Показати схожі тендери

Закупівля Послуги охорони об’єктів Полтавської обласної прокуратури від Полтавська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-28-009339-b
План UA-P-2021-05-28-007755-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.07.2021 10:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.06.2021 15:39
Закінчення аукціону 14.06.2021 16:00
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
838 812 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 194.06 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2021 15:21 до 13.06.2021 15:14
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2021 15:21
до 03.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2021 15:21
до 09.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.06.2021 15:39
до 14.06.2021 16:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.06.2021 16:00
до 24.06.2021 10:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2021 14:54
до 05.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.06.2021 10:05
до 08.07.2021 10:49
Період уточнень
з 28.05.2021 15:21 до 03.06.2021 00:00
Період оскарження
з 28.05.2021 15:21 до 09.06.2021 00:00
Період аукціону
з 14.06.2021 15:39 до 14.06.2021 16:00
Період кваліфікації
з 14.06.2021 16:00 до 24.06.2021 10:05
Період кваліфікації
з 14.06.2021 16:00 до 24.06.2021 10:05
Основні параметри
Послуги охорони об’єктів Полтавської обласної прокуратури
Тендерна пропозиція учасника повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги охорони об’єктів Полтавської обласної прокуратури
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
6 792
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
28.05.2021 15:21
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Самойлов
Електронна пошта
Телефон
+380992729049
Сайт:
http://pol.gp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02910060
Повна назва
Полтавська обласна прокуратура
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вулиця 1100-річчя Полтави, будинок 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Пропозиція:
838 812 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
652 032 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.06.2021 14:54 по 28.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
17.06.2021 14:54
-
17.06.2021 14:50
Звіт про оцінку
14.06.2021 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 15:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Виявлені невідповідності у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 04 червня 2021 року № 445/8 зазначено інформації про Договір № 23 від 11 березня 2020 року. У відповідності до п. 3.4. таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник не надав копію відгуку від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначеного у довідці Договору. Посилання на вимогу Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності п. 3.4 таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п. 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаних у довідці, яка надається на вимогу п.3.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
Створено
15.06.2021 13:17
Надати до
16.06.2021 13:17
Період вимог/скарг з 24.06.2021 10:05 по 05.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.06.2021 10:05
-
24.06.2021 10:03
Звіт про оцінку
17.06.2021 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 15:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Виявлені невідповідності : 1. У тендерній пропозиції учасник надав довідку від 10.06.2021 № 2378/43/30/01-2021 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, де зазначив інформацію про Договір № У-208/20 від 21.01.2020. Кінцевий строк виконання зобов’язань з боку Учасника (місяць та рік) зазначено 31.12.2020, а згідно наданої копії договору термін його дії становить до 24 год. 00 хв. 14.03.2021. 2. У колонці таблиці № 1 (Предмет закупівлі), довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, Учасник зазначив вартість договору 2 838 013 грн. 80 коп., а за посиланням на закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-28-000532-c) ціна цього договору становить 3 405 517 грн. 80 коп. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. та п. 3.3. таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка, про виконання Учасником торгів, договору(ів) з надання послуг охорони об’єктів органів державної влади (не нижче обласного рівня) подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства* або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності). У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору). 2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо надання послуг аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п. 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів). Виявлені невідповідності : Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надав довідку від 10.06.2021 № 2377/43/36/01-2021, де зазначив працівників охорони для виконання умов договору, але вік чотирьох працівників які будуть залучатись для виконання заходів охорони перевищує граничний вік, який встановлений вимогами Замовника у п. 6.1. ч. 6 (Вимоги до охоронців) Додатку 5 Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6.1. ч. 6 Додатку 5 Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства* або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить інформацію щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника. При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єктів по даній закупівлі (надати копії підтверджуючих документів).
Створено
22.06.2021 13:05
Надати до
23.06.2021 13:05
Договір
UA-2021-05-28-009339-b-c1
Підписаний і діє
Номер
У-1326/21
838 812 грн.
699 010 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2021
Строк дії договору з
08.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 792 (Година)
Послуги охорони об’єктів Полтавської обласної прокуратури
Номенклатура
Послуги охорони об’єктів Полтавської обласної прокуратури
Кількість
6 792
Одиниця виміру
година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.07.2021 10:49
-
08.07.2021 10:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
838 812 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2021 15:14
Замовник:
Полтавська обласна прокуратура
Контактний телефон:
+380992729049
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
838 812 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2021 15:14
Замовник:
Полтавська обласна прокуратура
Контактний телефон:
+380992729049
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності