Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця від Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-28-005945-b
План UA-P-2021-05-28-003298-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.08.2021 15:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.06.2021 12:17
Закінчення аукціону 22.06.2021 12:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
35 639 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
213 834 грн. (0,6 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2021 12:45 до 21.06.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2021 12:45
до 11.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2021 12:45
до 17.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.06.2021 12:17
до 22.06.2021 12:50
Завершено
Період кваліфікації
з 22.06.2021 12:50
до 30.07.2021 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2021 17:16
до 10.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2021 12:25
до 17.08.2021 15:01
Період уточнень
з 28.05.2021 12:45 до 11.06.2021 00:00
Період оскарження
з 28.05.2021 12:45 до 17.06.2021 00:00
Період аукціону
з 22.06.2021 12:17 до 22.06.2021 12:50
Період кваліфікації
з 22.06.2021 12:50 до 30.07.2021 12:25
Період кваліфікації
з 22.06.2021 12:50 до 30.07.2021 12:25
Основні параметри
Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
170 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.01.2023 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місцезнаходження замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
04.06.2021 17:10
-
Тендерна документація
28.05.2021 12:48
Критерії прийнятності
28.05.2021 12:48
-
28.05.2021 12:48
Проект договору
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.05.2021 12:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прохоров Олег Дмитрович
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
02010669
Назва (англійською мовою)
National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Повна назва
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Пирогова, 56
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
34 821 321.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
31 657 770 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Пропозиція:
31 451 749.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Пропозиція:
28 867 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.07.2021 17:16 по 25.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами аукціону електронною системою закупівель було визначено учасника - товариство з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ». 1. Частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено вичерпний перелік підстав обробки персональних даних володільцями та/або розпорядниками, однією з яких є «Згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних володільцем персональних даних» (Лист – згода Учасника, який був наданий в складі тендерної пропозиції).. Проте, в абзаці 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» викладено визначення терміну «Згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних», в контексті якого зазначено добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас, норма пункту 2 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» встановлює, що дозвіл на обробку персональних даних надається володільцю персональних даних – (в нашому випадку Замовнику, виключно для здійснення його повноважень). Разом з тим, відповідно до згаданих норм Закону України «Про захист персональних даних» абзацом 4 пункту 3.1. частини 3 розділу V Тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати лист-згоду на ім’я володільця персональних даних – Замовника, тобто на ім’я ВНМУ ім. М.І. Пирогова. Однак, Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист-згоду не на ім’я володільця персональних даних – Замовника ВНМУ ім. М.І. Пирогова, як наслідок Замовник позбавлений права здійснювати обробку персональних даних Учасника. 2. Вимогою пункту 6.3. розділу 3 Тендерної документації передбачено, “…Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору…» Проте, Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – Стандарт) носить обов’язковий (імперативний) характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів. Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно – розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва (п. 4.1 Стандарту). Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних, ремонтно - будівельних робіт для визначення прямих витрат у вартості будівництва (п. 4.2 Стандарту). Різновидом кошторисних норм є державні стандарти України (державні кошторисні норми), які застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначення вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів (п. 4.3 Стандарту). До державних елементних кошторисних норм належать, зокрема, ресурсні елементні кошторисні норми згідно ДСТУ Б Д.2.2 та ДСТУ Б Д.2.4 (п. 4.5 Стандарту). Під час розгляду кошторисної частини тендерної пропозиції Учасника (файл «Кошторисна документація.pdf») на відповідність пункту 6.3. розділу 3 Тендерної документації згідно Національному стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» , Замовником виявлено наступне: - п.38 Локального кошторису на ремонтні роботи № 2-1-1 – передбачає «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель». При одиниці виміру 100м2 площа складає 0,3645. Кошторисна норма ЕН10-20-2 згідно ДСТУ Б Д.2.2-10:2012 передбачає використання силіконового герметику у кількості 15л/100м2. - п.39 Локального кошторису на ремонтні роботи № 2-1-1 – передбачає «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель». При одиниці виміру 100м2 площа складає 2,9952. Кошторисна норма ЕН10-20-3 згідно ДСТУ Б Д.2.2-10:2012 передбачає використання силіконового герметику у кількості 11,78 л/100м2. Таким чином, застосування даних кошторисних норм передбачає використання 40,75 літрів силіконового герметику разом на всю площу заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель. З невідомих причин у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Ремонтні роботи, яка знаходиться у складі тендерної пропозиції Учасника – силіконовий герметик відсутній. Водночас, Замовником передбачено: - п.134 Локального кошторису на ремонтні роботи № 2-1-1 – «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по конструкціях, підготовлених під фарбування». При одиниці виміру 100м2 площа складає 28,233. Кошторисна норма РН12-49-6 згідно ДСТУ Б Д.2.4-12:2012 (Група 49 «Фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами») передбачає використання дисперсії полівінілацетатної непластифікованої при фарбуванні стель у кількості 69кг/ 100м2. - п. 147 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 (на Ремонтні роботи) передбачає «Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по конструкціях, підготовлених під фарбування». При одиниці виміру 100 м2 площа складає 70,4601. Кошторисна норма РН12-49-5 згідно ДСТУ Б Д.2.4-12:2012 (Група 49 «Фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами») передбачає використання дисперсії полівінілацетатної непластифікованої при фарбуванні стін у кількості 63кг/ 100м2. За умови коректного застосування кошторисних норм кількість дисперсії полівінілацетатної непластифікованої повинна складати 1948,077 кг для фарбування стель та 4438,9863 кг для фарбування стін, разом 6387,0633 кг. Саме ця кількість дисперсії полівінілацетатної непластифікованої (6387,0633 кг) зазначена у файлі кошторису «016.ims», наданому у складі тендерної документації Замовника. Однак, у пункті 29 Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Ремонтні роботи, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, «Дисперсія полівінілацетатна непластифікована» передбачена у кількості 3947,724 кг. Шляхом проведення арифметичного порівняння встановлюємо: 6387,0633 кг (зазначена кількість дисперсії полівінілацетатної непластифікованої у файлі кошторису «016.ims», наданому у складі тендерної документації Замовника) - 3947,724 кг (зазначена кількість дисперсії полівінілацетатної непластифікованої у пункті 29 Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Ремонтні роботи) = 2439,3393 кг (встановлена різниця). Ураховуючи вищенаведене порівняння між зазначеною у тендерній пропозиції Учасником кількості дисперсіі полівінілацетатної непластифікованої та передбаченої кошторисними нормами Тендерної документації кількості дисперсіі полівінілацетатної непластифікованої, від’ємна різниця становить - 2439,3393 кг, що за цінами, визначеними у Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Ремонтні роботи тендерної пропозиції Учасника, складає у грошовому еквіваленті 162508,7842 грн. Наслідком заниження Учасником норм витрат будівельних матеріалів, передбачених вищезазначеними стандартами, стало досягнення останнім зменшення ціни пропозиції.
Документи кваліфікації
29.06.2021 12:42
-
22.06.2021 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 13:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 13:08
Період вимог/скарг з 30.07.2021 12:25 по 10.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.07.2021 12:24
-
14.07.2021 17:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 13:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2021 13:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення виявлених невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті. Перелік документів, які необхідно додати до складу тендерної пропозиції: - довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Посилання на вимоги тендерної документації: Дані вимоги містяться у п.п. 5.1.1.6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати шляхом завантаження до ЕСЗ довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, яка вимагаються п.5.1.1.6 Тендерної документації.
Створено
26.07.2021 15:06
Надати до
27.07.2021 15:06
Договір
UA-2021-05-28-005945-b-a1
Підписаний і діє
Номер
17/08/21-7
31 451 749.29 грн.
26 209 791.08 грн.
З ПДВ
Підписано
17.08.2021
по
20.01.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця
Номенклатура
Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.08.2021 15:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-12-07-000001
Дата створення проекту
07.12.2021 08:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.12.2021 12:21
Дата публікації висновку про результати
15.12.2021 14:34
Дата завершення усунення порушень
21.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
30.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 505-61-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.12.2021 № 772 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 №772 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2021-05-28-005945-b від 28.05.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.12.2021 00:00
Документи рішення
07.12.2021 12:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.05.2021 №1, тендерну документацію із змінами від 04.06.2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» (далі – ТОВ «ТБС-ПРОФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД» (далі – ТОВ «ВІННИЦЯБУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021, повідомлення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції від 29.06.2021 та від 16.07.2021, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021 року, договір підряду від 17.08.2021 №17/08/21-7, додаткова угода від 19.08.2021№1, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.12.2021 00:00
Дата публікації
15.12.2021 14:34
Документи висновку
15.12.2021 14:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-28-005945-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
07.12.2021 14:27
Орган перевірки
11.12.2021 00:00
Документи повідомлення
07.12.2021 14:27
-
Відповідь
Пояснення за запит
Доброго дня! За даним предметом закупівлі технічні та якісні характеристики встановлені на підставі Звіту №047-15-ТЗ «Про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж будівлі гуртожитку №6 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, №58А, в м. Вінниця. Виконавець ТОВ «ВІН – ГІД ІНЖИНІРИНГ». Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт гуртожитку №6 в вісях 6-12 та Л-Т ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, 58А, м. Вінниця». Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО». Експертний звід додається. Посилання на сторінку веб-сайту з розміщеною інформацією на виконання вимог Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710: https://www.vnmu.edu.ua/downloads/other/UA-2021-05-28-005945-b.pdf
Рішеня
09.12.2021 12:20
Замовник
Документи повідомлення
09.12.2021 12:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 639 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2021 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 639 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2021 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності