Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне, ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо від Відділ освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-06-14-012921-b
План UA-P-2021-06-07-010361-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.10.2021 17:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.09.2021 12:36
Закінчення аукціону 10.09.2021 12:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 088 081 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 441 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.06.2021 16:52 до 10.08.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.06.2021 16:52
до 31.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.06.2021 16:52
до 06.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 13.08.2021 14:39
до 25.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.09.2021 12:36
до 10.09.2021 12:58
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2021 12:58
до 20.09.2021 20:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.09.2021 12:58
до 01.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.09.2021 20:44
до 11.10.2021 17:04
Період уточнень
з 14.06.2021 16:52 до 31.07.2021 00:00
Період оскарження
з 14.06.2021 16:52 до 06.08.2021 00:00
Період аукціону
з 10.09.2021 12:36 до 10.09.2021 12:58
Період кваліфікації
з 13.08.2021 14:39 до 25.08.2021 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2021 12:58 до 20.09.2021 20:44
Період кваліфікації
з 10.09.2021 12:58 до 20.09.2021 20:44
Основні параметри
Вугілля кам’яне, ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо
Coal, DK 021: 2015 - 09110000-3 Solid fuel
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 135 (тонни)
Вугілля кам'яне марки А (13-50)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки А (13-50)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Coal of the A brand (13-50)
Код ДК 021:2015
09111210-5 - Антрацит
Кількість
135
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Дата постачання по
20.12.2021 00:00
Позиція : №2 1 026 (тонни)
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Coal of the DG brand (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
1 026
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Дата постачання по
20.12.2021 00:00
Позиція : №3 500 (тонни)
Вугілля кам'яне марки Г (25-200)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне марки Г (25-200)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Coal of the DG brand (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, заклади Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Дата постачання по
20.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
02.08.2021 13:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Лещенко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Julia Leshenko
Електронна пошта
Телефон
+380674263180
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Julia Leshenko
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Julia Leshenko
Електронна пошта
Телефон
+380674263180
Мова спілкування
Англійська
Замовник
ЄДРПОУ
44141975
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti, molodi ta sportu Savranskoi selischnoi radi Odeskoi oblasti
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti, molodi ta sportu Savranskoi selischnoi radi Odeskoi oblasti
Поштовий індекс
66200
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
селище міського типу Саврань
Адреса
вул.Миру, будинок 84
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
6 083 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
Пропозиція:
4 756 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" : [email protected]
4 756 190 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
13.08.2021 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
ФОП "СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" : [email protected]
6 083 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
13.08.2021 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відповідно до п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цього розділу та Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції документів, зокрема висновків санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17394 від 06.08.2020, №12.2-18-1/20066 від 01.09.2020, №12.2-18-1/21500 від 17.09.2020, запропоноване учасником вугілля вироблене в Україні ТОВ «Оптім-Паливо» та ТОВ «Коалтрейдіндастрі». Крім цього, відповідно до п. 3 Додатку 1, учасник повинен надати Оригінал або копію дійсного до кінця 2021 року договору (-ів) учасника з виробником (-ми) пропонованої марки вугілля або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника, в тому числі визначеної вимогами даної тендерної документації марки. На виконання зазначеного у складі пропозиції надано договір поставки №0106/32 від 01.06.2021 між учасником та ТОВ «Коалтрейдіндастрі», в предметі якого відсутня одна з марок вугілля, яка є предметом закупівлі – Г (25-200); а також договір поставки №1К від 12.03.2020 з ТОВ «Оптім-Паливо», предметом якого є зокрема і вугілля Г (25-200). Окрім цього, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г (25-200) (який вимагається п. 4 Додатку 1 - Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоновані марки вугілля кам’яного та дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій виданий на ім’я виробника) у складі пропозиції учасника міститься виданий тільки на ТОВ «Оптім-Паливо». Отже, запропоноване учасником вугілля Г (25-200) виготовляється тільки ТОВ «Оптім-Паливо». 1. Відповідно до п. 7 Додатку 1 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації, у разі якщо до постачання пропонується вугілля вітчизняного виробництва: На підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України надати довідку із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р. На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку вих. №25/08 від 06.08.2021. У вказаній довідці міститься посилання на реєстраційну справу у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля одного з виробників – ТОВ «Оптім-Паливо» (http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-8103), у якій відсутній висновок з оцінки впливу на довкілля згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р. У вказаній реєстраційній справі у розділі «Отримані документи» (де повинен міститися висновок) наявні лише зауваження та пропозиції громадськості до планової діяльності, що свідчить про незавершену процедуру отримання ТОВ «Оптім-Паливо» висновку з оцінки впливу на довкілля згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та відповідно відсутність висновку, що у свою чергу не відповідає п. 7 Додатку 1 тендерної документації. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника вугілля, вугілля виробництва якого пропонується до постачання наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки(у разі, якщо в реєстрі неможливо ідентифікувати щодо якого саме обладнання та видів робіт надані дозволи, надати оригінал або копію дозволів.) На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку вих. №24/08 від 06.08.2021 з посиланнями на Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки щодо двох виробників запропонованого вугілля. Всупереч вимогам п. 6 Додатку 1 тендерної документації, у інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника запропонованого учасником вугілля ТОВ «Оптім-Паливо» відсутній чинний дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Документи прекваліфікації
13.08.2021 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.09.2021 12:58 по 20.09.2021 20:17
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.09.2021 12:58
-
10.09.2021 12:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.09.2021 20:41 по 01.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2021 16:52
Період вимог/скарг з 20.09.2021 20:44 по 01.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.09.2021 20:44
-
20.09.2021 20:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-06-14-012921-b-b2
Завершився
Номер
1
6 083 488.23 грн.
6 083 488.23 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.10.2021
Строк дії договору з
11.10.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
6 083 488.23
Сума оплати за договором без ПДВ
6 083 488.23
Номенклатура
135 (тонни)
Вугілля кам'яне марки А (13-50)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки А (13-50)
Кількість
135
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
1 026 (тонни)
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Кількість
1 026
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
500 (тонни)
Вугілля кам'яне марки Г (25-200)
Номенклатура
Вугілля кам'яне марки Г (25-200)
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Документи договору
11.10.2021 16:54
-
29.12.2021 16:38
-
Зміни до договору
26.10.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Документи зміни договору
Зміни до договору
29.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
зменшення обсягів закупівлі
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
29.12.2021 16:37
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-30-000019
Дата створення проекту
30.09.2021 14:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2021 16:51
Дата публікації висновку про результати
23.10.2021 14:55
Дата завершення усунення порушень
06.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
26.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 432-90-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2021 430 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2021 № 430 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2021-06-14-012921-b 14.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2021 00:00
Документи рішення
30.09.2021 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.06.2021 року із змінами від 02.08.2021 р., тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО», ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ» (далі учасник-переможець) та ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області від 20.09.2021 № 63, протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області від 20.09.2021 № 64, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2021, договір про закупівлю товарів від 11.10.2021 № 1. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до п.п. 2.3. п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування діяльності учасника. ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про форму оподаткування від 15.07.2021 № 8, в якій не зазначено систему оподаткування – загальна чи спрощена, а лише вказано, що він є платником ПДВ, що не відповідає вимогам п.п. 2.3. п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір про закупівлю товарів від 11.10.2021 № 1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.10.2021 00:00
Дата публікації
23.10.2021 14:55
Документи висновку
23.10.2021 14:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби (номер: UA-M-2021-09-30-000019; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2021 16:51, Дата публікації висновку: 23 жовтня 2021 14:55) по відкритим торгам: Вугілля кам’яне, ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-012921-b), тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області, повідомляє наступне. Окремо хочемо звернути увагу, що відповідно до п.п. 2.3. п. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування діяльності учасника. ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ» відповідно до вимоги ТД, в довільний формі, на свій розсуд, зазначив інформацію стосовно форми оподаткування - платник ПДВ, надавши в складі тендерної пропозиції довідку про форму оподаткування від 15.07.2021 № 8. Окремо зазначати систему оподаткування вимогами ТД не вимагалось. Оскільки, ФОП «СИВАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ» виконав вимоги ТД, тож підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Інформація в висновку буде врахована в подальшій роботі. Відповідальні особи додатково пройдуть навчання, підвищення кваліфікації щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації
29.10.2021 13:01
Документи інформації про усунення порушення
29.10.2021 13:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 088 081 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2021 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Контактний телефон:
+380674263180
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 088 081 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2021 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області
Контактний телефон:
+380674263180
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності