Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярські товари від УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2021-06-04-009979-b
План UA-P-2021-06-04-004900-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.07.2021 14:57
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.06.2021 13:56
Закінчення аукціону 16.06.2021 14:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
16 720 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
83.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2021 12:00 до 15.06.2021 00:01
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2021 16:20
до 10.06.2021 00:01
Завершено
Період аукціону
з 16.06.2021 13:56
до 16.06.2021 14:31
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2021 14:31
до 17.06.2021 18:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2021 18:28
до 23.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2021 18:28
до 06.07.2021 14:57
Період уточнень
з 04.06.2021 16:20 до 10.06.2021 00:01
Період аукціону
з 16.06.2021 13:56 до 16.06.2021 14:31
Період кваліфікації
з 16.06.2021 14:31 до 17.06.2021 18:28
Період кваліфікації
з 16.06.2021 14:31 до 17.06.2021 18:28
Основні параметри
Канцелярські товари
Інформація про предмет закупівлі Канцелярські товари вказана в Додатку № 2 до оголошення: Ручка кулькова, синя шт 150 ; Ручка кулькова автомат. корпус асорті, синя шт 40 ; Ручка гелева, червона шт 100 ; Ручка гелева, чорна шт 50 ; Ручка гелева, синя шт 30 ; Стрижень кульковий синій (143 мл) шт 200 ; Стрижень кульковий синій (короткий) шт 50 ; Стрижень гелевий до гелевої ручки, червоний шт 150 ; Стрижень гелевий до гелевої ручки, чорний шт 100 ; Стрижень гелевий до гелевої ручки, синій шт 30 ; Олівець графітний з гумкою шт 200 ; Гумка шт 200 ; Скоби № 10 шт 15 ; Степлер № 24 шт 10 ; Точилка з контейнером шт 30 ; Реєстратор 50 мм шт 20 ; Реєстратор 70 мм шт 10 ; Папка з притиском пластикова, з двома карманами шт 30 ; Лінійка пластикова 30 см шт 80 ; Скріпка канцелярська 28 мм, кругла, кольорова, 100 шт. -шт 50 ; Ніж канцелярський великий шт 10 ; Клей ПВА 50 мл флак 80 ; Клей-олівець шт 50 ; Коректор на спиртовій основі шт 15 ; Ручка-коректор шт 48 ; Швидкозшивач картонний шт 150 ; Папка для паперів на зав'язках картона шт 200 ; Книга обліку А4, 48 арк., скоба, лінія, офсет шт 150 ; Файл-конверт А4 + , 30 мкр.,глянцевий, 100 штук упаков 15 ; Кнопка канцлярська, нікельов., 100шт пач 20 ; Лоток вертикальний, прозорий шт 20 ; Маркер (різнокольорові) шт 20 ; Ножиці офісні шт 10.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 333
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Троїцька, 22-24
Дата постачання по
30.07.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
04.06.2021 16:20
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мілевська Тетяна Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380671312882
Замовник
ЄДРПОУ
00968167
Повна назва
УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ірпінь
Адреса
ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 22-24
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
10 745.76 грн.
Учасник:
ТОВ "БІНОМ"
Пропозиція:
10 698 грн.
Учасник:
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
10 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Пропозиція:
9 806.7 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.06.2021 18:28 по 23.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
За результатами проведеного електронного аукціону щодо Закупівлі, пропозицію Учасника було визначено найбільш економічно вигідною. Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції. Відповідно до частини 12 статті 14 Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Таким чином подана пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника. Відповідно, наявні підстави для визначення Учасника переможцем Закупівлі.
Документи кваліфікації
17.06.2021 18:27
-
Договір
UA-2021-06-04-009979-b-b1
Підписаний і діє
Номер
165
9 806.7 грн.
8 172.25 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2021
Строк дії договору з
01.07.2021
по
30.07.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 333 (штуки)
Канцелярські товари
Номенклатура
Канцелярські товари
Кількість
2 333
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.07.2021 14:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 720 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2021 00:01
Замовник:
УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ
Контактний телефон:
380671312882
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 720 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2021 00:01
Замовник:
УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ
Контактний телефон:
380671312882
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності