Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.) від Дніпропетровська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-24-004455-b
План UA-P-2021-06-24-004813-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.08.2021 16:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.07.2021 12:06
Закінчення аукціону 15.07.2021 12:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
22 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
112.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2021 16:15 до 14.07.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.06.2021 16:15
до 04.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.06.2021 16:15
до 10.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.07.2021 12:06
до 15.07.2021 12:39
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2021 12:39
до 02.08.2021 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2021 14:33
до 13.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.08.2021 10:08
до 19.08.2021 16:19
Період уточнень
з 24.06.2021 16:15 до 04.07.2021 00:00
Період оскарження
з 24.06.2021 16:15 до 10.07.2021 00:00
Період аукціону
з 15.07.2021 12:06 до 15.07.2021 12:39
Період кваліфікації
з 15.07.2021 12:39 до 02.08.2021 10:08
Період кваліфікації
з 15.07.2021 12:39 до 02.08.2021 10:08
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд.38
Дата постачання по
31.08.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Усенко Інна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380974714915
Замовник
ЄДРПОУ
02909938
Назва (англійською мовою)
Dnipropetrovska oblasna prokuratura
Повна назва
Дніпропетровська обласна прокуратура
Повна назва (англійською мовою)
Dnipropetrovska oblasna prokuratura
Поштовий індекс
49044
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
пр. Дмитра Яворницького, буд.38
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"
Пропозиція:
21 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Пропозиція:
14 900.04 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
14 827 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КОЛОП
Пропозиція:
13 110 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.07.2021 14:33 по 22.07.2021 16:14
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.07.2021 14:32
-
15.07.2021 12:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.07.2021 16:19 по 02.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
21.07.2021 на засіданні тендерного комітету Дніпропетровської обласної прокуратури учасника торгів–ТОВ «КОЛОП» визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем (Протокол №93 тендерного комітету). Директор ТОВ «КОЛОП» в електронній системі закупівель 21.07.2021 оприлюднив лист про відмову від підписання договору про закупівлю: код за ДК 021:2015:30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.) в кількості 67 шт. на загальну суму 13110,00 грн. Відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
22.07.2021 16:17
-
22.07.2021 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Період вимог/скарг з 28.07.2021 16:55 по 08.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Відповідно до вимог Тендерної документації Дніпропетровської обласної прокуратури для процедури–відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015:30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.) зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Мається на увазі, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника або уповноваженої особи, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчу- вального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підписів мають відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання (власника ключа). У випадку відсутності цієї інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. При перевірці електронного підпису учасника ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" на сервісі верифікації електронних ключів https://czo.gov.ua/verify–з’ясовано, що накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника, який вимагав замовник у тендерній документації–відсутній, тому, пропозиція вказаного учасника підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
28.07.2021 16:53
-
22.07.2021 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Період вимог/скарг з 02.08.2021 10:02 по 13.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Зміст
Пропозиція учасника–ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" відхилена, згідно з п.1 ч.1 ст.31 Закону (Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч.14 ст.29 Закону).
Документи кваліфікації
02.08.2021 10:00
-
28.07.2021 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.06.2021 16:17
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.07.2021 16:55
Надати до
30.07.2021 0:00
Період вимог/скарг з 02.08.2021 10:08 по 13.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.08.2021 10:08
-
02.08.2021 10:03
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-06-24-004455-b-a2
Підписаний і діє
Номер
№ 273
21 300 грн.
17 750 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2021
Строк дії договору з
18.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
67 (штуки)
Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.)
Номенклатура
Офісне устаткування та приладдя різне (Штампи та Печатки на автоматичній оснастці: штамп на автоматичній оснастці 38 мм.*14 мм., штамп на автоматичній оснастці 58 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 20 мм.*20 мм., штамп на автоматичній оснастці 49 мм.*29 мм., печатка на автоматичній оснастці 40 мм.)
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.08.2021 16:19
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 460 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2021 17:00
Замовник:
Дніпропетровська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380974714915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 460 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2021 17:00
Замовник:
Дніпропетровська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380974714915
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності