Показати схожі тендери

Закупівля послуги з прибирання від Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-08-009655-c
План UA-P-2021-07-07-009821-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.08.2021 13:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.07.2021 13:35
Закінчення аукціону 26.07.2021 14:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 350 287.34 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 502.87 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2021 16:34 до 24.07.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2021 16:34
до 14.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2021 16:34
до 20.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.07.2021 13:35
до 26.07.2021 14:14
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2021 14:14
до 30.07.2021 16:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2021 16:52
до 10.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2021 16:52
до 18.08.2021 13:27
Період уточнень
з 08.07.2021 16:34 до 14.07.2021 00:00
Період оскарження
з 08.07.2021 16:34 до 20.07.2021 00:00
Період аукціону
з 26.07.2021 13:35 до 26.07.2021 14:14
Період кваліфікації
з 26.07.2021 14:14 до 30.07.2021 16:52
Період кваліфікації
з 26.07.2021 14:14 до 30.07.2021 16:52
Основні параметри
послуги з прибирання
1.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою (детальніше викладено в тендерній документації). 2.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій детально визначені у тендерній документації.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з прибирання
Код ДК 021:2015
90911000-6 - Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого учасником рахунку та Акту наданих послуг з відстрочкою платежу до 60 календарних днів.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
08.07.2021 16:35
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Байда
Електронна пошта
Телефон
+380577041140
Сайт:
http://nlu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071139
Повна назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Пушкінська, 77
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП " МЕЛЬНИК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
1 840 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПАНКРАТОВ ВОЛОДИМИР СТАНІСЛАВОВИЧ"
Пропозиція:
1 826 486 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 735 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
Пропозиція:
1 735 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУКЛЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 621 400 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.07.2021 16:52 по 10.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.07.2021 16:52
-
26.07.2021 14:15
Витяг з ЄДР
26.07.2021 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2021 16:34
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2021 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП «КУКЛЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі - Закону) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ФОП «КУКЛЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» щодо закупівлі: послуги з прибирання, код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги підпункту 1.1.4 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 1.2 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації учасником ФОП «КУКЛЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» у файлі «Паспорт код (водный знак).pdf» надано копію картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру), зображення наданого документу не є розбірливими та чіткими, що унеможливлює коректно прочитати даний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.4 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, а саме: - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Відповідно пункту 1.2 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Відповідно пункту 2.1 підрозділу 2 розділу 3 тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу/копії документу/ нотаріально завіреної копії документу у форматі .pdf / .jpeg /.png. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь який інший спосіб. Скановані копії документів тендерної пропозиції не повинні містити будь-яких накладень на них. Зображення документів повинні бути розбірливими та чіткими, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення, а саме: повинні мати високий рівень чіткості зображення, що забезпечить можливість прочитати зміст документа повністю, без додаткового залучення будь-яких засобів. Кожен окремий завантажений файл повинен мати скорочену назву відповідно до змісту документа (документів), поданого (поданих) згідно з вимогами тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник ФОП «КУКЛЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» повинен надати копію картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру) належного рівня зображення, а саме: документ повинен мати високий рівень чіткості зображення, що забезпечить можливість коректно та повністю прочитати даний документ. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.07.2021 9:32
Надати до
29.07.2021 9:32
Договір
UA-2021-07-08-009655-c-b1
Підписаний і діє
Номер
315
1 621 400 грн.
1 621 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2021
Строк дії договору з
01.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з прибирання
Номенклатура
послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
18.08.2021 13:27
-
18.08.2021 13:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 350 287.34 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2021 00:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577041140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 350 287.34 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2021 00:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577041140
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності