Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-31-002261-b
План UA-P-2021-05-31-000879-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.07.2021 09:24
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.06.2021 12:47
Закінчення аукціону 16.06.2021 13:08
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
280 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.05.2021 10:59 до 16.06.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.05.2021 10:59
до 06.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.05.2021 10:59
до 12.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.06.2021 12:47
до 16.06.2021 13:08
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2021 13:08
до 16.06.2021 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2021 14:03
до 27.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2021 14:03
до 02.07.2021 09:24
Період уточнень
з 31.05.2021 10:59 до 06.06.2021 00:00
Період оскарження
з 31.05.2021 10:59 до 12.06.2021 00:00
Період аукціону
з 16.06.2021 12:47 до 16.06.2021 13:08
Період кваліфікації
з 16.06.2021 13:08 до 16.06.2021 14:03
Період кваліфікації
з 16.06.2021 13:08 до 16.06.2021 14:03
Основні параметри
Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Дата постачання по
31.08.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
31.05.2021 11:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Попова
Електронна пошта
Телефон
+380567409680,+380567409648
Замовник
ЄДРПОУ
01985370
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПМК-17"
Пропозиція:
279 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БОГАРТ БУД"
Пропозиція:
270 603.18 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.06.2021 14:03 по 27.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.06.2021 14:03
-
16.06.2021 13:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-31-002261-b-b1
Підписаний і діє
Номер
01/40
270 603.18 грн.
225 502.65 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2021
Строк дії договору з
02.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28
Номенклатура
Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.07.2021 09:23
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-22-000116
Дата створення проекту
22.07.2021 21:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.08.2021 10:53
Дата публікації висновку про результати
17.09.2021 15:09
Дата завершення усунення порушень
02.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
22.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 05) 722-22-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
30.08.2021 № 455 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.08.2021 №455 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-05-31-002261-b 31.05.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (ЄДРПОУ 01985370) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.08.2021 00:00
Документи рішення
31.08.2021 10:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Дніпровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Дніпропетровської обласної ради (далі Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-05-31-000879-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету 31 травня 2021 без номера, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Богарт Буд», звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 16 червня 2021, договір від 02.07.2021 № 01/40, укладений замовником з ТОВ «Богарт Буд», пояснення Замовника опубліковані в електронній системі закупівель 13.09.2021. Моніторингом встановлено недотримання учасником торгів ТОВ «Богарт Буд» вимог п. 8 п. 4 Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яким визначено, що заповнений проект Договору разом із додатками до нього , із зазначенням цінових даних за результатами аукціону, надається Переможцем тендеру не пізніше 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір. Дана вимога зумовлена положенням п.4 ст.41 Закону. При цьому Замовник, зауважив що не виконання даної вимоги призведе до відхилення пропозиції Переможця та не укладання Договору з ним. Визначеним переможцем - ТОВ «Богарт Буд» на порушення зазначеної вимоги не завантажено протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір заповнений проект договору з додатками. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Богарт Буд» не відповідає вимогам пункту 4 розділу 6 тендерної документації до тендерної документації та абз. 1 частині 3 статті 22 Закону № 922-VIII. Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частині 3 статті 22 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Відповідно до абз. 1 п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації, Замовник вимагав інформацію щодо «надання копії договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди на офісне приміщення». При цьому учасником ТОВ «Богарт Буд» не надана інформація щодо наявності офісного приміщення. На порушення п. 2.4. Додатку 1 тендерної документації в тендерній пропозиції учасника не надано посвідчення та протокол або витяг з протоколу стосовно директора ТОВ «Богарт Буд» щодо перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. В порушення п. 1.10 Додатку 2 тендерної документації учасником не надано в тендерній пропозиції Лист-згода щодо використання персональних даних виконроба ТОВ «Богарт Буд» Коваленко О.В., відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Богарт Буд» не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 2 частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 02.07.2021 № 01/40. Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують виявлених порушень. Під час моніторингу 13 вересня 2021 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, згідно з яким договір виконано та оплачено в повному обсязі. оніторингом дані автоматичних індикаторів ризику RISK-2-12 «Безпідставне визнання тендеру таким, що не відбувся», не підтвердився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Богарт Буд» встановлено порушення пункту 2 частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель надати інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
17.09.2021 00:00
Дата публікації
17.09.2021 15:09
Документи висновку
17.09.2021 15:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На засіданні тендерного комітету КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» ДОР» була розглянута інформація Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) по закупівлі послуг UA-2021-05-31-002261-b Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28 та повідомляє наступне. На сьогоднішній день договір № 01/40 від 02.07.2021 з ТОВ «Богарт Буд» виконано та оплачеано в повному обсязі та оприлюднено звіт в електронній системі закупівель про виконання договору, згідно п.1 пп.12 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з цього Замовник не має технічної можливості в системі «Prozorro» відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Богарт Буд». Висновок Східного офісу Держаудитслужби розглянуто та прийнято до уваги. Винні особи будуть притягнуті до відповідальності. Замовником надалі будуть вжиті всі заходи з недопущення порушень в майбутньому.
Дата публікації
22.09.2021 11:15
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28) (UA-2021-05-31-002261-b) очікуваною вартістю 280 000,0 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Відповідно до п. 1.3 п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування. Підпунктом 8 п. 4 Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, передбачено заповнений Проект Договору разом із додатками до нього , із зазначенням цінових даних за результатами аукціону, надається Переможцем тендеру не пізніше 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір. Дана вимога зумовлена положенням п.4 ст.41Закону. Не виконання даної вимоги призведе до відхилення пропозиції Переможця та не укладання Договору з ним. Переможцем - ТОВ «Богарт Буд» не завантажено протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір заповнений проект договору з додатками. На порушення абз. 1 п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації, учасником - ТОВ «Богарт Буд» не надано підтвердження вимог Замовника, щодо «надання копії договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди на офісне приміщення». На порушення п. 2.4. Додатку 1 тендерної документації в тендерній пропозиції учасника не надано посвідчення та протокол або витяг з протоколу директора ТОВ «Богарт Буд» з: «Перевірки знань з питань охорони праці» та пожежної безпеки. В порушення п. 1.10 Додатку 2 тендерної документації учасником не надано в тендерній пропозиції Лист-згода щодо використання персональних даних ,відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», Учасника та даних на працівників, про які наводяться дані в пропозиції Учасника - виконроба ТОВ «Богарт Буд» Коваленко О.В. Враховуюче, що ТОВ «Богарт Буд» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації. Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ «Богарт Буд» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації? Також учасник надає інформацію щодо вивезення сміття, договір від 22.01.2021 № ПВ-03/21 укладений ТОВ «Богарт Буд» з комунальним підприємством «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради, на відстань до 20 км. В пропозиції та в локальному кошторисі учасника розцінка С311-30-М «Перевезення сміття до 30 км», що призведе в свою чергу до завищення вартості робіт. З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Рішеня
08.09.2021 15:28
Орган перевірки
14.09.2021 00:00
Документи повідомлення
08.09.2021 15:29
-
Відповідь
Відповідь на звернення стосовно закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28)
На виконання запиту про надання пояснень (інформації, документів) процедура закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28) (UA-2021-05-31-002261-b) очікуваною вартістю 280 000,0 грн зазначаємо наступне: 1) Учасником закупівлі ТОВ «БОГАРТ БУД» надано усі додатки до Проекту Договору, а саме: Календарний графік – документ № 50, договірна ціна – документ № 23_ДЦ_ДЦ_3.pdf, зведений кошторисний розрахунок – документ № 23_ДЦ_ССР_5.pdf. Беручи до уваги, що невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 Договірна ціна. Додаток № 2 Календарний графік виконання робіт. Додаток № 3 Зведений кошторисний розрахунок, то учасником у складі тендерної документації надано усі додатки до Проекту Договору. Додатково повідомляю, що дані документи не мають затвердженої у ТД формі та подаються у довільній формі, а ціна вказана у Проекті Договору становить 270 603 (двісті сімдесят тисяч шістсот три грн.) 18 коп.., у т. ч. ПДВ 45 100 грн. (сорок п’ять тисяч сто грн.) 53 коп., тобто відповідає результатам аукціону.; 2) Відповідно до п. 1.1. Таблиці № 1 Додатку № 1 передбачено, що учасники надають Довідку, складену у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника достатньої (необхідної) для виконання умов договору (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання ; наявність офісу, в тому числі підтверджується можливість вивезти будівельне сміття), офісу та / або складських / виробничих приміщень Учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасник. Таким чином учаснику надається право підтвердити право власності або оренди шляхом надання відповідних документів на офісне приміщення або складське приміщення. Учасником у складі закупівлі надано документ № 53 Договір оренди склада 2021р.PDF, таким чином виконано дану вимогу у повному обсязі.; 3) Учасником надано Протокол № 4 засідання комісії з питань охорони праці (Документ № 46) у якому вказано, що директор Гордієвич Б.В. та головний інженер Канюра М.С. входять у склад комісії по перевірці знань з питань охорони праці у склад яких входить і «Пожежна безпека», а беручи до уваги, що у склад такої комісії можуть входити лише особи, які пройшли навчання у спеціалізованих комбінатах, то на думку Замовника, учасником завантажено інший документ який підтверджує проходження головним інженером навчання з пожежної безпеки та охорони праці, який є еквівалентним посвідченню. 4) Щодо ненадання згоди на обробку персональних даних виконробом Коваленко А.В., то зазначаємо, що у складі пропозиції дійсно необхідно надати: «Документи для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з особами, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки, згоди на обробку персональних даних». Відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Однак дана вимога є обов’язковою лише для тих осіб, які надають відомості про свої персональні данні тобто паспортні данні, РНОКПП, номера особистих рахунків у банківських установах та місце реєстрації (інформація, яка може ідентифікувати конкретну особу). Дані згоди необхідні для директора (враховуючи надані установчі документи) або працівників за ЦПХ угодами, беручи приклад з Договору №27 – документ 3 ЦПХ угоди, у якому вказано паспортні данні та РНКОПП Готвянського Д.О. Враховуючи, що у наданих документах учасника відносно Коваленко А.В. персональні дані не зазначаються, то учасником правомірно не надано згоду на обробку персональних даних. Крім того, відповідно п. 2.5 Таблиці №1 Додатку №1 учасник повинен надати скановані копії посвідчень; та документальне підтвердження факту з перевірки знань з охорони праці (протоколи або витяг протоколу) на 3-х працівників робітничих. Відтак вимога про надання згод на обробку персональних даних стосується лише працівників робітничих спеціальностей, враховуючи зазначене учасником у складі пропозиції надано згоди на обробку персональних даних усіх працівників робітничих спеціальностей у встановленій формі. 5) Що стосується останнього зауваження відносно вивезення будівельного сміття, то учасником надано усі документи, які вимагались тендерною документацією, а саме договір про утилізації будівельних відходів дійсний до 31.12.2021 року та лист про можливість вивезення будівельного сміття протягом 3 (трьох) робочих днів після підписання акту наданих послуг (виконаних робіт), а кошторисна документація складається на підставі Дефектного акту (Додаток №2), у п. 22, якого зазначено про вивіз будівельного сміття на відстань до 30 км. Також зазначаємо, що завищення вартості робіт бути неможливо, бо сума пропозиції учасника не перевищує очікувану вартість процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28) (UA-2021-05-31-002261-b). Також повідомляємо, що нами були запрошені при підписані Договору з ТОВ "БОГАРТ БУД" наступні документи: посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з пожежної безпеки директора Гордієвича Б.В. та головного інженера Канюри М.С.; згоду на обробку даних виконроба Коваленко О.В. та ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності. ТОВ "БОГАРТ БУД" надав усі запрошені документи, скан копії яких надаємо. На сьогоднішній день всі послуги згідно процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт перегородок та пандусів Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії «Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Дніпро, Князя Володимира Великого, буд. 28) (UA-2021-05-31-002261-b) та Договору № 01/40 від 02.07.2021 року виконані в повному обсязі, всі розрахунки проведені в повному обсязі.
Рішеня
13.09.2021 16:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2021 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380567409680,+380567409648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2021 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380567409680,+380567409648
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності