Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-05-21-003057-a
План UA-P-2021-05-12-002693-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.08.2021 14:42
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.07.2021 11:38
Закінчення аукціону 27.07.2021 11:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2021 19:32 до 22.06.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2021 19:32
до 12.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2021 19:32
до 18.06.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.06.2021 00:01
до 25.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.07.2021 11:38
до 27.07.2021 11:59
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2021 11:59
до 03.08.2021 09:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.08.2021 09:43
до 14.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.08.2021 09:43
до 27.08.2021 14:42
Період уточнень
з 21.05.2021 19:32 до 12.06.2021 00:00
Період оскарження
з 21.05.2021 19:32 до 18.06.2021 00:00
Період аукціону
з 27.07.2021 11:38 до 27.07.2021 11:59
Період кваліфікації
з 22.06.2021 00:01 до 25.07.2021 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2021 11:59 до 03.08.2021 09:43
Період кваліфікації
з 27.07.2021 11:59 до 03.08.2021 09:43
Основні параметри
ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит)
ДК 021:2015 – 14210000-6 "Gravel, sand, crushed stone and aggregatesі» (screenings, sand, crushed stone and expanded clay)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 3 000 (тонни)
пісок річковий, митий
Опис предмета закупівлі
пісок річковий, митий
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
river sand, washed (CPV – 14211100-4 "Natural sand» )
Код ДК 021:2015
14211100-4 - Пісок природний
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 1 500 (тонни)
Відсів
Опис предмета закупівлі
Відсів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
screening (CPV – 14212320-9 "Crushed graniteі»)
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 3 000 (тонни)
Щебінь гранітний
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crushed granite (CPV 14212320-9 "Crushed graniteі»)
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 3 000 (тонни)
Щебінь гранітний
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crushed granite (CPV – 14212320-9 "Crushed graniteі»)
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
3 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 40 (тонни)
Порошок абразивний з шлаку феронікелевого виробництва
Опис предмета закупівлі
Порошок абразивний з шлаку феронікелевого виробництва
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
abrasive powder from feronickel production slag (CPV – 14211000-3 "Sand»)
Код ДК 021:2015
14211000-3 - Пісок
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №6 25 (метри кубічні)
Керамзит 5-10 мм
Опис предмета закупівлі
Керамзит 5-10 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
expanded clay 5-10 mm (CPV – 14212200-2 "Aggregates»)
Код ДК 021:2015
14212200-2 - Наповнювачі
Кількість
25
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Транспортна, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
11.06.2021 15:02
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Башлик Лідія Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bashlyk Lidiia
Електронна пошта
Телефон
0487389375
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Назва (англійською мовою)
State Enterprise «Sea Commercial Port of «Chornomorsk»
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise «Sea Commercial Port of «Chornomorsk»
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТА ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
6 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КГ ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
6 916 500 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "КГ ЕНЕРДЖІ" : [email protected]
6 916 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
22.06.2021 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 19:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 19:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТА ЮКРЕЙН" : [email protected]
6 950 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
22.06.2021 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 19:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 19:29
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a1addb2a73264f43b4f465d97ecbc4b4
Створено
15.07.2021 14:54
Надати до
16.07.2021 14:54
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з абзацу 1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Нафта Юкрейн» встановлено наступну невідповідність. 1) Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), а саме: - довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про постачання товару за аналогічними договорами; - у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/них договору/ів зазначених у довідці Учасник надає не менш 1-єї завіреної Учасником копії позитивного відгуку від контрагента щодо належного виконання договору, зазначеного у довідці. Відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про виконання цього договору, інформацію щодо постачання товару; - учасник надає завірені копії зазначеного/них у довідці аналогічного/них договору/ів із усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, та документи, що підтверджують виконання/часткове виконання договору/ів (видаткові накладні, товарно-транспорні накладні тощо). При цьому, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку матеріалів, що є предметом закупівлі. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги (технічна специфікація), предметом закупівлі є пісок річковий, митий, відсів, щебінь гранітний різних фракцій, порошок абразивний з шлаку феронікелевого виробництва та керамзит. Учасником ТОВ «Нафта Юкрейн» на підтвердження відповідності цим кваліфікаційним критеріям надано: - довідку від 17.06.2021 №17/06/21-6 про те, що Учасником з ТОВ «АР-БУДТРАНС» було укладено договір №24-07/04/2021-СМ від 07.04.2021 року; - копію договору№23-07/04/2021-НП від 07.04.2021 року, укладеного Учасником з ТОВ «АР-БУДТРАНС» на поставку дизельного палива, бензину, бітуму – тобто учасником надано копію договору, номер якого не відповідає номеру зазначеному у довідці, крім того, предметом договору визначено поставку товарів, які не є предметом закупівлі. У наданій Учасником у складі пропозиції копії договору не є предметом поставка піску річкового або відсіву або щебеню гранітного різних фракцій або порошку абразивний з шлаку феронікелевого виробництва або керамзиту; - копію видаткової накладної №398 від 30.04.2021 року, за якою здійснено поставку щебеню гранітного по договору № 24-07/04/2021-СМ від 07.04.2021 року – тобто Учасником надано видаткову накладну до іншого договору ніж зазначений у довідці та копія якого надана у складі пропозиції; - лист-відгук ТОВ «АР-БУДТРАНС» №25/06 від 10.06.2021 про належне виконання договору №24-07/04/2021-СМ від 07.04.2021 року на поставку щебеню - тобто Учасником надано відгук до іншого договору ніж зазначений у довідці та копія якого надана у складі пропозиції. Тобто, видаткова накладна та лист відгук надані на поставку товару, що не є предметом закупівлі по укладеному між Учасником та ТОВ «АР-БУДТРАНС» договору. Номер договору у всіх наданих документах не співпадає з номером наданого Учасником договору -№23-07/04/2021-НП. Крім того, предметом наданого Учасником договору №23-07/04/2021-НП є постачання дизельного палива, бензину, бітуму, що не є аналогічним предмету закупівлі Замовника. 2) Згідно Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження повноважень, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник повинен надати рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника (у разі підписання керівником). Учасником у складі пропозиції надано копію наказу від 20.10.2020 № 11/К про призначення Довгого Юрія Петровича на посаду директора ТОВ «Нафта Юкрейн», Рішення засновника « 03/20/НФ-ОСУ від 05.10.2020 щодо погодження призначення на посаду директора Довгого Юрія Петровича, Рішення загальних зборів єдиного учасника ТОВ «Нафта Юкрейн» № 1 від 11.06.2021 про надання повноважень щодо участі процедурі закупівлі. При цьому, згідно Рішення загальних зборів єдиного учасника ТОВ «Нафта Юкрейн» № 1 від 11.06.2021, Довгий Юрій Петрович – особа, яка володіє часткою у Статутному капіталі Учасника у розмірі 100%. Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/content ) засновником є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "000 ПК-КОНГ202О". У зв’язку із наявними невідповідностями, слід вважати, що повноваження Довгого Юрія Петровича на подання документів для участі у процедурі закупівлі не підтверджено. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом дозавантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей: - протокол Рішення загальних учасника ТОВ «Нафта Юкрейн» щодо надання директору Довгому Юрію Петровичу повноважень на подання документів для участі у процедурі закупівлі; - надати на виконання вимог Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації документи, що підтверджують наявність досвіду з виконання аналогічних договорів. Зауважуємо, що номер договору, номер договору на якій міститься посилання у видатковій накладній, відгуку та довідці повинні співпадати. Предметом договору має бути поставка матеріалів, що є предметом закупівлі.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.08.2021 9:43 по 14.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
В результаті розгляду встановлено наступне: - тендерна пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному), критеріям, установленим замовником згідно з ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі»; - відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (перевірка проведена на основі інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним). Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» відповідає умовам Тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.08.2021 09:43
-
27.07.2021 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-21-003057-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/156-т
8 299 800 грн.
6 916 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.08.2021
Строк дії договору з
23.08.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 000 (тонни)
пісок річковий, митий
Номенклатура
пісок річковий, митий
Кількість
3 000
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
696
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 500 (тонни)
Відсів
Номенклатура
Відсів
Кількість
1 500
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
684
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
3 000 (тонни)
Щебінь гранітний
Номенклатура
Щебінь гранітний
Кількість
3 000
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
852
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
3 000 (тонни)
Щебінь гранітний
Номенклатура
Щебінь гранітний
Кількість
3 000
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
792
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
40 (тонни)
Порошок абразивний з шлаку феронікелевого виробництва
Номенклатура
Порошок абразивний з шлаку феронікелевого виробництва
Кількість
40
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
4 920
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
25 (метри кубічні)
Керамзит 5-10 мм
Номенклатура
Керамзит 5-10 мм
Кількість
25
Одиниця виміру
м.куб.
Ціна за одиницю
2 280
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
27.08.2021 14:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-05-000092
Дата створення проекту
05.10.2021 15:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.10.2021 16:19
Дата публікації висновку про результати
27.10.2021 10:45
Дата завершення усунення порушень
11.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
29.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2021 № 610 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-21-003057-a, 21.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.10.2021 00:00
Документи рішення
05.10.2021 16:19
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-12-002693-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КГ ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТА ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «НАФТА ЮКРЕЙН»); протокол засідання тендерного комітету від 03.08.2021; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей до 16.07.2021 та опублікований учасником ТОВ «НАФТА ЮКРЕЙН» документи на виконання вказаної вимоги, повідомлення про намір укласти договір від 03.08.2021; оприлюднені ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; договір на закупівлю товару від 23.08.2021 №21/156-Т, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір від 23.08.2021 №21/156-Т.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.10.2021 00:00
Дата публікації
27.10.2021 10:45
Документи висновку
27.10.2021 10:45
-
Оскарження в суді
ДП "МТП "Чорноморськ" оскаржено Висновок про результати моніторингу до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації
09.11.2021 17:25
Інформація про відкриття провадження
09.11.2021
420/21651/21
Документи оскарження в суді
09.11.2021 17:25
-
11.11.2021 08:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-05-21-003057-а. Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі - ДП «МТП «Чорноморськ») проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) UA-2021-05-21-003057-a (далі – Висновок) від 27.10.2021 року, проведеного Західним офісом Держаудитслужби. ДП «МТП «Чорноморськ» не погоджується з Висновком та вважає його необґрунтованим та безпідставним, що суперечить не лише вимогам Закону а й встановленій практиці самих органів державного фінансового контролю, та вимагає від замовника порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 1. По-перше, твердження аудиторів щодо нібито наявності порушення в діях Замовника не відповідають дійсності з наступних підстав. Відповідно до п. 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовнику відомо про вимогу ч.6 ст. 17 Закону щодо необхідності надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Поряд із цим, відповідно до вимог ч.3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 ч. 1 та ч. 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно до ч.5 ст. 17 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ТОБТО ПЕРЕМОЖЕЦЬ МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, ЗАМОВНИК МАЄ ВСТАНОВИТИ СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ П. 5,6,12 і 13 ч.1 та ч. 2 СТАТТІ 17. Стосовно інших підстав для відхилення, а саме встановлених п.2,3,8 – Замовник не має права вимагати їх документального підтвердження та перевіряє таку інформацію самостійно. Тобто твердження аудиторів, що Переможець не надав документи, передбачені ч.6 ст. 17 є безпідставним та не відповідає дійсності. Адже Переможець надав документи у спосіб, встановлений Замовником у Тендерній документації, яка складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Аудитори у своєму хибному висновку зазначають про ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 ч.1 ст. 17 Закону, а саме: - п.2 ч.1 ст. 17 Закону – відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення – в Україні діє Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, який є публічним, про що наголошувалось у листах Мінекономіки від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону» (листи Мінекономіки також є у вільному доступі та аудитори Західного Офісу мають змогу з ними ознайомитись); - п.3 ч.1 ст. 17 Закону – службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури ,фізичну особу, яка є учасником ,було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією - в Україні діє Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, який є публічним, про що наголошувалось у листах Мінекономіки від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону»; - п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону – учасник закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура – в Україні діє Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який є публічним, про що наголошувалось у листах Мінекономіки від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону». Таким чином, ДП «МТП «Чорноморськ» правомірно не вимагав документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Такі дії Замовника узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 26 лютого 2020 року у справі №620/1150/19. Підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. підстави для відхилення тендерних пропозицій Переможців. При цьому, стаття 31 Закону містить виключний перелік підстав для відхилення пропозицій як учасника так і переможця. ДП «МТП «Чорноморськ» у Тендерній документації підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця визначено відповідно до вимог Закону, тобто у відповідності до ст.31 Закону. Аудитори у своєму висновку посилаються на ч.7 ст. 33 Закону, яку нібито порушив Замовник, згідно з якою у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог ТД, не укладання договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 цього закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ст.33 не визначає самостійних підстав для відхилення пропозиції, а є лише передумовою застосування підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця визначених п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, яким, зокрема визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону. Зазначене підтверджується також позицією Мінекономіки Доводимо до Вашого відома, що в електронній системі закупівель «вибір» підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця також обмежений переліком таких підстав визначених ст.31 Закону. Як Вам відомо, інформаційно-телекомунікаційна система прозоро є основою електронної системи закупівель, що функціонує відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розроблена на підставі Технічного завдання, затвердженого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. І ця система для відхилення тендерних пропозицій учасників пропонує лише підстави визначені ст. 31 Закону! Підстава для відхилення пропозиції переможця внаслідок ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав для відхилення за ст.17 в законі звучить як «не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону» та саме в такій редакції Замовнику пропонує обрати підставу електронна система закупівель. Замовником правомірно визначено в Тендерній документації підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до вимог ст.31 Закону, правомірно визначено спосіб підтвердження Переможцем відсутності підстав для відхилення, встановлених ст.17 Закону. Таким чином, Замовником виконано вимоги Закону як під час складання Тендерної документації та і під час оцінки документів, наданих Переможцем. Відтак, відхилити тендерну пропозицію Переможця за ненадання документів які не вимагались (та не могли вимагатись) та на підставі, яка не визначена ст.31 Закону (що містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій) – у ДП «МТП «Чорноморськ» не було жодних правових підстав. Враховуючи вищенаведене, керуючись ч.8 ст. 8 Закону, ДП «МТП «Чорноморськ» звернувся до Західного Офісу Держаудитслужби, шляхом оприлюднення запиту в електронній системі закупівель з проханням надати роз’яснення з наступних питань: - керуючись якою саме підставою мав скористатись Замовник для відхилення тендерної пропозиції переможця, якою саме нормою Закону така підстава визначена, який саме пункт в електронній системі закупівель в такому випадку мав би обрати Замовник щоб не порушити Закон та права переможця? Станом на день надання заперечень до висновку відповіді не отримано. Відтак, вважаємо дії Замовника законними та обґрунтованими, а висновок Західного Офісу Держаудитслужби безпідставним та таким, що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі. 2. По-друге, за час моніторингу Західним Офісом Держаудитслужби надано 2 запити про надання пояснень, з питань, зазначених у запиті порушень не встановлено. Водночас, з приводу нібито встановленого порушення аудиторами не надано жодного запиту про надання пояснень Замовнику. Таким чином, вважаємо, що внаслідок цього порушено право Замовника на обґрунтування своїх дій та рішень, відтак аудиторами не здійснено аналізу ситуації в цілому, що призвело до хибних висновків. 3. Згідно підпункту 3 пункту 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 03.02.2016 №43 основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Поряд з цим, органи органу державного фінансового контролю вимагають безпідставного, необґрунтованого та незаконного відхилення тендерних пропозицій переможців, пропозиції яких відповідають всім вимогам замовника та визначені найбільш економічно вигідними, за ненадання публічної інформації, яку не мав права вимагати Замовник та в умовах, коли Переможцем надано все, що вимагалось Замовником та у спосіб, встановлений у Тендерній документації. Правовий пуризм, до якого вдаються аудитори не лише суперечить принципу справедливості, як неодноразово зазначалось судами різних інстанцій, але й може мати наслідками результат прямо протилежний ніж встановлено основними завданнями Держаудитслужби. 4. У зобов’язаннях щодо усунення порушення (порушень) аудиторами зазначено, зокрема необхідність усунення порушення шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору, зокрема але не виключно шляхом письмового звернення до контрагента щодо розірвання договору. Відтак, орган державного фінансового контролю в особі Західного Офісу Держаудитслужби не конкретизував яких саме заходів має вжити позивач, визначив альтернативні способи усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Письмові офіційні зобов`язання органу державного фінансового контролю за своєю правовою суттю є рішенням суб`єкта владних повноважень, породжує для зобов`язаної особи правові наслідки у вигляді необхідності вчинення певних дій, а відтак, з огляду на приписи ст.ст.8,19 Конституції України, має, по-перше, містити чітке викладення суті владного припису щодо усунення порушення законодавства, котре унеможливлює неоднозначне розуміння як змісту, так і порядку виконання висунутої суб`єктом владних повноважень вимоги та яке повинно відповідати передбаченим законом способам захисту порушених інтересів держави, а по-друге, допускати реальну можливість виконання владного припису. У висновку не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Відповідна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.12.2019 в справі № 160/9513/18, від 11.06.2020 у справі 520/6502/19. Крім того, згідно правової позиції Верховного Суду, яка міститься у Постанові від 26.02.2019 року по справі №810/1050/18, суд приходить до наступних висновків, а саме: …«законна вимога» контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути викладена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб'єкту (об'єкту контролю, його посадових осіб), які є обов'язковими до виконання останнім…» Керуючись ч.8 ст. 8 Закону, ДП «МТП» «Чорноморськ» звертався до Західного офісу Держаудитслужби з проханням надати роз’яснення з питання чи на думку аудиторів є достатнім надіслати звернення до ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» щодо розірвання та наскільки є дієвим вжиття саме такий захід для усунення порушень, враховуючи що відповідно до ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом? Станом на день надання заперечень відповіді не отримано. Таким чином, враховуючи все вище перелічене, висновки Західного офісу Держаудитслужби про наявність порушень необґрунтовані, вимоги щодо усунення порушень безпідставні. Враховуючи зазначене, ДП «МТП «Чорноморськ» не погоджується з висновком в повному обсязі. ДП «МТП «Чорноморськ», керуючись ч.10 ст. 8 Закону буде здійснено заходи щодо оскарження висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) UA-2021-05-21-003057-a від 27.10.2021 року до суду.
Дата публікації
03.11.2021 17:38
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-21-003057-a, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою закупівлі (ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
06.10.2021 14:05
Орган перевірки
12.10.2021 00:00
Документи повідомлення
06.10.2021 14:05
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до наказу від 05.10.2021 № 610 Західним офісом Держаудитслужби прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 – «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) у Державному підприємстві «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – ДМ «МТП «Чорноморськ») за адресою: м. Чорноморськ, вул. Праці, 6 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-003057-a). Підстава для здійснення моніторингу закупівлі: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 06.10.2021 року надійшов запит замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель про надання пояснень. Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, ДП «МТП «Чорноморськ» вважає за доцільне надати наступні пояснення. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Із зазначеною інформацією можна ознайомитись на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» за посиланням https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Надаємо посилання на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html Водночас, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. ДП «МТП «Чорноморськ», керуючись рекомендаціями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» розміщує на власному сайті за своєї ініціативи інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі з метою забезпечення прозорості закупівельного процесу. Враховуючи вищевикладене ДП «МТП «Чорноморськ» вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, як підстава для проведення моніторингу закупівлі UA-2021-05-21-003057-a.
Рішеня
11.10.2021 18:54
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-21-003057-a, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою закупівлі (ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Під час моніторингу встановлено, що Замовником опубліковано річний план закупівлі на 2021 рік за предметом «ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит)», ідентифікатор річного плану: UA-P-2021-05-12-002693-c, згідно з яким очікувана вартість закупівлі становить 8 400 000,00 гривень. Відповідно до вказаного вище ідентифікатора річного плану Замовником, 21.05.2021 оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) (ID закупівлі: UA-2021-05-21-003057-a) з очікуваною вартістю 7 000 000,00 гривень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Пояснити причини невідповідності розміру очікуваної вартості у річному плані та суми очікуваної вартості зазначеної в оголошенні проведення закупівлі? 2. Чи вносились Замовником зміни до річного плану закупівлі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
22.10.2021 10:57
Орган перевірки
28.10.2021 00:00
Документи повідомлення
22.10.2021 10:57
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідність суми закупівлі у річному плані закупівлі очікуваної вартості закупівлі Річний план закупівель ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» затверджується тендерним комітетом державного підприємства, безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану. Очікувана вартість предмету закупівлі при складанні річного плану зазначена разом із ПДВ. Під час оголошення процедури очікувану вартість визначено без ПДВ. Відповідно до Тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без ПДВ. Законом встановлено, що методика оцінки встановлюються замовником. Відтак, згідно плану закупівель очікувана вартість становить 8 400 000,00 гривень з ПДВ, процедуру закупівлі оголошено з очікуваною вартістю 7 000 000,00 гривень без ПДВ.
Рішеня
26.10.2021 17:39
Замовник
Документи повідомлення
26.10.2021 17:39
-
Відповідь
Щодо надання роз’яснення
Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі - ДП «МТП «Чорноморськ») проведено аналіз Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Відсів, пісок, щебінь та керамзит) UA-2021-05-21-003057-a (далі – Висновок) від 27.10.2021 року, проведеного Західним офісом Держаудитслужби. ДП «МТП «Чорноморськ» не погоджується з Висновком та вважає його необґрунтованим та безпідставним, що суперечить не лише вимогам Закону а й встановленій практиці самих органів державного фінансового контролю, та вимагає від замовника порушення вимог Закону. Відтак, під час розгляду висновку виникла необхідність звернутись до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, зазначених у висновку. 1. По-перше, твердження аудиторів щодо нібито наявності порушення в діях Замовника не відповідають дійсності. Зауважуємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. підстави для відхилення тендерних пропозицій Переможців. Звертаємось до аудиторів з проханням проаналізувати вимоги тендерної документації Замовника. Замовнику відомо про вимогу ч.6 ст. 17 Закону щодо необхідності надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Поряд із цим, відповідно до вимог ч.3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 ч. 1 та ч. 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно до ч.5 ст. 17 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ТОБТО ПЕРЕМОЖЕЦЬ МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, ЗАМОВНИК МАЄ ВСТАНОВИТИ СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ П. 5,6,12 і 13 ч.1 та ч. 2 СТАТТІ 17. Стосовно інших підстав для відхилення, а саме встановлених п.2,3,8 – Замовник не має права вимагати їх документального підтвердження та перевіряє таку інформацію самостійно. Перевіряємо як вимоги, що перелічені в Законі дотримано в Тендерній документації Замовника та чому висновки аудиторів не мають жодного правового підґрунтя. (див. файл) Тобто Замовником наголошено на необхідності надання Переможцем документів на виконання вимог ч.6 ст. 17 Закону та визначено спосіб надання. (див.файл) У таблиці 3 Додатку 2 Тендерної документації наведено: (див.файл) Тобто твердження аудиторів, що Переможець не надав документи, передбачені ч.6 ст. 17 є безпідставним та не відповідає дійсності. Адже Переможець надав документи у спосіб, встановлений Замовником. Аудитори посилаються на ч.7 ст. 33 Закону, згідно з якою у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог ТД, не укладання договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 цього закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ст.33 не визначає самостійних підстав для відхилення пропозиції, а є лише передумовою застосування підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця визначених п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, яким, зокрема визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону. Доводимо до Вашого відома, що в електронній системі закупівель «вибір» підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця обмежений переліком таких підстав визначених ст.31 Закону. (див.файл) Як Вам відомо, інформаційно-телекомунікаційна система прозоро є основою електронної системи закупівель, що функціонує відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розроблена на підставі Технічного завдання, затвердженого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. І ця система для відхилення тендерних пропозицій учасників пропонує лише підстави визначені ст. 31 Закону! Підстава для відхилення пропозиції переможця внаслідок ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав для відхилення за ст.17 в законі звучить як «не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону» та саме в такій редакції Замовнику пропонує обрати підставу електронна система закупівель. Таким чином, Замовником виконано вимоги Закону як під час складання Тендерної пропозиції так і під час оцінки документів, наданих Переможцем. 2. По-друге, за час моніторингу з приводу нібито встановленого порушення аудиторами не надано жодного запиту про надання пояснень Замовнику. Таким чином, вважаємо, що внаслідок цього порушено право Замовника на обґрунтування своїх дій та рішень, відтак аудиторами не здійснено аналізу ситуації в цілому, що призвело до хибних висновків. 3. У зобов’язаннях щодо усунення порушення (порушень) аудиторами зазначено, зокрема необхідність усунення порушення шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору, зокрема але не виключно шляхом письмового звернення до контрагента щодо розірвання договору. Повторюємо, що вважаємо висновок протиправним, але з огляду на функції органів державного фінансового контролю, виникла необхідність в отриманні інформації, чи на думку аудиторів є достатнім надіслати звернення до ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» щодо розірвання та наскільки є дієвим вжиття саме такого заходу для усунення порушень, враховуючи що відповідно до ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Враховуючи вищенаведене, керуючись ч.8 ст. 8 Закону, просимо надати роз’яснення з наступних питань: - керуючись якою саме підставою мав скористатись Замовник для відхилення тендерної пропозиції переможця, якою саме нормою Закону така підстава визначена, який саме пункт в електронній системі закупівель в такому випадку мав би обрати Замовник щоб не порушити Закон та права переможця? - чи на думку аудиторів є достатнім надіслати звернення до ТОВ «КГ ЕНЕРДЖІ» щодо розірвання та наскільки є дієвим вжиття саме такого заходу для усунення порушень, враховуючи що відповідно до ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом? Враховуючи, що термін для надання інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявленого порушення обмежений, з метою забезпечення прав Замовника на отримання роз’яснення органу державного фінансового контролю та використання такого роз’яснення під час підготовки вищенаведеної інформації, звертаємось з проханням надати роз’яснення в найкоротший термін, бажано не пізніше 18:00 год 01.11.2021 року
Висновку
29.10.2021 16:43
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2021 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487389375
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2021 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487389375
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності