Показати схожі тендери

Закупівля Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА".

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-07-07-002974-a
Id Tender 63f3a022543d49ceab488626482d6aae
План UA-P-2021-07-07-004695-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.07.2021 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 053 142 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2021 17:21
до 18.07.2021 00:00
Основні параметри
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
У відповідності до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ч.1 ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Для виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція) замовником було укладено договір підряду з ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», яке станом на дату сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Протоколом засідання робочої наради № 3 від 01.10.2019 року по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція) встановлено, що в процесі розбирання внутрішніх цегляних перегородок, що підлягають демонтажу згідно проекту перепланування в палатах та службових приміщеннях , а також при знятті старої штукатурки, керамічної плитки та олійного пофарбування з поверхонь перегородок, що залишаються, останні втрачають свою жорсткість, стійкість та міцність, оскільки виконані з цегли товщиною 65 мм ( «на ребро») без армування та кріплення до конструктивних елементів каркасу будівлі. Такі пошкоджені перегородки не придатні для подальшої експлуатації і потребують заміни або посилення.. Протоколом засідання робочої наради № 4 від 29.10.2019 року по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція) встановлено, що в ході виконання робіт з реконструкції приміщень діагностичного корпусу існуючі сходові клітки та тераси, що входять в загальну площу будівлі ІДК, але не були раніше заплановані під реконструкцію в завданні на проектування, зазнали певних пошкоджень, забруднень та втратили привабливий стан через проведення певних видів робіт, а саме заміна вікон і дверей, прокладання трубопроводів інженерних мереж та комунікацій та інше. З метою покращення функціонування відділень та забезпечення якісного надання медичних послуг і комфортного перебування пацієнтів та медичних працівників у лікувальному закладі виникла потреба в проведенні додатково будівельних ремонтних та оздоблювальних робіт сходів та терас. Протоколом засідання робочої наради № 6 від 19.05.2020 року по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція) зазначено про необхідність пришвидшення виконання робіт в реанімаційному відділенні, та завершення в діагностичному відділенні, а також опрацювати питання комплектації меблями та лікарняним інвентарем для діагностичного відділення з метою забезпечення готовності даного відділення до відкриття та функціонування. • Також проінформовано про звільнення орендованих приміщень в цокольному поверсі ( на відмітці -3,300), що дає змогу паралельно розпочати планові роботи з реконструкції даних приміщень, де заплановано розташування основної частини приймального відділення діагностичного корпусу. З огляду на ситуацію, яка склалася через пандемію коронавірусу COVID-19, а також беручи до уваги досвід передових європейських та світових медичних закладів такого профілю виникає потреба у вдосконаленні загальної схеми взаємного функціонування приймального та діагностичного відділень для забезпечення якісного надання медичних послуг і комфортного та безпечного перебування пацієнтів та медичних працівників у відділенні закладу. З цією метою виникає необхідність у частковій зміні компонованих планів розташування медичних кабінетів, оглядових кімнат, службових та допоміжних приміщень. Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення реконструкції та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №470-к від 24 15 липня 2019 року між КНП «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» та ТОВ «Сервіскотломонтаж». Враховуючи це, було прийнято рішення звернутися до проектувальника ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» щодо перерахунку ПКД по об’єкту: «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція). На підставі вищевказаного, у завдання на коригування проектної документації внеслись наступні зміни: Локальний кошторис 2-2-10 на додаткові роботи загальнобудівельні Роздiл 1. ДЕМОНТАЖНІ РОБОТИ 1 Розбирання бетонних плитних тротуарів м2 75 2 Демонтаж свiтильникiв з лампами розжарювання шт 210 3 Демонтаж свiтильникiв для люмiнесцентних ламп шт 111 4 Розбирання цегляних перегородок м3 42,55 5 Пробивання прорiзiв в конструкцiях з цегли (розширення дверних прорізів) м 31,7 6 Розбирання обштукатурених щитових i дощатих одношарових перегородок м2 22,6 7 Демонтаж грат віконних площею у просвiтi до 1,5 м2 (відм.-3,3м) грати 8 8 Розбирання основи пiд пiдлогу з бетону (ІІ-поверх) м3 9,72 9 Вiдбивання штукатурки з поверхонь цегляних стiн м2 2775,74 10 Розбирання облицювання стiн з керамiчних глазурованих плиток м2 450 11 Розбирання пiдвiсних стель з плиток скляних м2 153,9 12 Демонтаж стiн алюмiнiєвих конструкцій м2 7,2 Роздiл 2. Будiвельнi роботи 13 Монтаж направляючих iз гнутого профiлю м 468 14 Виготовлення металевих перемичок т 0,193 15 Улаштування металевих перемичок т 0,193 16 Грунтування ГФ-021 сталевих балок, труб дiаметром понад 50 мм тощо за два рази м2 10,04 17 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт м2 241,14 18 Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм м2 241,14 19 Додавати на кожнi 5 мм змiни товщини стяжок цементних (до товщ. 60 мм) м2 241,14 20 Додавати на кожнi 5 мм змiни товщини стяжокцементних (товщ. 20 мм) м2 79,7 21 Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів м2 66,8 22 Улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами. м2 66,8 23 Поліпшенене штукатурення цементно-вапняним по каменю i бетону стін вручну м2 1084,1 24 Улаштування плінтусів шириною 20 см з керамiчних плиток на розчині із сухої клеючої суміші м2 28,4 25 Суцiльне вирiвнювання поверхонь стiн з газоблоків [одношарове штукатурення] , товщина шару 2мм м2 1061,98 26 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стель та ригелів від вапняної фарби м2 128,68 27 Суцiльне вирiвнювання бетонних поверхонь стель [одношарове штукатурення] , товщина шару 3 мм м2 624,68 28 Установлення i крiплення наличникiв м 271 29 Штукатурення дверних плоских косякiв по каменю i бетону (ІІ+ІІІ поверх) м2 118,74 30 Утеплення мінеральними плитами товщиною 50 мм з опорядженням розчином . Укоси внутрішні, ширина до 300 мм м2 81,33 31 Установлення пластикових ревізійних дверцят шт 13 32 Кладка окремих дiлянок цегляних стiн (пілмуровування піддонів і ванни) м3 0,47 33 Улаштування короба бетонного м3 0,4 34 Улаштування кутиків полiвiнiлхлоридних на клеї "рідкі цвяхи" м 54,5 35 Шпаклювання стiн шпаклiвкою Акрил-Путц 2в1 м2 1768,3 36 Додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стiн м2 1768,3 37 Шпаклювання стель шпаклiвкою Акрил-Путц 2в1 м2 381,48 38 Додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стель м2 381,48 39 Полiпшене фарбування стiн акриловими водоемульсiйними сумiшами по штукатурцi м2 1768,3 40 Полiпшене фарбування стель акриловими водоемульсiйними сумiшами по штукатурцi м2 691,48 Роздiл 3. Освітлення 41 Пробивання борозен в цегляних стiнах площею перерiзу до 20 см2 м 1200 42 Пробивання в бетонних стiнах i пiдлогах борозен площею перерiзу до 20 см2 м 690 43 Пробивання отворiв в бетонних стелях товщиною 100 мм, площею до 20 см2 (при пробиваннi отворiв i борозен у залiзобетонних конструкцiях) (при проведеннi робiт на висотi вiд опорної площадки понад 1,5м) шт 182 44 Прокладання проводу при схованiй проводцi м 1890 45 Закладення бетоном в залiзобетонних перекриттях отворiв, гнiзд i борозен площею до 0,1 м2 м3 0,46 46 Закладення гнiзд, борозен м3 3,636 47 Прокладання проводу в пустотах перекриття м 230 Локальний кошторис 2-2-11 на слабострумні мережі Роздiл 1. Телефонна та комп'ютерна мережа ІІ-поверху 48 Прокладання коробiв пластикових м 100 49 Провiд, що прокладається у коробах, сумарний перерiз до 6 мм2 [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] м 1100 50 Пiдключення проводiв i жил кабелiв до приладiв кiнц. 50 51 Розетка штепсельна незаглибленого типу при вiдкритiй проводцi шт 17 52 Комутатор зв'язку TP-Link шт 2 53 Настроювання мiсцевого поля комутаторiв лiнiї 5,5 54 Шафа телекомунікаційна 9U шт 1 55 Перевірка кабельних ліній лiнiя 22 Локальний кошторис 2-2-12 на додаткові роботи Роздiл 1. ДЕМОНТАЖНІ РОБОТИ 56 Вiдбивання штукатурки з поверхонь цегляних стiн (-3.3м, сходова клітка 4-повх.,хол) м2 541,9 57 Розбирання облицювання стiн з керамiчних плиток (сапожок тераси №1та №2, 2-поверху,сходова клітка 4- повр.,хол) м2 37,24 58 Демонтаж свiтильникiв для люмiнесцентних ламп шт 11 59 Розбирання дерев'яних заповнень дверних прорiзiв м2 12,26 60 Розбирання дерев'яних заповнень вiконних прорiзiв без пiдвiконних дошок м2 1,12 61 Знiмання бетонних пiдвiконних дощок м2 1,08 62 Демонтаж металевої огорожi з поручнями м 22,6 Роздiл 2. Відмітка -3.3м 63 Пробивання прорiзiв в конструкцiях з бетону (при пробиваннi отворiв i борозен у залiзобетонних конструкцiях) м3 1,26 64 Закладення бетоном в залiзобетонних перекриттях отворiв між цокольним поверхом та підвалом м3 1,26 65 Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм (чорнова) м2 217,3 66 Додавати на кожнi 5 мм змiни товщини стяжок цементних м2 217,3 У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації Філією ДП «Укрдержбудекспертиза». Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, за наявності експертного звіту № 14-1389-20 від 30 листопада 2020 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування (45454000-4 Реконструкція) та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 3 053 142,00 з ПДВ (три мільйони п’ятдесят три тисячі сто сорок дві грн 00 копійок), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 66 919 839,00 (шістдесят шість мільйонів дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев’ять грн 00 коп.), а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, П.ОРЛИКА, будинок 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
07.07.2021 17:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гонтарева Дарія Мирославівна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
22331468
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "MISKA DITYaChA KLINIChNA LIKARNYa M.LVOVA"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "MISKA DITYaChA KLINIChNA LIKARNYa M.LVOVA"
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
П.ОРЛИКА, будинок 4
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.07.2021 17:21 по 18.07.2021 00:00
Документи кваліфікації
07.07.2021 17:20
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2021-07-07-002974-a-a1
Підписаний і діє
Номер
631-к
3 053 142 грн.
2 544 285 грн.
З ПДВ
Підписано
19.07.2021
по
31.12.2021
Номенклатура
1 (роботи)
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування
Номенклатура
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37801512

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.07.2021 14:28
-
19.07.2021 13:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-30-000046
Дата створення проекту
30.07.2021 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.07.2021 15:02
Дата публікації висновку про результати
20.08.2021 11:58
Дата завершення усунення порушень
08.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.07.2021 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-07-07-002974-a 07.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.07.2021 00:00
Документи рішення
30.07.2021 15:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі від 07.07.2021 (далі – Повідомлення), договір на виконання робіт від 19.07.2021 № 631-к, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 09.08.2021. За результатами моніторингу установлено, що Замовник провів переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування» на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону через необхідність закупівель додаткових будівельних робіт у того самого учасника. Замовник на запит Держаудитслужби від 04.08.2021 про надання обґрунтованих пояснень та документів щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, надав свої пояснення про необхідність застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, на які Замовник посилається у повідомленні про намір укласти договір та у своїх поясненнях на запит Держаудитслужби не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Зважаючи на викладене, Замовник під час здійснення моніторингу процедури закупівлі документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим недотримався вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.08.2021 00:00
Дата публікації
20.08.2021 11:58
Документи висновку
20.08.2021 11:58
-
Оскарження в суді
Замовником буде зазначено інформацію в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації
09.09.2021 18:12
Інформація про відкриття провадження
13.09.2021
П/380/15706/21
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2021-07-30-000046 надаємо наступні заперечення: Відповідно до ст. 40 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю Для виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» (45454000-4 Реконструкція) замовником було укладено договір підряду № 470-к від 15. 07. 2019 р з ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», яке станом на дату сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Однак, в ході проведення даних робіт виникла потреба у проведенні додаткових робіт, без яких неможливе подальше виконання договору № 470-к від 15. 07. 2019 р. та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №470-к від 24 15 липня 2019 року між КНП «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» та ТОВ «Сервіскотломонтаж». Вищенаведене, документально підтверджене протоколами робочих нарад №3, №4 та №6 витяги з яких містяться в обґрунтуванні до застосування переговорної процедури. У зв’язку з виникненням даних обставин проектувальником було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації Філією ДП «Укрдержбудекспертиза». На підставі відкоригованої ПКД, експертизи та протоколів робочих груп замовником прийнято рішення провести переговорну процедуру на підставі п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», так як, замовником дотримано всі вимоги вказаної норми закону, а саме закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами переговорів замовником прийнято рішення укласти договір Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" на проведення додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування. Відповідно до вимог Закону замовником в електронній системі закупівель розміщено оголошення про проведення переговорної процедури на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону з необхідним обгрунтуванням, а також повідомлення про намір укласти договір, яке відповідає вимогам ст. 40 Закону . Враховуючи вищенаведене , Замовник не вбачає в своїх діях жодного порушення чинного законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом та застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом та не погоджується з висновком проведеного моніторингу.
Дата публікації
30.08.2021 16:52
Документи інформації про усунення порушення
30.08.2021 17:13
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4». Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-002974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Яким чином та на підставі яких документів вами обґрунтовано обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону? 3. За яким номером ID в електронній системі закупівель опубліковано інформацію про проведення процедури закупівлі за основним договором від 24 15 липня 2019 № 470-к, укладеним між КНП «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» та ТОВ «Сервіскотломонтаж»? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.08.2021 14:12
Орган перевірки
10.08.2021 00:00
Документи повідомлення
04.08.2021 14:12
-
Відповідь
поясненння
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Щодо першого питання: Очікувана вартість робіт та об’єми робіт, що підлягають виконанню, визначено генпроєктувальником. Інформація була отримана у письмовій формі, лист №47/1 від 05.07.2021р, додається. Предмет закупівлі та очікувана вартість робіт визначена з урахуванням вимог Наказу МЕРТУ №708 від 15.04.2020. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова» є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львова». 2. Щодо другого питання: Обгрунтування обрання переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону надане замовником в електронній системі закупівель з посиланням на всі підтверджуючі документи та інформацію, в тому числі протоколи робочих груп, що підтверджують правомірність обраної підстави проведення переговорної процедури за предметом Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень ізоляційно-діагностичного корпусу комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня м. Львові» на вул. П. Орлика, 4» Коригування (45454000-4 Реконструкція). 3. Щодо третього питання: № оголошення закупівлі в електронній системі закупівель за результатами якої укладено основний договір № 470-к від 15. 07. 2019 р.: UA-2019-05-29-002431-c
Рішеня
09.08.2021 15:12
Замовник
Документи повідомлення
09.08.2021 15:12
-
09.08.2021 15:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 053 142 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 053 142 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності