Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області» від Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-31-008631-b
План UA-P-2021-05-31-005939-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.07.2021 10:39
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.06.2021 11:10
Закінчення аукціону 22.06.2021 11:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 855 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 275.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.05.2021 16:14 до 18.06.2021 16:00
Завершено
Період уточнень
з 31.05.2021 16:14
до 08.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.05.2021 16:14
до 14.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.06.2021 11:10
до 22.06.2021 11:31
Завершено
Період кваліфікації
з 22.06.2021 11:31
до 02.07.2021 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2021 15:59
до 13.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2021 15:59
до 20.07.2021 10:39
Період уточнень
з 31.05.2021 16:14 до 08.06.2021 00:00
Період оскарження
з 31.05.2021 16:14 до 14.06.2021 00:00
Період аукціону
з 22.06.2021 11:10 до 22.06.2021 11:31
Період кваліфікації
з 22.06.2021 11:31 до 02.07.2021 15:59
Період кваліфікації
з 22.06.2021 11:31 до 02.07.2021 15:59
Основні параметри
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області»
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт» Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897 та вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
110 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Тернопільська область, автомобільна дорога, загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.»
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
09.06.2021 16:58
-
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Явний Володимир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380352520076
Замовник
ЄДРПОУ
04014074
Назва (англійською мовою)
Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
Повна назва
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
Поштовий індекс
46021
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Вулиця Грушевського, будинок 8
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
3 829 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
Пропозиція:
3 810 720 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.07.2021 15:59 по 13.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.07.2021 15:59
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
22.06.2021 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2021 16:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2021 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний учаснику ТОВ «БМ БУД»! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2021-05-31-008631-b., виявлено невідповідності щодо вимог встановлених пунктом 1.1 частини 1 у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії), а саме: Учасник не надав підтвердження на право володіння «Спеціалізованим вантажним бітумовозом-с (гудронатор) DAF CF 75», який учасником зазначений у: (довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)) Учасником зазначено у довідці «Спеціалізованим вантажним бітумовозом-с (гудронатор) DAF CF 75» підтвердженням права володіння якого вказує Договір надання послуг ТОВ «ПБС» №11/01/21 від 11.01.2021 року, проте в переліку транспортних засобів зокрема Додатку 1 до договору №11/01/21 від 11.01.2021 року «Спеціалізованим вантажним бітумовозом-с (гудронатор) DAF CF 75» не зазначений, що не підтверджує наявності даного транспортного засобу для надання послуг по закупівлі і не відповідає умовам пункту 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації: Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно надати: - підтвердження щодо наявності власного, або залученого за договором оренди, субпідряду автогудронатора для розливу в’яжучих матеріалів в кількості одної одиниці, у відповідності до вимог встановлених пунктом 1.1 частини 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії). Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Створено
01.07.2021 12:56
Надати до
02.07.2021 12:56
Договір
UA-2021-05-31-008631-b-a1
Підписаний і діє
Номер
Договір №171
3 810 720 грн.
3 175 600 грн.
З ПДВ
Підписано
19.07.2021
Строк дії договору з
19.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області»
Номенклатура
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201201 Романове Село - Колодіївка на ділянці км 0+000 - км 8+800 (окремими ділянками) Тернопільської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.07.2021 10:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 855 100 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2021 16:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 855 100 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2021 16:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності