Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ " Охтирська мясна компанія", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі - Закону) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ТОВ " Охтирська мясна компанія" щодо закупівлі: код за ДК 021:2015 - код за ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, М’ясо: тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені, філе куряче заморожене, філе індички заморожене, свинина без кістки напівфабрикат заморожена, корейка свиняча заморожена, печінка яловича заморожена, стегно куряче заморожене, м’ясо яловиче напівфабрикат котлетне заморожене, м'ясо яловиче без кістки напівфабрикат тазостегнова частина заморожене.
1)Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «Довідка про ТЗ. pdf» де міститься договір №011220 від 01.12.2021 р., додаткова угода №1 від 01.04.2021 р. до договору №011220 від 01 грудня 2021 року, Акт на проведення дезінфекції №236 від 31.05.2021 р. та Акт на проведення дезінфекції №276 від 12.07.2021 р., проте надані учасником акти щодо проведення дезенфекції авто СА0968ВО, СА1091ВО не підтверджують дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на календарний місяць).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.4 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації на підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; • акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на календарний місяць); - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів; • документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів (документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця: свідоцтво про право власності, витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності, договір оренди (суборенди) приміщення); • перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. (перелік обладнання, інвентарю та спецодягу надається в формі довідки в довільній формі); • перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекційних робіт у формі довідки в довільній формі. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на календарний місяць)щодо авто СА0968ВО, СА1091ВО.
2)Перелік виявлених невідповідностей: учасником у файлі «Довідка виконання аналогічного договору. pdf» де міститься довідка аналогічного договору вих.№07/2 від 28.07.2021 року та скан-копія аналогічного договору про закупівлю товару №19 від 21.01.2020 року, проте ціна договору (загальна вартість) зазначена учасником в інформаційній довідці не відповідає ціні зазначеній в наданому учасником аналогічному договорі.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 3.1 розділу 3 Додатка №1 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, що підтверджує досвід постачання Учасником харчових продуктів (відповідно до предмету закупівлі) за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації та на вимогу пункту 3.2. розділу 3 Додатка №1 до тендерної документації учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію, зазначеного учасником у довідці виконаного аналогічного договору, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання зазначеного договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, що підтверджує досвід постачання Учасником харчових продуктів (відповідно до предмету закупівлі) інформація в якій повинна відповідати інформації зазначеній в аналогічному договорі, що надав учасник у своїй тендерній пропозиції.
3)Перелік виявлених невідповідностей: учасником у файлі «1ДВ. pdf» надано форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за перший квартал 2021 року на працівників Зуза М.М., Бутко Н.В., Швецова Н.В., Кириченко М.Г., проте надана форма не містить електронної квитанції про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом та файл «1ДВ2. pdf» де міститься форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за перший квартал 2021 року на працівників Кравченко В.Ю., Рєзніков Д.С., проте дана форма надана не в повному обсязі.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації учасник для підтвердження інформації зазначеної в табличній формі пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації повинен надати скан-копію форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за перший квартал 2021 року з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати скан-копію форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за перший квартал 2021 року з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом.
4) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у файлі «Інформаційна довідка про потужності. pdf» надано інформаційну довідку про потужності №07/2 від 28.07.2021 року де зазначена адреса розташування потужності Сумська область, м. Охтирка, вул. Батюка, 47 та зазначена площа даних складських приміщень (м2) - 280 м кв, та надано Технічний паспорт на зазначену потужність, проте площа потужності зазначена в Технічному паспорті не відповідає площі вказані учасником в інформаційній довідці про потужності.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.5 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») за зазначеною в даному пункті формою. Та на вимогу пункту 1.6 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації учасник повинен надати Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до ТД:
- у разі використання Учасником власних потужностей:
• документ, що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність(-ті);
• технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику;
• експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (у разі постачання харчових продуктів, що потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 С і залишатися придатними для споживання людиною додатково підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності –: зберігання) (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• договір (договори), на підставі якого (яких) Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, зазначені в інформаційній довідці.
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (Договір оренди має бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (у разі надання учасником договору суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
• технічний паспорт на потужності, що використовуються учасником на підставі договору.
• експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність (-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (У разі постачання харчових продуктів, що потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 С і залишатися придатними для споживання людиною додатково підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності –: зберігання.) (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: участник повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») за зазначеною в пункті 1.5 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації формою, з виправленою інформацією.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.