Закупівля Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 17.05.2021 15:59до 26.07.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.05.2021 15:59
до 16.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.05.2021 15:59
до 22.07.2021 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 26.07.2021 12:45
-
Період уточнень
з
17.05.2021 15:59
до
16.07.2021 00:00
Період оскарження
з
17.05.2021 15:59
до
22.07.2021 00:00
Період аукціону
з
26.07.2021 12:45
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Відміни
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)
Пробірка для забору капілярної крові "ВОЛЕС", 0,5 мл з К3 ЕДТА, з резиновою кришкою та інтегрованим капіляром
(код НК 024:2019-14189 Культуральна пробірка)
Код ДК 021:2015
33141600-6 -
Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Кількість
35 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
33141600-6 -
Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (п.1.2 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, та по мірі надходження фінансування (у разі відсутності коштів у Покупця, термін сплати може змінюватися). Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Закупівля за наявною потребою. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Більш детальна інформація, щодо мови, якої готуються тендерні пропозиції зазначена у Тендерній документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі: визначається у додатку №3 до тендерної документації. На момент публікації оголошення, за даними НБУ, 17.05.2021 року курс євро становить 33,4781 грн (33,4781 *133 000 євро=4 452 587,30). Очікувана вартість закупівлі становить 700 000,00 грн, що не перевищує 133 000 євро.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2021 15:59
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
«Підстави прийняття рішення про відміни тендеру замовником: підпункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами та доповненнями), а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» «Опис неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: У Замовника на даному
У Замовника на даному етапі закупівлі відсутня технічна змога привести у відповідність річний план та оголошення про проведення відкритих торгів до предмету закупівлі після внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-05-17-012151-b у зв’язку із поділом предмета закупівлі на лоти.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68004
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Чорноморськ
Адреса
вул. Віталія Шума, 4
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)
Тендер:
UA-2021-05-17-012151-b
Тип:
скарга
За тендером
UA-2021-05-17-012151-b.b2
Дата:
25.05.2021 14:34
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
17.05.2021 року Замовник оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)» (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них (позиція №5 “35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова. Пляшечка з кришечками 20 мл (01654)”; Позиція №6 “35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова.Пляшечка з кришечками 50 мл (01653)”; Позиція №7 “35347 Контейнери для зразків загального призначення. Стаканчики для проб “; Позиція №8 “61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання. Реакційний ротор”), які, враховуючи сукупні вимоги до даних позицій, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МОЖЕ запропонувати ОДРАЗУ разом з усіма іншими позиціями №1-4. Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позицій №5-8 з сукупними вимогами до них), які НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у даній закупівлі, що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби як ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, так і окремо за позиціями №5-8 (саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до даних позицій). При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише медичні вироби за позиціями №1-4 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”); “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна тощо). Однак, дані компанії не є виробниками (та не можуть запропонувати) медичних виробів саме за позиціями № 5-8 (з такими сукупними вимогами). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичних виробів за позиціями №5-8 (з сукупними вимогами до них), які НЕ може запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК, потенційний учасник ТОВ “Ледум” (та інші виробники (потенційні учасники) фактично позбавлений можливості на участь у закупівлі саме за позиціями №1-4.
Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 5-8, які, враховуючи сукупні вимоги до них, НЕ МОЖЕ запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби саме за позиціями №1-4 (пробірки), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації: (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 3) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-17-012151-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-05-17-012151-b.
3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації: позиції № 5 - 8 виокремити в окремий лот.
Додатки:
1. Роздруківки з сайту ТОВ “Ледум”: пробірки, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копії декларації, інструкції (вакуумні пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
3. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробників “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
25.05.2021 року
Автор:
21869802, ТОВ "ЛЕДУМ"
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)
Тендер:
UA-2021-05-17-012151-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
скасовано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
«Підстави прийняття рішення про відміни тендеру замовником: підпункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами та доповненнями), а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» «Опис неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: У Замовника на даному
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)
Тендер:
UA-2021-05-17-012151-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
16.07.2021 11:44
Кінець періоду оскарження з часом
27.07.2021 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
У Замовника на даному етапі закупівлі відсутня технічна змога привести у відповідність річний план та оголошення про проведення відкритих торгів до предмету закупівлі після внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-05-17-012151-b у зв’язку із поділом предмета закупівлі на лоти.
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
(Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)
Тендер:
UA-2021-05-17-012151-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-05-17-012151-b.b1
Дата:
18.05.2021 13:51
Стан:
дано відповідь
Вимога на умови закупівлі
17.05.2021 року Замовник оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (Код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 14189 Культурна пробірка; 41128 Пробірка вакуумна для взяття зразків кровіIVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова; 35347 Контейнери для зразків загального призначення; 61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання)» (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них (позиція №5 “35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова. Пляшечка з кришечками 20 мл (01654)”; Позиція №6 “35413 Загальна лабораторна тара, багаторазова.Пляшечка з кришечками 50 мл (01653)”; Позиція №7 “35347 Контейнери для зразків загального призначення. Стаканчики для проб “; Позиція №8 “61033 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання. Реакційний ротор”), які, враховуючи сукупні вимоги до даних позицій, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МОЖЕ запропонувати ОДРАЗУ разом з іншими позиціями №1-4 !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиції №5-8 з сукупними вимогами до них), які НЕ МОЖЕ запропонувати ЖОДЕН ВИРОБНИК), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби лише за всіма іншими позиціями (№1-4), ОКРІМ позицій №5-8 (так як не є виробниками даних медвиробів за даними позиціями).
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 3) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації:
Позиції №5 - 8 виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).