Показати схожі тендери

Закупівля Збирання пшениці, Збирання ячменю, Збирання соняшника, Збирання сої, Збирання гречки, Збирання кукурудзи від Інститут овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-27-010523-b
План UA-P-2021-05-27-009104-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 22.08.2021 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.06.2021 13:31
Закінчення аукціону 22.06.2021 13:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 665 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2021 15:22 до 18.06.2021 15:26
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2021 15:22
до 08.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2021 15:22
до 14.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.06.2021 13:31
до 22.06.2021 13:58
Завершено
Період кваліфікації
з 22.06.2021 13:58
до 30.07.2021 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.06.2021 09:32
до 10.08.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 30.07.2021 15:11
-
Період уточнень
з 27.05.2021 15:22 до 08.06.2021 00:00
Період оскарження
з 27.05.2021 15:22 до 14.06.2021 00:00
Період аукціону
з 22.06.2021 13:31 до 22.06.2021 13:58
Період кваліфікації
з 22.06.2021 13:58 до 30.07.2021 15:11
Період кваліфікації
з 22.06.2021 13:58 до 30.07.2021 15:11
Основні параметри
Збирання пшениці, Збирання ячменю, Збирання соняшника, Збирання сої, Збирання гречки, Збирання кукурудзи
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 420 (гектар)
Збирання пшениці
Опис предмета закупівлі
Збирання пшениці
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
420
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Позиція : №2 63 (гектар)
Збирання ячменю
Опис предмета закупівлі
Збирання ячменю
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
63
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Позиція : №3 825 (гектар)
Збирання соняшника
Опис предмета закупівлі
Збирання соняшника
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
825
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Позиція : №4 34 (гектар)
Збирання сої
Опис предмета закупівлі
Збирання сої
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
34
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Позиція : №5 28 (гектар)
Збирання гречки
Опис предмета закупівлі
Збирання гречки
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
28
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Позиція : №6 295.5 (гектар)
Збирання кукурудзи
Опис предмета закупівлі
Збирання кукурудзи
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
295.5
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вулиця Інститутська, б.1
Дата постачання по
31.10.2021 15:26
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
10.06.2021 14:10
-
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
22.08.2021 00:01
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та керуючись вимогами ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Уповноваженою особою прийнято протокольне рішення № 101 від 11.08.2021 р. про відміну тендеру UA-2021-05-27-010523-b.
11.08.2021 12:13
-
11.08.2021 12:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Урюпіна Лариса Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577489191
Факс
+380577489191
Сайт:
http://www.ovoch.com
Замовник
ЄДРПОУ
00497124
Повна назва
Інститут овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України
Поштовий індекс
62478
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
селище Селекційне
Адреса
вул. Інститутська, б.1
Реєстр пропозицій
Учасник:
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНИЛЕВСЬКОГО - 1"
Пропозиція:
1 610 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛЛ-АГРО"
Пропозиція:
1 402 380 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Агапов Олександр Сергійович
Пропозиція:
1 402 351 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 29.06.2021 9:32 по 10.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
29.06.2021 09:32
-
29.06.2021 09:25
Повідомлення про рішення
22.06.2021 13:58
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.07.2021 13:48 по 16.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.07.2021 13:48
-
05.07.2021 13:44
Повідомлення про рішення
29.06.2021 09:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2021 15:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2021 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами ч. 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов тендерної документації (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) і Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, а саме Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність та/або можливість використання (залучення) не менше двох одиниць зернозбиральних комбайнів з відповідними жатками, в якій зазначається наступна інформація: – Найменування зернозбиральних комбайнів з відповідними жатками. – Продуктивність зернозбиральних комбайнів з відповідними жатками за годину змінного часу, га/год. – Назва та реквізити документу, який підтверджує право власності учасника та/або на підставі якого здійснюється використання (залучення) учасником зернозбиральних комбайнів з відповідними жатками. – Підтверджуючі документи про наявність матеріально-технічної бази (власної чи орендованої сільськогосподарської техніки): Для власної – документи, які підтверджують право власності учасника на зазначену у довідці техніку (свідоцтва про реєстрацію та/або договір (договори) щодо придбання, та/або технічний паспорт та/або інші документи, які підтверджують наявність у власності необхідної сільськогосподарської техніки). Для орендованої (залученої) – діючий договір оренди (залучення, послуг, тощо) сільськогосподарської техніки, що вказана у довідці разом з актом приймання-передачі. У складі тендерної пропозиції Учасник надав відповідну довідку не у повній формі: 1. Відсутня інформація про наявність в Учасника відповідних жаток до зернозбиральних комбайнів. 2. Згідно Договору оренди сільськогосподарської техніки від 25.05.2021 р., що підтверджує правові підстави використання сільськогосподарської техніки, строк орендного користування становить 5 місяців – з 25 травня 2021 року по 25 жовтня 2021 року включно. Хоча за умовами тендерної документації кінцевий строк надання послуг становить 31 жовтня 2021 року. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: 1. Доповнити інформацію щодо наявності відповідних жаток до зернозбиральних комбайнів. Інформацію надати за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації Замовника. 2. Надати підтверджуючі документи про наявність матеріально-технічної бази (власної чи орендованої сільськогосподарської техніки) відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника на весь період надання послуг, тобто до 31 жовтня 2021 року включно.
Створено
01.07.2021 9:12
Надати до
02.07.2021 9:12
Період вимог/скарг з 30.07.2021 15:11 по 10.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.07.2021 15:11
-
30.07.2021 15:08
Повідомлення про рішення
30.07.2021 10:30
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-05-27-010523-b-a2
Очікує підписання
1 402 351 грн.
1 402 351 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
420 (гектар)
Збирання пшениці
Номенклатура
Збирання пшениці
Кількість
420
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
63 (гектар)
Збирання ячменю
Номенклатура
Збирання ячменю
Кількість
63
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
825 (гектар)
Збирання соняшника
Номенклатура
Збирання соняшника
Кількість
825
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
34 (гектар)
Збирання сої
Номенклатура
Збирання сої
Кількість
34
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
28 (гектар)
Збирання гречки
Номенклатура
Збирання гречки
Кількість
28
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
295.5 (гектар)
Збирання кукурудзи
Номенклатура
Збирання кукурудзи
Кількість
295.5
Одиниця виміру
Га
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-08-05-000037
Дата створення проекту
05.08.2021 17:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.08.2021 17:35
Дата публікації висновку про результати
06.08.2021 15:06
Дата завершення усунення порушень
21.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
31.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 636-12-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2021 № 340 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 05.08.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 № 340 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2021-05-27-010523-b 27.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.08.2021 00:00
Документи рішення
05.08.2021 17:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06.08.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Інституту овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї, затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 27.05.2021 № 72, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника-переможця Фізичної особи-підприємця Агапова Олександра Сергійовича (далі – ФОП Агапов О.С., учасник -переможець), протокол розкриття від 22.06.2021, протоколи засідань тендерного комітету від 29.06.2021 № 81, від 05.07.2021 № 83 та від 30.07.2021 № 94, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021, скарга ФОП Агапова О.С. від 08.07.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2021 № 16816-р/пк-пз. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпункт 2.1. пункту 2 розділу V тендерної документації (файл «ТД_77110000-4_ред.doc») містить перелік формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998, але приклади формальних (несуттєвих) помилок в тендерній документації не наведено, що є порушенням пункту 19 частини першої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Агапов О.С. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та розділу «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження інформації про відповідність його кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16» Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2 Квал.критер_ред.doc») встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, що містить інформацію про нaявнiсть oблaднaння та мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бази, в тому числі наявність та/або можливість використання (залучення) не менше двох одиниць зернозбиральних комбайнів з відповідними жатками. Крім того, тендерною документацією передбачено надання підтверджуючих документів про наявність матеріально-технічної бази (власної чи орендованої сільськогосподарської техніки), зокрема - для орендованої (залученої) необхідно надати діючий договір оренди (залучення, послуг, тощо) сільськогосподарської техніки, що вказана у довідці разом з актом приймання-передачі. При цьому, учасником-переможцем ФОП Агапов О.С. надано «Довідку про наявність матеріально-технічної бази» від 18.06.2021 № 2 (файл «Пропозиція Агапов О.С..pdf», стор. 3), в якій міститься інформація про наявність в Учасника двох комбайнів зернозбиральних CLAAS LEXION 580 з жатками John Greavs та Hydroflex, які учасник-переможець орендує на підставі договору оренди від 11.06.2021 року. Однак, на підтвердження факту передачі техніки від орендодавця орендарю, надано договір найму (оренди) сільськогосподарської техніки від 11.06.2021 та акт прийому - передачі сільськогосподарської техніки від 11.06.2021 (файл «Пропозиція Агапов О.С..pdf», стор. 20) в якому зазначено, що прийом-передача у тимчасове платне користування транспортних засобів (двох комбайнів зернозбиральних CLAAS LEXION 580) здійснюється відповідно до договору найму (оренди) сільськогосподарської техніки від 04.01.2021 року. Тобто, учасником-переможцем ФОП Агаповим О.С. не надано акту приймання-передачі техніки за діючим договором оренди від 11.06.2021, що не відповідає вимогам підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Агапова О.С. та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
06.08.2021 00:00
Дата публікації
06.08.2021 15:06
Документи висновку
06.08.2021 15:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та керуючись вимогами ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Уповноваженою особою прийнято протокольне рішення № 101 від 11.08.2021 р. про відміну тендеру UA-2021-05-27-010523-b.
Дата публікації
11.08.2021 12:01
Документи інформації про усунення порушення
11.08.2021 12:01
-
11.08.2021 12:05
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 665 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2021 15:26
Замовник:
Інститут овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України
Контактний телефон:
+380577489191
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 665 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2021 15:26
Замовник:
Інститут овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України
Контактний телефон:
+380577489191
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності