Показати схожі тендери

Закупівля Щебенево-піщана суміш з відходів металургійного виробництва від Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-01-004772-c
План UA-P-2021-07-01-004755-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.08.2021 11:20
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.07.2021 13:32
Закінчення аукціону 19.07.2021 13:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
560 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2021 13:25 до 17.07.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2021 13:25
до 07.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2021 13:25
до 13.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.07.2021 13:32
до 19.07.2021 13:53
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2021 13:53
до 23.07.2021 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2021 07:04
до 03.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2021 15:36
до 05.08.2021 11:20
Період уточнень
з 01.07.2021 13:25 до 07.07.2021 00:00
Період оскарження
з 01.07.2021 13:25 до 13.07.2021 00:00
Період аукціону
з 19.07.2021 13:32 до 19.07.2021 13:53
Період кваліфікації
з 19.07.2021 13:53 до 23.07.2021 15:36
Період кваліфікації
з 19.07.2021 13:53 до 23.07.2021 15:36
Основні параметри
Щебенево-піщана суміш з відходів металургійного виробництва
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Щебенево-піщана суміш з відходів металургійного виробництва фр.0-30»(ДК 021:2015: 14630000-6 — Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Код ДК 021:2015
14630000-6 - Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів
Кількість
1 560
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Зіни Бєлої 156 - Б
Дата постачання з
28.07.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
09.07.2021 10:32
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Юдіна
Електронна пошта
Телефон
+380503422351
Замовник
ЄДРПОУ
03341517
Повна назва
Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств"
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Новомосковськ
Адреса
вулиця Зіни Білої 156б
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАСТ ТРАНС"
Пропозиція:
557 107.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛДІНГ-ПАРТНЕР"
Пропозиція:
319 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.07.2021 7:04 по 02.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Документи кваліфікації
22.07.2021 07:04
-
19.07.2021 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2021 13:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2021 13:25
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.07.2021 13:53
Надати до
21.07.2021 0:00
Період вимог/скарг з 23.07.2021 15:36 по 03.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.07.2021 15:36
-
22.07.2021 07:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-07-01-004772-c-b1
Підписаний і діє
Номер
04/08-3
557 107.2 грн.
464 256 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2021
Строк дії договору з
04.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 560 (тонни)
«Щебенево-піщана суміш з відходів металургійного виробництва фр.0-30»(ДК 021:2015: 14630000-6 — Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Номенклатура
«Щебенево-піщана суміш з відходів металургійного виробництва фр.0-30»(ДК 021:2015: 14630000-6 — Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Кількість
1 560
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.08.2021 11:20
-
05.08.2021 11:19
-
05.08.2021 11:19
-
05.08.2021 11:19
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-19-000042
Дата створення проекту
19.07.2021 14:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.07.2021 14:05
Дата публікації висновку про результати
06.08.2021 15:24
Дата завершення усунення порушень
21.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
18.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
387 № 27.07.2021 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.07.2021 №387 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-07-01-004772-c 01.07.2021 Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств" (ЄДРПОУ 03341517) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.07.2021 00:00
Документи рішення
27.07.2021 14:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Комунального підприємства «Новомосковський комбінат комунальних підприємств» (далі Замовник) за 2021 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі ID:UA-P-2021-07-01-004755-с, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ – ПАРТНЕР» та ТОВ «ВЛАСТ ТРАНС», рішення про відхилення пропозиції учасника від 22.07.2021 №1, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір про укладання договору від 23.07.2021 № 23/07, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.07.2021, договір поставки від 04.08.2021 № 04/08-3. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовником укладено з переможцем торгів ТОВ «ВЛАСТ ТРАНС» договір поставки від 04.08.2021 № 04/08-3 на суму 557 107,20 гривень. Автоматичний індикатор ризиків RISK-2-11 щодо безпідставної відміни тендеру не підтверджено. Моніторингом встановлено розбіжності при складанні тендерної документації. Так пунктом 2 Додатку 1 Форма тендерної пропозиції до тендерної документації визначено, що у разі прийняття Замовником рішення про намір укласти договір, договір із замовником підписується не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зазначене не відповідає пункту 2 розділу VІ тендерної документації, де визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Крім того, згідно з пунктами 3.2 та 3.3 проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, визначено, що оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок постачальника. При цьому замовник має право на відстрочення платежів за поставлений товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії товару. Зазначене не відповідає умовам оплати, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, де зазначено, що після події поставки товару післяоплата складає 90 календарних днів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом установлено розбіжності між оголошенням та тендерною документацією в частині визначення строку відстрочення платежів за поставлений товар та визначення строку укладання договору. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом недопущення в подальшому вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.08.2021 00:00
Дата публікації
06.08.2021 15:24
Документи висновку
06.08.2021 15:24
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на вимогу надання пояснень за результатами моніторингу UA-M-2021-07-19-000042 повідомляємо наступне. Тендерна документація підготовлена відповідно до норм Закону «Про Публічні закупівлі» (надалі-Закон), з урахуванням забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація та враховуючи Наказ Міністерства економіки та розвитку торгівлі № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації» (надалі Наказ) замовником підготовлена та опублікована тендерна документація та додатки до неї. Так відповідно до розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Наказу замовником зазначені строки укладання договору, п. 2 розділ VI тендерної документації, у відповідності ч. 5 та ч.6 ст.33 Закону, а саме: « ч.5. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.; ч.6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». В Додатку 1 тендерної документації замовником зазначено наступне: «У разі прийняття Замовником рішення про намір укласти договір, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Тож замовник не вбачає виявлених порушень, про які зазначено у висновку від 6 серпня 2021 року за результатами перевірки Східним офісом Держаудитслужби, щодо розбіжності зазначеної інформації про укладання договору. Щодо зауважень розбіжності між оголошенням та тендерною документацією в частині визначення строку відстрочення платежів за поставлений товар повідомляємо наступне. Замовником при публікації закупівлі в системі було допущено технічну помилку, та не приведено у відповідність інформація в договорі та в системі щодо строку оплати. Для усунення невідповідностей на даний час готується додаткова угода, щодо внесення змін в договір та приведення інформації у відповідність до оголошення. Замовник наголошує, що в своїй діяльності керується виключно чинними нормами законодавства України, та зазначаємо, що зазначені в Висновку розбіжності не несуть збитків місцевому бюджету.
Дата публікації
10.08.2021 12:45
Документи інформації про усунення порушення
10.08.2021 14:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2021 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
+380503422351
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2021 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
+380503422351
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності