Показати схожі тендери
Закупівля Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений) від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-11-011885-b
План UA-P-2021-06-11-003772-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.07.2021 10:57
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.06.2021 11:28
Закінчення аукціону 29.06.2021 11:49
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
372 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 860 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2021 15:55 до 29.06.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2021 15:55
до 19.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2021 15:55
до 25.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.06.2021 11:28
до 29.06.2021 11:49
Завершено
Період кваліфікації
з 29.06.2021 11:49
до 01.07.2021 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2021 15:14
до 12.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2021 15:14
до 16.07.2021 10:57
Період уточнень
з 11.06.2021 15:55 до 19.06.2021 00:00
Період оскарження
з 11.06.2021 15:55 до 25.06.2021 00:00
Період аукціону
з 29.06.2021 11:28 до 29.06.2021 11:49
Період кваліфікації
з 29.06.2021 11:49 до 01.07.2021 15:14
Період кваліфікації
з 29.06.2021 11:49 до 01.07.2021 15:14
Основні параметри
Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Кількість
9
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Дата постачання по
21.12.2021 15:59
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
11.06.2021 16:06
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
11.06.2021 15:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волощук Олена Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Voloschuk Olena Dmitrovna
Електронна пошта
Телефон
+380412438728
Факс
+380412438728
Сайт:
https://zhokl.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01991406
Назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Regional clinical hospital the name of O.F. Gerbachevskogo" of the Zhytomyr regional soviet
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Regional clinical hospital the name of O.F. Gerbachevskogo" of the Zhytomyr regional soviet
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Місто Житомир
Адреса
Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРОСПЕРАМЕД
Пропозиція:
372 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Інтегра Медікал
Пропозиція:
367 759 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.07.2021 15:14 по 12.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
01.07.2021 15:14
-
29.06.2021 11:52
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-06-11-011885-b-c1
Підписаний і діє
Номер
369
367 759 грн.
343 700 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2021
Строк дії договору з
16.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
9 (Назва)
Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)
Номенклатура
Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)
Кількість
9
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.07.2021 10:57
-
16.07.2021 10:56
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-21-000042
Дата створення проекту
21.07.2021 16:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.07.2021 17:03
Дата публікації висновку про результати
11.08.2021 17:51
Дата завершення усунення порушень
28.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 246-16-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Житомирська
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.07.2021 № 427 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2021 № 427. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-06-11-011885-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2021 00:00
Документи рішення
21.07.2021 17:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Інтегра Медікал», повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021 року та договір про закупівлю від 16.07.2021 року № 369. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.08.2021 00:00
Дата публікації
11.08.2021 17:51
Документи висновку
11.08.2021 17:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 11.06.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)», код ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 372 000,00 грн. (триста сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-06-11-011885-b. 29.06.2021 року у відкритих торгах взяли участь два учасники з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «Інтегра Медікал» 367759,00 ТОВ «ПРОСПЕРАМЕД» 372000,00 11.08.2021 року (17:51 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства: 1) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. 2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. 1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «…відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації». Отже, Лікарня не порушила вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. У Висновку також зазначено наступне порушення: «Також, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"». З огляду на викладене, Лікарня при проведенні закупівлі врахувала вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби щодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-06-11-011885-b доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 11.08.2021 року, щодо зазначених порушень, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради надало правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ Виконавець: Волощук, 438728
Дата публікації
13.08.2021 14:44
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
372 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2021 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412438728
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
372 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2021 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412438728
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності