Показати схожі тендери

Закупівля Мережева сонячна електростанція на власне споживання потужністю 30кВт від ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-02-004055-b
План UA-P-2021-07-02-002010-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.08.2021 12:53
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.07.2021 13:48
Закінчення аукціону 19.07.2021 14:21
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2021 15:52 до 18.07.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2021 15:52
до 08.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2021 15:52
до 14.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.07.2021 13:48
до 19.07.2021 14:21
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2021 14:21
до 03.08.2021 12:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.07.2021 15:49
до 14.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.08.2021 12:31
до 17.08.2021 12:53
Період уточнень
з 02.07.2021 15:52 до 08.07.2021 00:00
Період оскарження
з 02.07.2021 15:52 до 14.07.2021 00:00
Період аукціону
з 19.07.2021 13:48 до 19.07.2021 14:21
Період кваліфікації
з 19.07.2021 14:21 до 03.08.2021 12:31
Період кваліфікації
з 19.07.2021 14:21 до 03.08.2021 12:31
Основні параметри
Мережева сонячна електростанція на власне споживання потужністю 30кВт
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мережева сонячна електростанція на власне споживання потужністю 30кВт
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул. Троїцька,15
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником бюджетних коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 банківських днів з моменту поставки товару
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
02.07.2021 15:50
-
02.07.2021 15:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Майя Петрівна Сульженко
Електронна пошта
Телефон
380575830140
Замовник
ЄДРПОУ
44104781
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухів
Адреса
вул.Троїцька, будинок 15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КАРОФФ"
Пропозиція:
589 829 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ ПРИРОДИ ПЛЮС"
Пропозиція:
507 492.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ""
Пропозиція:
497 105.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ"
Пропозиція:
475 866.66 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.07.2021 15:49 по 06.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
протокол
Документи кваліфікації
26.07.2021 15:49
-
19.07.2021 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2021 15:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2021 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі (на фірмовому бланку) за підписом уповноваженої особи учасника, у якій зазначає інформацію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. В довідці обов’язкова повинна бути зазначена інформація щодо наявності у учасника приміщення, яке використовується як складське із зазначенням адреси його розташування, площі та приналежності (власне, орендоване тощо) Учасник ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" надав таку довідку, але у ній не зазначено площі приміщення. 2. Згідно пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, Учасниками надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору за формою, наведеною Замовником. До довідки додаються: - копії, або сканкопії з оригіналів витягів з трудових книжок, або трудових угод (контрактів, договорів) працівників учасника, зазначених учасником у інформаційній довідці (у разі залучення найманих працівників); Учасник ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" надав таку довідку, але у ній недостовірно зазначені посади працівників, мають місце неспівпадіння, а саме: Дрокін Ярослав Вікторович, згідно Довідки та трудової книжки посада – інженер сервісного відділу, але у наказі про прийняття працівника на роботу зазначено іншу посаду, а саме – «Інженер». Богомол Дмитро Євгенович (згідно довідки та трудової книги) у Наказі про прийняття працівника на роботу зазначено інше по-батькові, а саме – Єігенович. Самко Юрій Вікторович, згідно Довідки та трудової книжки посада – керівник проекту відділу ВДЕ, але у наказі про прийняття працівника на роботу зазначено іншу посаду, а саме – «Керівник проекту» Інформація про посади та ПІБ працівників у різних джерелах повинна співпадати та бути тотожною. Учасник ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" повинен надати наступні документи: 1) Виправлену довідку в довільній формі (на фірмовому бланку) за підписом уповноваженої особи учасника, у якій зазначає інформацію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. В довідці обов’язкова повинна бути зазначена інформація щодо наявності у учасника приміщення, яке використовується як складське із зазначенням адреси його розташування, площі та приналежності (власне, орендоване тощо). 2) Приведені у відповідність документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, а саме: довідку, трудові книги, та накази про прийняття на роботу працівників: Дрокін Ярослав Вікторович, Богомол Дмитро Євгенович, Самко Юрій Вікторович, які будуть містити ідентичну інформацію щодо посади та ПІБ працівників. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-02-004055-b) В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" (код ЄДРПОУ 00218615) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Створено
22.07.2021 15:54
Надати до
23.07.2021 15:54
Період вимог/скарг з 03.08.2021 12:31 по 14.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
протокол
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2021 15:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.07.2021 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі (на фірмовому бланку) за підписом уповноваженої особи учасника, у якій зазначає інформацію про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. В довідці обов’язкова повинна бути зазначена інформація щодо наявності у учасника приміщення, яке використовується як складське із зазначенням адреси його розташування, площі та приналежності (власне, орендоване тощо). Якщо таке приміщення використовується на підставі договірних відносин з третьою особою, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин завіреними копіями (в установленому порядку) відповідних договорів. Учасник ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" надав копію договору оренди приміщення, у пункті 4.1 якого зазначено: «Строк оренди Приміщень розпочинається з 3 серпня 2020 року терміном на 5 (п’ять) місяців до 31 грудня 2020 року включно». Пункт 10.3 Даного договору передбачає: «Строк цього Договору починається з 3 серпня 2020 року та діє до 31 грудня 2020 року, після чого, за погодженням Сторін, пролонговується автоматично». Пунктом 11.3 Даного договору встановлено: «Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони укладені (складені) у тій самій формі, що й цей договір». Таким чином, у разі, якщо мала місце пролонгація договору, згідно пункту 10.3 Договору обов’язково мало відбутись погодження Сторін, та згідно пункту 11.3 Договору, Додаткова угода (Погодження Сторін) мала бути невід’ємною частиною даного Договору. Таким чином, Учасником або не надано дану додаткову угоду про подовження строку дії договору, або надано договір, строк дії якого завершено. 2. Згідно пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, Учасниками надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору за формою, наведеною Замовником. До довідки додаються: - копії, або сканкопії з оригіналів витягів з трудових книжок, або трудових угод (контрактів, договорів) працівників учасника, зазначених учасником у інформаційній довідці (у разі залучення найманих працівників); Учасник ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" надав таку довідку, але у ній недостовірно зазначені посади працівників, мають місце неспівпадіння, а саме: Біруля Ганна Валеріївна, згідно Довідки посада – менеджер зі збуту, а у трудовій книзі зазначена інша посада – менеджер (управитель) зі збуту. Інформація про посади працівників у різних джерелах повинна співпадати та бути тотожною. 3. Згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасники мали надати Довідку про виконання аналогічних (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з постачання товару, що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" надав таку довідку, та вказав у ній договір № 8 від 15.03.2021 року, предметом договору (закупівлі) якого є «Автоматична сонячна електростанція», в той час як насправді цей договір має інший предмет закупівлі, а саме, предметом договору є: «Товар, зазначений у Специфікації, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 1)», та дана специфікація складається з 12 пунктів, жоден з яких не має назви «Автоматична сонячна електростанція». Учасник ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" повинен надати наступні документи: 1) Додаткову угоду до договору оренди приміщення, про продовження його строку дії щонайменше до 31.12.2021 року 2) Приведені у відповідність документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, а саме: довідку, трудову книгу, які будуть містити ідентичну інформацію щодо посади працівника Біруля Ганна Валеріївна. 3) Виправлену довідку з правильною інформацією стосовно предмету закупівлі договору № 8 від 15.03.2021 року, що відповідає дійсності. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-02-004055-b) В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" (код ЄДРПОУ 43699557) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Створено
27.07.2021 16:09
Надати до
28.07.2021 16:09
Договір
UA-2021-07-02-004055-b-a1
Підписаний і діє
Номер
194
497 105.7 грн.
414 254.75 грн.
З ПДВ
Підписано
16.08.2021
Строк дії договору з
16.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Мережева сонячна електростанція на власне споживання потужністю 30кВт
Номенклатура
Мережева сонячна електростанція на власне споживання потужністю 30кВт
Кількість
1
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.08.2021 12:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2021 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2021 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності