Показати схожі тендери

Закупівля М"ясо: від Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-11-010834-b
План UA-P-2021-06-01-010743-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 24.07.2021 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.06.2021 15:01
Закінчення аукціону 30.06.2021 15:28
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2021 15:19 до 29.06.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2021 15:19
до 19.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2021 15:19
до 25.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.06.2021 15:01
до 30.06.2021 15:28
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2021 15:28
до 13.07.2021 16:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2021 17:18
до 24.07.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 13.07.2021 16:49
-
Період уточнень
з 11.06.2021 15:19 до 19.06.2021 00:00
Період оскарження
з 11.06.2021 15:19 до 25.06.2021 00:00
Період аукціону
з 30.06.2021 15:01 до 30.06.2021 15:28
Період кваліфікації
з 30.06.2021 15:28 до 13.07.2021 16:49
Період кваліфікації
з 30.06.2021 15:28 до 13.07.2021 16:49
Основні параметри
М'ясо:
1.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою (детальніше викладено в тендерній документації). 2.Забезпечення тендерної пропозицій не вимагається. 3. Закупівля здійснюється відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік №17 від 25.05.2021 р.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 1 630 (кілограми)
тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені
Опис предмета закупівлі
тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
1 630
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 2 145 (кілограми)
філе куряче заморожене
Опис предмета закупівлі
філе куряче заморожене
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
2 145
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 100 (кілограми)
філе індички заморожене
Опис предмета закупівлі
філе індички заморожене
Код ДК 021:2015
15112120-3 - Індичатина
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 1 000 (кілограми)
свинина без кістки напівфабрикат заморожена
Опис предмета закупівлі
свинина без кістки напівфабрикат заморожена
Код ДК 021:2015
15113000-3 - Свинина
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 100 (кілограми)
корейка свиняча заморожена
Опис предмета закупівлі
корейка свиняча заморожена
Код ДК 021:2015
15113000-3 - Свинина
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №6 170 (кілограми)
печінка яловича заморожена
Опис предмета закупівлі
печінка яловича заморожена
Код ДК 021:2015
15111100-0 - Яловичина
Кількість
170
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №7 200 (кілограми)
стегно куряче заморожене
Опис предмета закупівлі
стегно куряче заморожене
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №8 495 (кілограми)
м'ясо яловиче напівфабрикат котлетне заморожене
Опис предмета закупівлі
м'ясо яловиче напівфабрикат котлетне заморожене
Код ДК 021:2015
15111100-0 - Яловичина
Кількість
495
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №9 900 (кілограми)
м'ясо яловиче без кістки напівфабрикат тазостегнова частина заморожене
Опис предмета закупівлі
м'ясо яловиче без кістки напівфабрикат тазостегнова частина заморожене
Код ДК 021:2015
15111100-0 - Яловичина
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дати постачання.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
11.06.2021 15:20
-
Проект договору
11.06.2021 15:19
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Байда
Електронна пошта
Телефон
+380577041140
Сайт:
http://nlu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071139
Повна назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Пушкінська, 77
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МЕЛЬНІК ЛЕОНІД ОМЕЛЯНОВИЧ
Пропозиція:
799 929 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ХАРКІВІНВЕСТ"
Пропозиція:
713 703 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " Охтирська мясна компанія"
Пропозиція:
705 120 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.07.2021 17:18 по 18.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
07.07.2021 17:18
-
07.07.2021 17:18
-
30.06.2021 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ " Охтирська мясна компанія", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі - Закону) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ТОВ " Охтирська мясна компанія" щодо закупівлі: код за ДК 021:2015 - код за ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, М’ясо: тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені, філе куряче заморожене, філе індички заморожене, свинина без кістки напівфабрикат заморожена, корейка свиняча заморожена, печінка яловича заморожена, стегно куряче заморожене, м’ясо яловиче напівфабрикат котлетне заморожене, м'ясо яловиче без кістки напівфабрикат тазостегнова частина заморожене. 1) Перелік виявлених невідповідностей: у файлі «Довідка повноваження підпису. pdf» учасником надано Довідка про повноваження посадової особи щодо підпису документів у складі тендерної документації, та не надано копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або копію рішення засновника та наказ (копія наказу / витяг з наказу) / розпорядження (копію розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальне підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або інші документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Відповідно пункту 1.2 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати документи що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або копію рішення засновника та наказ (копія наказу / витяг з наказу) / розпорядження (копію розпорядження / витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальне підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або інші документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). 2) Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано файл «довідка про ТЗ 2. pdf» де учасником зазначено лише один транспортний засіб (рефрижератор), водночас учасником надано файл «довідка про ТЗ 2 та працівників. pdf» де міститься довідка від ПрАТ «ЮРІЯ» про наявність власних спеціалізованих транспортних засобів, які в разі перемоги, буде залучено до виконання умов договору проте форма довідки в якій зазначено інформацію не відповідає формі довідки яка зазначена замовником в Додатку 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за формою зазначеною в пункті 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за формою зазначеною в пункті 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «довідка про ТЗ 2 та працівників. pdf» де міститься довідка про те що між ПАТ «Юрія» та ТОВ «Охтирська м’ясна компанія» укладено договір про надання логістичних послуг по транспортуванню вантажу (продуктів харчування) з місця відправлення до пункту призначення в межах України, про те сам договір учасником не надано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації^ за відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: - документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом на період надання послуг Замовнику (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.1, 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ТД та нижчезазначені документи: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати: за відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: - документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом на період надання послуг Замовнику (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.1, 1.2 ч. 1 Додатку 1 до ТД та нижчезазначені документи: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); 4) Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт . 5) Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги пункту 1.7 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації учасником надано файл «матеріально-технічна база.pdf», що містятить документ «5.Формуляр», текст в якому викладений російською мовою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.7 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації з метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, учасник повинен надати наступні документи: • документи, що підтверджують наявність морозильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик обладнання (під характеристиками розуміється об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів))) та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С. (Стосується наступних харчових продуктів: заморожене м’ясо та субпродукти (свинина, яловичина, телятина, м’ясо свійської птиці тощо); вершкове масло, заморожена риба та інші продукти, що потребують зазначеного температурного режиму. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі холодильне (морозильне) обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт) або • документи, що підтверджують наявність холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик обладнання та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С ( Стосується наступних харчових продуктів: молоко та вершки, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі та інші харчові продукти, що потребують дотримання зазначеного температурного режиму. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі холодильне обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт)) або • довідку в довільній формі про наявність обладнання для зберігання харчових продуктів, що не потребують підтримання особливого температурного режиму. На вимогу пункту 7.1 підрозділу 7 розділу 1 тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені іншою(ими) мовою(ами). У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати переклад українською мовою документа, текст в якому викладений російською мовою, а саме: «5.Формуляр». 6) Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 1.4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав підтвердження дотримання діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.4 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації на підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; • акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на календарний місяць); - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів; • документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів (документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця: свідоцтво про право власності, витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності, договір оренди (суборенди) приміщення); • перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. (перелік обладнання, інвентарю та спецодягу надається в формі довідки в довільній формі); • перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекційних робіт у формі довідки в довільній формі. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати підтвердження дотримання діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту залежно від того, чи здійснюється така дезінфекція транспортних засобів суб’єктом господарювання чи самостійно учасником. 7) Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 3.1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «довідка аналогічний догоовору.pdf», що містить інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в даній довідці учасником не зазначено код ЄДРПОУ організації (замовника) з яким було укладено договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 3.1 розділу 3 Додатка №1 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, що підтверджує досвід постачання Учасником харчових продуктів (відповідно до предмету закупівлі) за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору з зазначенням коду ЄДРПОУ організації (замовника) з яким було укладено договір. 8) Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 2.1.1 підрозділу 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Інформаційна довідка про працівників. pdf» де міститься скан-копія форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року, на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару, проте дана скан-копія форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року подана не в повному обсязі та не на всіх працівників зазначених учасником в тендерній пропозиції. 2.1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 2.1.1 підрозділу 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження вищенаведеної інформації учасник повинен надати скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року у повному обсязі та на всіх працівників зазначених ним у довідках, що містяться в файлі «Інформаційна довідка про працівників. pdf» та у файлі «довідка про ТЗ 2 та працівників. pdf» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.07.2021 17:14
Надати до
06.07.2021 17:14
Період вимог/скарг з 12.07.2021 16:42 по 23.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
12.07.2021 16:42
-
12.07.2021 16:38
-
07.07.2021 17:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ХАРКІВІНВЕСТ", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі - Закону) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ХАРКІВІНВЕСТ" щодо закупівлі: М’ясо: тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені, філе куряче заморожене, філе індички заморожене, свинина без кістки напівфабрикат заморожена, корейка свиняча заморожена, печінка яловича заморожена, стегно куряче заморожене, м’ясо яловиче напівфабрикат котлетне заморожене, м'ясо яловиче без кістки напівфабрикат тазостегнова частина заморожене, код за ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо. Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу пункту 1.4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник надав файл «Підтвердження наявності ТЗ.pdf», де міститься інформаційна довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), а саме: ГАЗ 3302 – 415 Спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор АХ 4274 АН та ГАЗ 3302–AХІ-І Фургон малотонажний – В (особливі відмітки рефрижератор) АХ 4772 СР; договір №0175/20 на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 16 листопада 2020 року та АКТ №А-0388/21 здачі-прийняття робіт (послуг) від 12 квітня 2021р. за договіром №0175/20 від «16» листопада 2020р., АКТ №А-0462/21 здачі-прийняття робіт (послуг) від 12 травня 2021р. за договіром №0175/20 від «16» листопада 2020р., АКТ №А-0542/21 здачі-прийняття робіт (послуг) від 14 червня 2021р за договіром №0175/20 від «16» листопада 2020р.. Надані учасником акти здачі-прийняття робіт (послуг) підтверджуються проведеня дезінфекції (ДЗФ) лише одного транспортного засобу, зазначеного учасником у таблиці, а саме: ДЗФ транспортого засобу реєстраційний номер АХ 4772 СР, щодо іншого транспортного засобу, реєстраційний номер АХ 4274 АН інформація про проведеня дезінфекції (ДЗФ) відсутня. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.4 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації на підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; • акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на календарний місяць); - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів; • документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів (документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця: свідоцтво про право власності, витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності, договір оренди (суборенди) приміщення); • перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. (перелік обладнання, інвентарю та спецодягу надається в формі довідки в довільній формі); • перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекційних робіт у формі довідки в довільній формі. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати підтвердження дотримання діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту зазначеного ним в таблиці, а саме ГАЗ 3302 – 415 Спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор АХ 4274 АН. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.07.2021 10:48
Надати до
10.07.2021 10:48
Період вимог/скарг з 13.07.2021 16:49 по 24.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
13.07.2021 16:49
-
13.07.2021 16:48
-
12.07.2021 16:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2021 15:19
Торги не відбулися
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2021 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577041140
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2021 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577041140
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності