Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція від Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-09-005098-b
План UA-P-2021-06-09-003893-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 20.09.2021 00:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.06.2021 15:41
Закінчення аукціону 29.06.2021 16:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 555 922 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 559.22 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2021 12:20 до 25.06.2021 11:38
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2021 12:20
до 15.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2021 12:20
до 21.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.06.2021 15:41
до 29.06.2021 16:02
Завершено
Період кваліфікації
з 29.06.2021 16:02
до 16.08.2021 10:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.07.2021 10:56
до 27.08.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 16.08.2021 10:13
-
Період уточнень
з 09.06.2021 12:20 до 15.06.2021 00:00
Період оскарження
з 09.06.2021 12:20 до 21.06.2021 00:00
Період аукціону
з 29.06.2021 15:41 до 29.06.2021 16:02
Період кваліфікації
з 29.06.2021 16:02 до 16.08.2021 10:13
Період кваліфікації
з 29.06.2021 16:02 до 16.08.2021 10:13
Основні параметри
ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
"Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. "
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. "
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
45100, Україна, Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Скасування
20.09.2021 00:02
У зв’язку з отриманим Роз’ясненням від 08.09.2021року № 1444 від фінансового відділу Рожищенської міської ради щодо фінансування об’єкту – «Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " в обсязі недостатньому для укладання договору з переможцем закупівлі
09.09.2021 13:25
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Редзій
Електронна пошта
Телефон
+380673340950
Замовник
ЄДРПОУ
01982910
Повна назва
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Поштовий індекс
45100
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Рожище
Адреса
вул. Коте Шилокадзе, 19
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
Пропозиція:
3 494 240.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
Пропозиція:
2 968 567 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.07.2021 10:56 по 16.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.07.2021 10:56
-
29.06.2021 16:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.08.2021 13:17 по 20.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
09.08.2021 13:17
-
09.08.2021 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2021 12:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2021 12:20
Період вимог/скарг з 16.08.2021 10:13 по 27.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.08.2021 10:13
-
09.08.2021 13:17
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-06-09-005098-b-a2
Очікує підписання
3 494 240.3 грн.
3 494 240.3 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
"Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. "
Номенклатура
"Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. "
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-08-30-000007
Дата створення проекту
30.08.2021 13:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.08.2021 13:53
Дата публікації висновку про результати
15.09.2021 09:47
Дата завершення усунення порушень
30.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
21.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 396-94-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.08.2021 № 526 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2021 №526 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-09-005098-b від 09.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.08.2021 00:00
Документи рішення
30.08.2021 13:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 09.06.2021 № 32 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", пояснення Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 02.09.2021 та від 09.09.2021 (далі – пояснення), повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.09.2021 № 37. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-06-09-005098-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). Проведеним моніторингом установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю з переможцем торгів, протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір та не оприлюднено обгрунтованої необхідності щодо продовження строку укладання договору до 60 днів, чим порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону. Замовником відповідно до засідання тендерного комітету від 09.09.2021 № 37 відкриті торги відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень норм законодавства при укладанні договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Дата висновку
14.09.2021 00:00
Дата публікації
15.09.2021 09:47
Документи висновку
15.09.2021 09:47
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.08.2021 16:23
Орган перевірки
04.09.2021 00:00
Документи повідомлення
31.08.2021 16:23
-
Відповідь
Відповідь на запит замовнику на пояснення
У відповідь на запит замовнику на пояснення (31 серп 16:23 ) щодо публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція , (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098- відповідаємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів: проектно-кошторисної документації, розробленої генеральним проектувальником ФОП Рогожина Юлія Володимирівна код ЄДРПОУ 3320416560 (об’єктний кошторис додається), Експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації за робочим проектом "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19, кошторисного розрахунку. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) повідомляємо наступне. Комунальне підприємство"Рожищенськаи багатопрофільна лікарня» Рожищенської міської ради згідно закону не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки або органом місцевого самоврядування згідно норм вищезазначеної постанови , а є одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту постанови вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів. Додатково повідомляємо, відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель (в тому числі і оприлюднення необхідної інформації) регулюється виключно Законом «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Рішеня
02.09.2021 15:40
Замовник
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Чому не оприлюднено договір з переможцем закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір? Прохання, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.09.2021 10:30
Орган перевірки
15.09.2021 00:00
Документи повідомлення
09.09.2021 10:33
-
Відповідь
Пояснення
Джерело фінансування даної закупівлі - місцевий бюджет. Додотком до договору є календарний графік виконання робіт із зазначенням етапів робіт та їх фінансування із конкретними строками. На крайній термін підписання договору із переможцем закупівлі не доведене фінансування об'єкту "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " (Разом з тим не погоджено Додаток до договору - календарний графік виконання робіт),у зв'язку з чим тендер UA-2021-06-09-005098-b Замовником визнається таким, що не відбувся.
Рішеня
09.09.2021 13:54
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2021 13:58
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 555 922 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2021 11:38
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380673340950
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 555 922 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2021 11:38
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380673340950
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності