Показати схожі тендери

Закупівля 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція від Чернігівський геріатричний пансіонат.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-07-01-000413-c
План UA-P-2021-07-01-000225-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.07.2021 09:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2021 08:59
до 12.07.2021 00:00
Основні параметри
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Враховуючи вартють закупівлі послуги з постачання гарячої водиїї необхідно здійснювати у відповідності до вимог Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі) (далі - Закон).
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
гаряча вода
Код ДК 021:2015
09321000-5 - Вода гаряча
Кількість
5 103.6
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
14010, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Л Пашина,12
Дата постачання з
01.06.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
01.07.2021 08:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Разгон
Електронна пошта
Телефон
+380953029380
Замовник
ЄДРПОУ
21395391
Повна назва
Чернігівський геріатричний пансіонат
Поштовий індекс
14010
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
М.ЧЕРНІГІВ
Адреса
вулиця Леоніда Пашина, 12
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.07.2021 8:59 по 12.07.2021 0:00
Документи кваліфікації
01.07.2021 08:59
-
01.07.2021 08:59
-
Договір
UA-2021-07-01-000413-c-c1
Підписаний і діє
Номер
1-0198П-21/2
500 000 грн.
416 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.07.2021
Строк дії договору з
01.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 103.6 (метри кубічні)
гаряча вода
Номенклатура
гаряча вода
Кількість
5 103.6
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
13.07.2021 09:24
-
13.07.2021 09:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-23-000021
Дата створення проекту
23.09.2021 13:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.09.2021 16:20
Дата публікації висновку про результати
05.10.2021 16:48
Дата завершення усунення порушень
22.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
19.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернігівська
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2021 № 544 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 22.09.2021 № 544 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-07-01-000413-c 01.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2021 00:00
Документи рішення
23.09.2021 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернігівського геріатричного пансіонату (далі - Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене 01.07.2021 в електронній системі закупівель, протокол проведення переговорів від 01.07.2021 № 14, договір про закупівлю від 13.07.2021 № 1-0198П-21/2, укладений Замовником з Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго», пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2021. Згідно з положеннями пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону). Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710, головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління від 29.09.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником 04.10.2021 повідомлено, що зазначені вимоги мають рекомендаційний характер. З урахуванням зазначеного, Замовник, не оприлюднивши обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, порушив вимоги пункту 4-1 постанови № 710. Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, натомість Замовником з Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго» укладено договір про закупівлю від 13.07.2021 № 1-0198П-21/2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
05.10.2021 00:00
Дата публікації
05.10.2021 16:48
Документи висновку
05.10.2021 16:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш Висновок від 05 жовтня 2021 року повідомляємо: Було здійснено припинення зобов’язань за типовим договором з власиком ( користувачем) будівлі про надання послуги з постачання гарячої води № 1-0198П-21/2 від 13.07.2021року в повному обсязі. Додаткова угода про припинення зобов’язань за договором додається.
Дата публікації
11.10.2021 16:11
Документи інформації про усунення порушення
11.10.2021 16:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», за ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 500000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-01-000413-c ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Крім того, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
29.09.2021 16:08
Орган перевірки
05.10.2021 00:00
Відповідь
Відповідь
Обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі визначено згідно бюджета на 2021 рік. Розмір суми закупівлі визначений згідно встановлених тарифів АТ «Облтеплокомуненерго» та потреб пансіонату, а саме на період липень – грудень 2021 р. (виходячи з обсягів споживання минулих періодів). Переговорна процедура здійснена згідно до вимог ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в розділі «Предмет договору» договору № 1-0198П-21/2 від 13.07.2021 року, а саме: Виконавець зобов'язуеться надавати споживачу належної якості послугу з постачання гарячої води (далі — послуга), а споживач зобов'язуеться своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, визначених цим договором. До якості послуги встановлено такі вимоги: склад і якість гарячої води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду; рівень температури гарячої води становить не нижче ніж 55 °С і не вище ніж 75 °С на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутршньобудинкових систем будинку; величина тиску гарячої води становить від 20 до 45 метрів водяного стовпа, що відповідає параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами. Предмет цього договору: Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов'язана продукщя» (послуга з постачання гарячої води). Згідно пункту 4 постанови кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) має рекомендований характер.
Рішеня
04.10.2021 10:57
Замовник
Документи повідомлення
04.10.2021 10:57
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Чернігівський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
+380953029380
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Чернігівський геріатричний пансіонат
Контактний телефон:
+380953029380
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності