Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Natural phospholipids, Human plasma proteins, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Albumin) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-07-06-008010-c
План UA-P-2021-07-06-004410-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.09.2021 14:50
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.08.2021 15:39
Закінчення аукціону 27.08.2021 16:00
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 175 870.96 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 879.35 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.07.2021 15:23 до 06.08.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.07.2021 15:23
до 27.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.07.2021 15:23
до 02.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 06.08.2021 09:03
до 23.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.08.2021 15:39
до 27.08.2021 16:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.08.2021 16:00
до 30.08.2021 13:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.08.2021 13:59
до 10.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.08.2021 13:59
до 17.09.2021 14:50
Період уточнень
з 06.07.2021 15:23 до 27.07.2021 00:00
Період оскарження
з 06.07.2021 15:23 до 02.08.2021 00:00
Період аукціону
з 27.08.2021 15:39 до 27.08.2021 16:00
Період кваліфікації
з 06.08.2021 09:03 до 23.08.2021 00:00
Період кваліфікації
з 27.08.2021 16:00 до 30.08.2021 13:59
Період кваліфікації
з 27.08.2021 16:00 до 30.08.2021 13:59
Основні параметри
ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Natural phospholipids, Human plasma proteins, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Albumin)
DK 021: 2015: 33600000-6 "Pharmaceutical products" (Natural phospholipids, Human plasma proteins, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Albumin)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 177 (Флакон)
Natural phospholipids
Опис предмета закупівлі
Natural phospholipids
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Natural phospholipids
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
INN
natural phospholipids Natural phospholipids
ATC
R07AA02 R07AA02
Кількість
177
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Заболотного, 26/32
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 190 (контейнер)
Human plasma proteins
Опис предмета закупівлі
Human plasma proteins
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Human plasma proteins
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
ATC
B05AA B05AA
INN
human plasma proteins Human plasma proteins
Кількість
190
Одиниця виміру
контейнер
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Заболотного, 26/32
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 70 (контейнер)
Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Опис предмета закупівлі
Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
ATC
B02BD01 B02BD01
INN
coagulation factor ix, ii, vii and x in combination Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Кількість
70
Одиниця виміру
контейнер
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Заболотного, 26/32
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 200 (Флакон)
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Опис предмета закупівлі
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
INN
immunoglobulins, normal human, for intravascular adm. Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
ATC
J06BA02 J06BA02
Кількість
200
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Заболотного, 26/32
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 20 (Флакон)
Albumin
Опис предмета закупівлі
Albumin
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Albumin
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
ATC
B05AA01 B05AA01
INN
albumin Albumin
Кількість
20
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Заболотного, 26/32
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
06.07.2021 15:47
-
06.07.2021 15:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Крамаренко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Anna Kramarenko
Електронна пошта
Телефон
+380685050585
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00182082
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNA USTANOVA "ODESKA OBLASNA BAZA SPETSIALNOGO MEDICHNOGO POSTACHANNYA"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNA USTANOVA "ODESKA OBLASNA BAZA SPETSIALNOGO MEDICHNOGO POSTACHANNYA"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Буніна, 30
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
Пропозиція:
6 175 868.21 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"
Пропозиція:
6 175 621.63 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" : [email protected]
6 175 621.63 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
06.08.2021 09:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.07.2021 15:23
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.07.2021 15:23
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Заява
ТОВ "СТМ-Фарм" : [email protected]
6 175 868.21 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
06.08.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.07.2021 15:23
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.07.2021 15:23
Назва
довідка
Опис
в довільній формі
Тип
Заява
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.08.2021 13:59 по 10.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.08.2021 13:59
-
27.08.2021 16:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-06-008010-c-a1
Підписаний і діє
Номер
01-09/21
6 175 621.63 грн.
5 771 609 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2021
Строк дії договору з
16.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
177 (Флакон)
Natural phospholipids
Номенклатура
Natural phospholipids
Кількість
177
Одиниця виміру
флакон
Ціна за одиницю
18 304.49
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
INN
natural phospholipids Natural phospholipids
ATC
R07AA02 R07AA02
Номенклатура
190 (контейнер)
Human plasma proteins
Номенклатура
Human plasma proteins
Кількість
190
Одиниця виміру
контейнер
Ціна за одиницю
4 213.66
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
ATC
B05AA B05AA
INN
human plasma proteins Human plasma proteins
Номенклатура
70 (контейнер)
Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Номенклатура
Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Кількість
70
Одиниця виміру
контейнер
Ціна за одиницю
11 794.61
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
ATC
B02BD01 B02BD01
INN
coagulation factor ix, ii, vii and x in combination Coagulation factor IX, II, VII and X in combination
Номенклатура
200 (Флакон)
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Номенклатура
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Кількість
200
Одиниця виміру
флакон
Ціна за одиницю
6 237.03
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
INN
immunoglobulins, normal human, for intravascular adm. Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
ATC
J06BA02 J06BA02
Номенклатура
20 (Флакон)
Albumin
Номенклатура
Albumin
Кількість
20
Одиниця виміру
флакон
Ціна за одиницю
3 105.14
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
ATC
B05AA01 B05AA01
INN
albumin Albumin
Документи договору
17.09.2021 14:46
-
17.09.2021 14:44
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-30-000004
Дата створення проекту
30.09.2021 13:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2021 16:43
Дата публікації висновку про результати
19.10.2021 12:37
Дата завершення усунення порушень
03.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
26.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 577-68-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2021 №430 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2021 № 430 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 5 UA-2021-07-06-008010-c 06.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2021 00:00
Документи рішення
30.09.2021 16:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.07.2021 № 6, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармаклуб» (далі – ТОВ «Фармаклуб») та Товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм», протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2021 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2021 № 11, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021 року, договір про закупівлю від 16.09.2021 № 01-09/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17.09.2021 року, відповідь Замовника на пояснення від 07.10.2021 року. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що приміткою Додатку 5 до тендерної документації зазначено наступне: «Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, окрім тих, які стосуються істотних умов договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель». За нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації (примітки Додатку 5 до тендерної документації) умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фармаклуб» встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фармаклуб», на вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації надано довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 22.07.2021 № 03. В довідці зазначено про досвід виконання наступних договорів: від 21.29.2020 № 274/20 з КНП ММР «Пологовий будинок №3» на загальну суму 96 541,42 гривень та від 28.12.2020 № 21-12 паб мк 20 з КНП ММР «Пологовий будинок №2» на суму 40 922,32 гривень. Відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити дану інформацію надавши у складі тендерної пропозиції скановану копію договору, а також копії видаткової накладної, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором документів, завірених підписом і печаткою уповноваженої особи учасника. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фармаклуб» надано копії договорів від 28.12.2020 № 21-12паб/МК20 із специфікацію на суму 40 922,32 гривень, від 21.29.2020 № 274/20 із специфікацію на суму 96 541,42 гривень та видаткові накладні на поставку товару. Проте, видаткова накладна від 30.12.2020 № 142 до договору № 21-12паб/МК20 підтверджує поставку лише двох позицій товару з п’яти на суму 6 783,00 гривень. Видаткова накладна від 24.09.2020 № 70 до договору № 274/20 містить інформацію про поставку лише 5 упаковок товару з 500 на суму 2 911,45 гривень. Таким чином, ТОВ «Фармаклуб» документально не підтверджено наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки товар, зазначений у договорах, у повній мірі замовникам не поставлений, про що свідчать надані видаткові накладні (до договору № 21-12паб/МК20 надано видаткову накладну лише на суму 6 783,00 гривень, а до договору № 274/20 надано видаткові накладні на суму 41 223,87 гривень). Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм», на вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації надано довідку щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.08.2021 № 214/21/0132/232-Вих-Р. В довідці зазначено, що фахівець відділу збуту Міщенко Ю.А. призначена на посаду відповідно до наказу № 30-ос від 12.01.2021 року. Проте, відповідно до трудової книжки зазначеного фахівця, Міщенко Ю.А. призначена на посаду наказом № 20-ос від 12.0.12021 року. Отже, інформацію, наведену у довідці від 02.08.2021 № 214/21/0132/232-Вих-Р щодо Міщенко Ю.А. у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» документально не підтверджено. Таким чином, під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фармаклуб» та ТОВ «СТМ-Фарм» Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасників ТОВ «Фармаклуб» та ТОВ «СТМ-Фарм», які не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Крім того, відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Фармаклуб» та ТОВ «СТМ-Фарм», визначив ТОВ «Фармаклуб» переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 16.09.2021 № 01-09/21 на загальну суму 6 175 621,63 гривню.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності надання відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору про закупівлю від 16.09.2021 № 01-09/21, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.10.2021 00:00
Дата публікації
19.10.2021 12:37
Документи висновку
19.10.2021 12:37
-
Оскарження в суді
29.10.2021 до Одеського окружного адміністративного суду Замовником подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-06-008010-c.
Дата публікації
01.11.2021 10:34
Інформація про відкриття провадження
08.11.2021
420/20746/21
Документи оскарження в суді
01.11.2021 10:34
-
09.11.2021 14:59
-
09.11.2021 15:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. ( додаток аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-06-008010-c на 7 сторінках).
Дата публікації
20.10.2021 14:32
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Natural phospholipids, Human plasma proteins, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Albumin)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-06-008010-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
05.10.2021 14:30
Орган перевірки
09.10.2021 00:00
Документи повідомлення
05.10.2021 14:32
-
Відповідь
відповідь на запит про надання пояснень
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит про надання пояснень (файл pdf 1.90 MB).
Рішеня
07.10.2021 10:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 175 870.96 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380685050585
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 175 870.96 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380685050585
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності