Показати схожі тендери

Закупівля Державні номерні знаки для транспортних засобів від ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2021-07-08-001366-a
План UA-P-2021-07-08-001037-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 25.07.2021 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
84 246 114 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2021 11:03
до 14.07.2021 00:00
Основні параметри
Державні номерні знаки для транспортних засобів
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обгрунтування використання переговорної процедури
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 року № 79 «Деякі питання територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ 18 лютого 2020 року були впорядковані у структуру ГСЦ МВС. Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС України від 24 квітня 2020 року № 354), основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення державного обліку зареєстрованих транспортних засобів, видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, а однією із функції є забезпечення організації та здійснення контролю за реєстрацією, перереєстрацією та зняттям з обліку транспортних засобів. Відповідно до статті 34 Закону України «Про дорожній рух» від 30 червня 1993 року № 3353-XII (зі змінами) на транспортні засоби оформляються та видаються реєстраційні документи, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України, та закріплюються номерні знаки, які відповідають встановленим вимогам. Закупівля за державні кошти бланків реєстраційних документів та номерних знаків для транспортних засобів здійснюється відповідно до вимог законодавства тими органами, на які покладений обов'язок щодо їх реєстрації. Відповідно до оголошення № UA-2021-03-24-007988-c, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, 24 березня 2021 року ГСЦ МВС розпочало закупівлю державних номерних знаків для транспортних засобів за процедурою – відкриті торги (з публікацією англійською мовою), очікувана вартість закупівлі складала 421 385 605,00 грн. з ПДВ, обсяг закупівлі – 2 472 124 од. номерних знаків (21 підтип). При цьому, під час планування зазначеної процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів Замовником було здійснено визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту другого частини першої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме – були направлені у лютому 2021 року письмові запити цінових пропозицій (5 шт.) виробникам, постачальникам державних номерних знаків для транспортних засобів. Перший розгляд тендерних пропозицій учасників за вищевказаною процедурою відбувся 07 травня 2021 року, в результати чого було допущено до автоматичної оцінки тендерні пропозиції трьох учасників (ДП «Завод «Динамо-Сілейр», ПП «Автовін» та ТОВ «Світлофор») та відхилено тендерні пропозиції ТОВ «МІК» та ТОВ «Автомотознак». ТОВ «МІК» 12 травня 2021 року подав скаргу до колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) за № UA-2021-03-24-007988-c.b3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, а Колегія 14 травня 2021 року прийняла її до розгляду, процедура закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів була автоматично заблокована електронною системою закупівель до дати оприлюднення рішення Колегії. 09 червня 2021 року Колегія оприлюднила рішення від 04.06.2021 № 12605-р/пк-пз про часткове задоволення скарги ТОВ «МІК». 09 червня 2021 року електрона система закупівель автоматично розблокувала вищезазначену процедуру закупівлі. 24 червня 2021 року повторно відбувся розгляд тендерних пропозицій ТОВ «МІК» та ТОВ «Автомотознак», в результати чого, вони були допущені до автоматичної оцінки. Вдруге, 29 червня 2021 року ТОВ «МІК» після розгляду тендерних пропозицій учасників подав до Колегії скаргу за № UA-2021-03-24-007988-c.а4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів, оголошення № UA-2021-03-24-007988-c. 02 липня 2021 року Колегія прийняла до розгляду вищевказану скаргу ТОВ «МІК» (рішення Колегії від 02 липня 2021 року № 14918-р/пк-пз). Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі – оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. У 2020-2021 рр. ГСЦ МВС здійснює закупівлю номерних знаків для транспортних засобів за результатами проведених процедур відкритих торгів у ТОВ «Світлофор» (договір від 25 серпня 2020 року № 176 на загальну суму 165 387 925,50 грн. у кількості 1 514 632 од.). Також, за результатами надісланих письмових запитів цінових пропозицій виробникам, постачальникам державних номерних знаків для транспортних засобів було встановлено, що ТОВ «Світлофор» надав найнищу інформацію щодо вартості номерних знаків серед усіх виробників, постачальників зазначеного товару. Відповідно до частини першої статті 16 та частини першої статті 40 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 06 липня 2021 року № 31/-13852/15/1 на адресу ТОВ «Світлофор» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. ТОВ «Світлофор» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи: – інформаційну довідку (форма довільна) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (довідка повинна містити таку інформацію: найменування обладнання; кількість; технічний стан; форма власності); – інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи); – інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за останні два роки), яка має містити таку інформацію: дата та номер договору; найменування замовника; предмет договору; сума договору; загальний строк дії договору; – копію договору, на підтвердження вищевказаної довідки; – копію Статуту або іншого установчого документа (із змінами у разі наявності); – копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку на додану вартість; – довідку, видану уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості пов’язаної зі злочином, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (оригінал або нотаріально завірена копія, або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону; – довідку, видану уповноваженим органом, що підтверджує факт не притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (оригінал або нотаріально завірена копія, або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу), видана не раніше ніж за 30 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону; – довідку, видану уповноваженим органом Державної податкової служби України, дійсна на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (оригінал або довідка в електронному вигляді, яка підписана КЕП посадових осіб уповноваженого органу Державної податкової служби України); – довідку, складену Учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно з абзацом другим частини другої статті 17 Закону; – документи, якими надано повноваження представнику діяти від імені Учасника. З наданих документів вбачається, що документація відповідає вимогам Замовника та ТОВ «Світлофор» відповідає кваліфікаційним критеріям. З метою здійснення закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)», пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі. Переговори проведено: 07 липня 2021 року об 10 год. 00 хв., протокол № 159.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Код ДК 021:2015
14720000-4 - Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Кількість
479 480
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних.
Документи закупівлі
08.07.2021 10:58
-
Скасування
25.07.2021 00:03
Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (у зв’язку з технічною помилкою при оприлюдненні зазначеної переговорної процедури у полі «Найменування учасника» автоматично електронним закупівельним майданчиком замість найменування учасника – ТОВ «Світлофор» було оприлюднено директора ТОВ «Світлофор» – Ткаченко С.О.)
14.07.2021 09:12
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04052
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.07.2021 11:03 по 14.07.2021 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-07-08-001366-a-b1
Очікує підписання
84 246 114 грн.
84 246 114 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
479 480 (Одиниця)
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Номенклатура
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Кількість
479 480
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Торги відмінено
Очікувана вартість
84 246 114 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
84 246 114 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності