.08.2021 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2021 14:45
до 17.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2021 14:45
до 20.08.2021 14:43
Період уточнень
з 14.07.2021 13:13 до 21.07.2021 00:00
Період оскарження
з 14.07.2021 13:13 до 27.07.2021 00:00
Період аукціону
з 02.08.2021 15:49 до 02.08.2021 16:10
Період кваліфікації
з 02.08.2021 16:10 до 06.08.2021 14:45
Період кваліфікації
з 02.08.2021 16:10 до 06.08.2021 14:45
Основні параметри
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням). Строк надання послуг: з дня укладання Договору про закупівлю послуг, до 31.12.2021 включно.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 240 (Година)
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Опис предмета закупівлі
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Код ДК 021:2015
72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Кількість
240
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Прорізна, буд. 15
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії)
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії)
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Прорізна, буд. 15
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater»
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater»
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Прорізна, буд. 15
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється у національній валюті України гривні, шляхом перерахування Замовником безготівкових коштів на рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг (далі – Акт), протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, при наявності коштів на рахунку Замовника відповідно до бюджетної класифікації. Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюється на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування наданих Послуг, штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Розрахунки між Сторонами за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.07.2021 13:14
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Давіденко
Електронна пошта
Телефон
+380442793753
Сайт:
https://nads.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37819430
Повна назва
Національне агентство України з питань державної служби
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Прорізна, буд. 15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
135 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Пропозиція:
134 199 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.08.2021 14:45 по 17.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 13:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 13:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей – виявлено невідповідність в інформації та документах, поданих учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: у завантаженому файлі із назвою «Довідка про наявність фахівців відповідної кваліфікації.pdf» міститься інформація та документи вже раніше завантаженого файлу з назвою «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – додаток 2 до тендерної документації (розділ 1, п.1.1.). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію та документи щодо виправлення/усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані вами у вашій тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
04.08.2021 16:02
Надати до
05.08.2021 16:02
Договір
UA-2021-07-14-005065-c-a1
Підписаний і діє
Номер
202108-119
134 199 грн.
134 199 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.08.2021
Строк дії договору з
20.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
240 (Година)
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Номенклатура
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Кількість
240
Одиниця виміру
година
Ціна за одиницю
517.5
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії)
Номенклатура
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
9 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater»
Номенклатура
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
999
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
20.08.2021 14:42
-
20.08.2021 14:41
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2021 17:00
Замовник:
Національне агентство України з питань державної служби
Контактний телефон:
+380442793753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2021 17:00
Замовник:
Національне агентство України з питань державної служби
Контактний телефон:
+380442793753
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності