Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0). Обладнання для обробки даних: системні блоки. від Вінницька обласна Рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-01-010108-b
План UA-P-2021-06-01-009265-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.07.2021 09:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.06.2021 12:17
Закінчення аукціону 18.06.2021 12:38
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
246 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 грн. (0,53 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.06.2021 16:05 до 17.06.2021 15:56
Завершено
Період уточнень
з 01.06.2021 16:05
до 07.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.06.2021 16:05
до 13.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.06.2021 12:17
до 18.06.2021 12:38
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2021 12:38
до 22.06.2021 11:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.06.2021 11:47
до 03.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.06.2021 11:47
до 08.07.2021 09:49
Період уточнень
з 01.06.2021 16:05 до 07.06.2021 00:00
Період оскарження
з 01.06.2021 16:05 до 13.06.2021 00:00
Період аукціону
з 18.06.2021 12:17 до 18.06.2021 12:38
Період кваліфікації
з 18.06.2021 12:38 до 22.06.2021 11:47
Період кваліфікації
з 18.06.2021 12:38 до 22.06.2021 11:47
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0). Обладнання для обробки даних: системні блоки.
ДК 021:2015 - 30236200-4 Обладнання для обробки даних: системні блоки
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0). Обладнання для обробки даних: системні блоки (ДК 021:2015 - 30236200-4).
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 70
Дата постачання з
28.06.2021 00:00
Дата постачання по
28.07.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
01.06.2021 16:14
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
01.06.2021 16:05
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Кухарчук
Електронна пошта
Телефон
+380966168655
Сайт:
http://vinrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00022438
Повна назва
Вінницька обласна Рада
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 70
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
244 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Пропозиція:
232 788 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.06.2021 11:47 по 03.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.06.2021 11:47
-
Звіт про оцінку
18.06.2021 12:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-06-01-010108-b-c1
Підписаний і діє
Номер
77
232 788 грн.
232 788 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.07.2021
Строк дії договору з
08.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0). Обладнання для обробки даних: системні блоки (ДК 021:2015 - 30236200-4).
Номенклатура
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0). Обладнання для обробки даних: системні блоки (ДК 021:2015 - 30236200-4).
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.07.2021 09:49
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-15-000038
Дата створення проекту
15.07.2021 13:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.07.2021 16:10
Дата публікації висновку про результати
06.08.2021 09:45
Дата завершення усунення порушень
21.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
07.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2021 №420 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 №420 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-06-01-010108-b 01.06.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2021 00:00
Документи рішення
16.07.2021 16:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Вінницької обласної Ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27 квітня 2021 року (протокол №25), тендерну пропозицію ФОП Зінченка Олега Борисовича, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 22 червня 2021 року №33, повідомлення про намір укласти договір, договір про купівлю від 08 липня 2021 року №77, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 29 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником у додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу щодо «погодження пропозиції аналогів продукції за контактним телефоном замовника, який у разі необхідності може запропонувати учаснику надіслати фото відповідного аналогу товару з його характеристиками на відповідну електронну пошту замовника. Після відповідного письмового погодження, яке замовник відправить на вказану електронну пошту потенційного учасника торгів, цей аналог дозволяється додати до переліку товарів торгів, а якщо погодження не відбулось – будь-який аналог товару може вважатись замовником як порушення вимог технічних характеристик тендерної документації торгів». Водночас, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, встановлення вимог до учасників щодо погодження пропозицій аналогів предмета закупівлі замовником за його контактним телефоном чи шляхом відправлення фото на електронну пошту із письмовим погодженням через електронну пошту, а також щодо визначення порушенням технічних характеристик у разі, якщо зазначене погодження не відбулось, тобто подання та отримання інформації про закупівлю без застосування електронної системи закупівель, суперечить частині восьмій статті 12 Закону. Також, замовником в додатку №2 «Пропозиція» тендерної документації зазначено, що у разі якщо пропозиція учасника буде акцептована, то учасник зобов'язується підписати договір, відповідно до наданого проєкту, із змовником не раніше ніж через 3 (три) робочі дні, але не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. При цьому, частиною п’ятою статті 33 Закону визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, замовником в тендерній документації визначено строк для укладання договору про закупівлю, що суперечить вимогам частини п’ятої статті 33 Закону. Крім того, тендерна документація містить невідповідності у даних, а саме пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 240 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як пунктом 2 додатку №2 тендерної документації передбачено, що учасник погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції 30 робочих днів з дня завершення аукціону. Поряд із цим, замовник у своєму поясненні від 29 липня 2021 року, оприлюдненому на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26 липня 2021 року, не зазначив посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, що унеможливило дослідження питання дотримання замовником вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року № 1266), в частині оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та частини п’ятої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
06.08.2021 00:00
Дата публікації
06.08.2021 09:45
Документи висновку
06.08.2021 09:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Вінницька область) Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: В межах проведення моніторингу Північним офісом держаудитслужби за процедурою закупівлі комп’ютерного обладнання; обладнання для обробки даних: системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-01-010108-b) за результатами висновку щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону стосовно подання інформації під час проведення процедури закупівлі, тільки в електронному вигляді через електронну систему закупівель та частини п’ятої статті 33 Закону, де визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля комп’ютерного обладнання; обладнання для обробки даних: системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») завершена. Порушення, допущені в даній закупівлі, розглянуті на засіданні тендерного комітету (витяг з протоколу засідання тендерного комітету № 39 від 10 серпня 2021 року додається). Зауваження взяті до подальшого врахування при формуванні тендерних документацій майбутніх закупівель. Крім того стосовно зауваження про відсутність обґрунтування розміру та посилання з цього питання в Інтернеті, то вони викладені у Листі-відповіді замовника в посиланнях до п.1 в 3 абзаці та додатках 1, 2, тому повторно надсилаємо ці посилання: https://uastore.com.ua/products/moschnyj-ofisnyj-pk-zevs-pc-a680-intel-core-i3-10100--240gb-ssd--programmy?gclid=Cj0KCQjw3f6HBhDHARIsAD_i3D9oL6TIVtFKP-wasngLgaRK0nbrrvIE6a5YYOqQKz-TCxFWTY_97KgaAgs3EALw_wcB https://hard.rozetka.com.ua/artline_h53v10/p261428076/characteristics/
Дата публікації
11.08.2021 15:09
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комп’ютерного обладнання; обладнання для обробки даних: системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-01-010108-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Яким чином замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги частин 3, 4 статті 23 Закону, зокрема щодо зазначення в технічній специфікації виразу «або еквівалент» у разі наявності посилань на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує предмет закупівлі, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва? 3. З яких підстав замовником в додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо включення учасником аналогу до переліку товарів торгів лише після письмового погодження замовником всіх аналогів продукції та у разі якщо погодження не відбулось – будь-який аналог товару може вважатись замовником як порушення вимог технічних характеристик тендерної документації торгів? 4. Чому в пункті 2 додатку №2 до тендерної документації зазначено: - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 робочих днів з дня завершення аукціону», тоді як умовами тендерної документації (пункт 4 розділу ІІІ) визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 240 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - «Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати договір, відповідно до наданого проекту, із замовником не раніше ніж через 3 (три) робочі дні»? 5. Яким чином учасником ФОП Зінченко Олег Борисович, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, зокрема щодо надання, як переможцем процедури закупівлі, під час укладення договору про закупівлю гарантійних талонів на товар, у тому числі на комплектуючі? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
26.07.2021 17:13
Орган перевірки
30.07.2021 00:00
Документи повідомлення
26.07.2021 17:13
-
Відповідь
Відповідь на запит від 26 липня 2021 року щодо проведення моніторингу Північним офісом держаудитслужби за процедурою закупівлі комп’ютерного обладнання; обладнання для обробки даних: системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
На Ваш запит від 26 липня 2021 року щодо проведення моніторингу Північним офісом держаудитслужби за процедурою закупівлі комп’ютерного обладнання; обладнання для обробки даних: системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-01-010108-b) Вінницька обласна Рада повідомляє, що ця закупівля оголошувалась шість раз: UA-2021-01-28-011757-b; UA-2021-02-19-011507-b; UA-2021-03-16-012832-c; UA-2021-04-21-008604-c; UA-2021-04-27-004827-b; UA-2021-04-27-004827-b. Причиною скасування торгів ЕСЗ була недостатня кількість учасників, яких для проведення торгів має бути мінімум двоє. Надаємо відповіді на поставлені питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Згідно пункту 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.» Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості відбувалося за допомогою сайтів з продажу комп’ютерної техніки а саме: https://uastore.com.ua/products/moschnyj-ofisnyj-pk-zevs-pc-a680-intel-core-i3-10100--240gb-ssd--programmy?gclid=Cj0KCQjw3f6HBhDHARIsAD_i3D9oL6TIVtFKP-wasngLgaRK0nbrrvIE6a5YYOqQKz-TCxFWTY_97KgaAgs3EALw_wcB https://hard.rozetka.com.ua/artline_h53v10/p261428076/characteristics/ (роздруківки з сайтів додаються – Додаток 1, 2) 2. Яким чином замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги частин 3, 4 статті 23 Закону, зокрема щодо зазначення в технічній специфікації виразу «або еквівалент» у разі наявності посилань на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує предмет закупівлі, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва? Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Частинами 3, 4 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно із оголошенням про закупівлю комп’ютерного обладнання (ДК 021:2015-30230000-0); обладнання для обробки даних: системні блоки на суму до 246 000,00 грн. з ПДВ визначені технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, якими і дотримано вимог частин 3, 4 статті 23 Закону, а саме: «Процесор Inter Core i3 (LGA1200) i3-10100, Box, 4x3,6 GHz (Turbo Boost 4,3 GHz), L3 6Mb, UHD Graphics 630 (1100 MHz), Comet Lake, 14nm, TDP 65 W, пам'ять 1х8Gb DDR4, 2666 MHz, 1.2V, SSD -240Gb, SATA3, 2.5”, TLC, 540/510 MB/s, жесткий диск 3.5” 1Tb, SATA3, 64Mb, 7200 rpm. Корпус Micro ATX/Mini ITX (обов’язково USB виходи на передній лицевій панелі), блок живлення Vinga 500W(або аналог згідно з технічними характеристиками Vinga). З оптичним приводом DVD-RW Материнська плата Gigabyte H410M S2H (Coкeт-Socket 1 200, Чіпсет (Північний міст) – Intel H410, підтримка пам’яті – 2х DDR4 DIMM; підтримка процесорів – Intel Core i9/Core i7/ Core i5/ Core i3/ Pentium/Celeron 10-го покоління під сокет LGA1200, обов’язково наявність таких відеовиходів – 1xHDMI, D-Sub (VGA), Максимальний об’єм оперативної пам’яті – 64 ГБ (2933/2666/2400/2133) МГц, Мережевий інтерфейс -1х Гбіт/с, вбудоване аудіо Кількість столів пам’яті – 2, зовнішні роз’єми – 1х РS/2 порт для клавіатури, 1хPS/2 порт для миші, Гарантія – 36 місяців) або аналог» . 3. З яких підстав замовником в додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо включення учасником аналогу до переліку товарів торгів лише після письмового погодження замовником всіх аналогів продукції та у разі якщо погодження не відбулось – будь-який аналог товару може вважатись замовником як порушення вимог технічних характеристик тендерної документації торгів? Відповідь: Вимога щодо Погодження всіх аналогів продукції, що планується запропонувати учасниками згідно переліку товарів Замовника на етапі "Періоду уточнення" була здійснена у відповідності до статей 5, 10, 12, 13, 20, 21, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Відповідно до пп.3 та 4 статті 5 Закону Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є вільним і оприлюднюється у формі відкритих даних (п.6. статті 10 Закону). В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Крім того, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (стаття 12 Закону). Замовник здійснює процедуру відкритих торгів шляхом використання електронної системи закупівель (п.3 статті 13 Закону), а інформування про проведення відкритих торгів стосовно інформації щодо еквіваленту/аналогів здійснюється згідно статті 21 Закону (в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація). В тендерній документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, яка унеможливлює дискримінацію всіх учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (стаття 5 та 22 Закону). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики тощо. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". У разі якщо посилання на конкретні марку чи виробника є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" (пп.3 та 4 статті 23 Закону). Питання аналогів товарів відноситься до категорії надання роз’яснень щодо тендерної документації. Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, або як в нашому випадку можливої пропозиції учасника стосовно еквіваленту або марки товару, що закуповується. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Для цього в ній передбачені вікна «Питання/Вимоги/Скарги». Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. Замовник повинен надати роз’яснення на всі питання та оприлюднити цю відповідь в електронній системі закупівель. Відповідь стосовно запропонованого аналогу товару та його можливого допуску до оцінки за результатами аукціону стають доступними усім потенційним учасникам торгів і дозволяє збільшити кількість учасників закупівель, - відповідно конкуренцію під час проведення аукціону та зниження ціни закупівлі. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В цій закупівлі питань від потенційних учасників з пропозиціями щодо аналогів не надходило. Переможцем визначено учасника, який дотримався умов тендеру та запропонував під час аукціону найменшу ціну. 4. Чому в пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації зазначено: - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 робочих днів з дня завершення аукціону», тоді як умовами тендерної документації (пункт 4 розділу ІІІ) визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 240 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - «Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати договір, відповідно до наданого проекту, із замовником не раніше ніж через 3 (три) робочі дні»? Відповідь: Згідно пункту 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Учасник закупівлі ФОП Зінченко Олег Борисович, якого обрано переможцем, у своїй Пропозиції учасника погодився дотримуватися умов пропозиції 30 робочих днів з дня завершення аукціону та після того як його Пропозиція була акцептована згідно Закону підписати Договір, відповідно до наданого проекту, із Замовником не раніше ніж через 3 (три) робочі дні, але не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Згідно підпункту11 пункту 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерною документацією замовника передбачено, що пропозиції вважаються дійсними протягом 240 календарних днів кінцевого строку подання тендерних пропозицій. (Лист-гарантія додається). 5. Яким чином учасником ФОП Зінченко Олег Борисович, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, зокрема щодо надання, як переможцем процедури закупівлі, під час укладення договору про закупівлю гарантійних талонів на товар, у тому числі на комплектуючі? Відповідь: Переможцем торгів визначено ФОП Зінченко Олег Борисович, як учасника, який дотримався умов тендеру та запропонував найменшу ціну під час аукціону. Крім того, ним під час укладення договору про закупівлю надані гарантійні талони на товар, у тому числі й на комплектуючі (копії гарантійних листів додаються – Додаток 3,4,5) В закупівлі системних блоків (ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») (номер закупівлі UA-2021-06-01-010108-b) тендерним комітетом обласної Ради дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону): добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкти оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника (стаття 5 Закону).
Рішеня
29.07.2021 15:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
246 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2021 15:56
Замовник:
Вінницька обласна Рада
Контактний телефон:
+380966168655
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
246 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2021 15:56
Замовник:
Вінницька обласна Рада
Контактний телефон:
+380966168655
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності