Показати схожі тендери

Закупівля мікроавтобус від Малинський фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-23-002888-c
План UA-P-2021-06-17-004049-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 06.08.2021 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.07.2021 15:12
Закінчення аукціону 14.07.2021 15:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
935 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 675 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2021 10:26 до 13.07.2021 10:31
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2021 10:26
до 03.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2021 10:26
до 09.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.07.2021 15:12
до 14.07.2021 15:33
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2021 15:33
до 15.07.2021 09:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2021 09:36
до 26.07.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 15.07.2021 09:36
-
Період уточнень
з 23.06.2021 10:26 до 03.07.2021 00:00
Період оскарження
з 23.06.2021 10:26 до 09.07.2021 00:00
Період аукціону
з 14.07.2021 15:12 до 14.07.2021 15:33
Період кваліфікації
з 14.07.2021 15:33 до 15.07.2021 09:36
Період кваліфікації
з 14.07.2021 15:33 до 15.07.2021 09:36
Основні параметри
мікроавтобус
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
мікроавтобус
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
11645, Україна, Житомирська область, Гамарня, Малинський район
Дата постачання по
31.08.2021 10:31
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
06.08.2021 00:01
в ТД не внесено посаду особи для контактів з учасниками,не вказано кількість товару
26.07.2021 12:01
-
26.07.2021 11:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук Лариса Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380413368513
Факс
+380413368513
Сайт:
https://mltk.co.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00993930
Повна назва
Малинський фаховий коледж
Поштовий індекс
11645
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Гамарня
Адреса
Миклухо-Маклая 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТерКо Авто Центр
Пропозиція:
915 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Полісся Моторс Груп"
Пропозиція:
905 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.07.2021 9:36 по 26.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.07.2021 09:36
-
15.07.2021 09:22
-
14.07.2021 15:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-06-23-002888-c-b1
Очікує підписання
905 000 грн.
905 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
мікроавтобус
Номенклатура
мікроавтобус
Кількість
1
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-23-000071
Дата створення проекту
23.07.2021 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.07.2021 15:11
Дата публікації висновку про результати
26.07.2021 20:00
Дата завершення усунення порушень
10.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 941-63-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Житомирська
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.07.2021 № 431 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2021 № 431. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-06-23-002888-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.07.2021 00:00
Документи рішення
23.07.2021 15:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Малинського фахового коледжу (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 22.06.2021 року, тендерна пропозиція ТОВ «Полісся Моторс Груп», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.07.2021 року № 9, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2021 року. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовника в тендерній документації (Додаток № 3 до документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (Renault Duster) з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Поряд з цим, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у пункті 1 розділу 5 тендерної документації не зазначив питому вагу критерію оцінки «ціна». Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить посад посадових осіб Замовника (Печенюка Євгенія Петровича), уповноваженого здійснювати зв’язок з учасниками. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пунктів 10 та 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та невраховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Полісся Моторс Груп», - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.07.2021 00:00
Дата публікації
26.07.2021 20:00
Документи висновку
26.07.2021 20:00
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунено шляхом відміни торгів.
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.08.2021 08:37
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
10.08.2021 08:38
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
935 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.07.2021 10:31
Замовник:
Малинський фаховий коледж
Контактний телефон:
+380413368513
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
935 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.07.2021 10:31
Замовник:
Малинський фаховий коледж
Контактний телефон:
+380413368513
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності