Показати схожі тендери

Закупівля Система електронної черги від ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-08-000532-a
План UA-P-2021-07-08-000323-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.10.2021 17:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.09.2021 12:24
Закінчення аукціону 30.09.2021 12:51
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 339 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 390 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.07.2021 09:30 до 29.09.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.07.2021 09:30
до 19.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.07.2021 09:30
до 25.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.09.2021 12:24
до 30.09.2021 12:51
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2021 12:51
до 08.10.2021 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2021 15:45
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2021 15:47
до 27.10.2021 17:17
Період уточнень
з 08.07.2021 09:30 до 19.09.2021 00:00
Період оскарження
з 08.07.2021 09:30 до 25.09.2021 00:00
Період аукціону
з 30.09.2021 12:24 до 30.09.2021 12:51
Період кваліфікації
з 30.09.2021 12:51 до 08.10.2021 15:47
Період кваліфікації
з 30.09.2021 12:51 до 08.10.2021 15:47
Основні параметри
Система електронної черги
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 170
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система електронної черги
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
15.11.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі накладної.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
21.09.2021 17:26
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04052
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕсАй БІС"
Пропозиція:
3 339 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 849 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
Пропозиція:
2 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.10.2021 15:45 по 19.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до пункту першого Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту другого Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» містить банківську гарантію № 5588-21Г видану 23 липня 2021 року АТ «РВС БАНК», строк дії якої закінчується 31 жовтня 2021 року. Тобто, строк дії банківської гарантії становить 33 дні з кінцевого строку подання тендерної пропозицій, а саме – з 29 вересня 2021 року. Також, Замовником 23 липня 2021 року, 09 серпня 2021 року та 21 вересня 2021 року були внесені зміни (№№ 1-3) до тендерної документації (протоколи засідань тендерного комітету №№168, 179, 196), та 21 вересня 2021 року тендерна документація в новій редакції була оприлюднена в електронні системі закупівель «Prozorro». Банківська гарантія АТ «РВС БАНК» за № 5588-21Г у полі реквізитів «Інформація щодо тендерної документації» не містить інформацію про зміни (№№ 1-3) до тендерної документації (протоколи засідань тендерного комітету №№168, 179, 196). Таким чином, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції (пункт другий Розділу 3 тендерної документації). У пункті 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» містить довідку АТ «ПУМБ» від 23 липня 2021 року № КНО-58.1.1/1296. Так як дата розкриття тендерної пропозиції – 29 вересня 2021 року, тому ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у спосіб встановлений тендерною документацією. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку (скановані копії свідоцтв, сертифікатів відповідності, якості на Товар повинні бути завантажені у тендерній пропозиції) та відповідати державним стандартам України тощо. Усі вищезазначені документи відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН». Таким чином, ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН» не надано документи, які установлені Замовником у додатку 5 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2021 10:03
Назва
Не вимагається
Опис
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.07.2021 10:03
Назва
Не вимагається
Опис
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні копії документів на право власності/користування приміщень, вказаних у інформаційній довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - відсутня інформація щодо звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 1.2 та 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації; пункт 1 примітки Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії документів на право власності/користування приміщень, вказаних у інформаційній довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік).
Створено
04.10.2021 11:58
Надати до
05.10.2021 11:58
Період вимог/скарг з 08.10.2021 15:47 по 19.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-07-08-000532-a-b1
Підписаний і діє
Номер
202
2 849 980 грн.
2 849 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2021
Строк дії договору з
27.10.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 (комплект)
Система електронної черги
Номенклатура
Система електронної черги
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.10.2021 17:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 339 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 339 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності