Показати схожі тендери

Закупівля Бензин марки А-95 (по талонах), код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-05-14-007333-b
План UA-P-2021-05-14-007988-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.07.2021 09:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.06.2021 15:11
Закінчення аукціону 24.06.2021 15:32
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
953 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1,05 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2021 20:54 до 14.06.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2021 20:54
до 04.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2021 20:54
до 10.06.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 14.06.2021 15:03
до 24.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.06.2021 15:11
до 24.06.2021 15:32
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2021 15:32
до 25.06.2021 15:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2021 15:35
до 06.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2021 15:35
до 07.07.2021 09:27
Період уточнень
з 14.05.2021 20:54 до 04.06.2021 00:00
Період оскарження
з 14.05.2021 20:54 до 10.06.2021 00:00
Період аукціону
з 24.06.2021 15:11 до 24.06.2021 15:32
Період кваліфікації
з 14.06.2021 15:03 до 24.06.2021 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2021 15:32 до 25.06.2021 15:35
Період кваліфікації
з 24.06.2021 15:32 до 25.06.2021 15:35
Основні параметри
Бензин марки А-95 (по талонах), код 09130000-9 за ДК 021-2015 «Нафта і дистиляти
Gasoline of the A-95 brand (on coupons), code 09130000-9 according to DK 021-2015 Oil and distillates
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Terms of providing security for tender proposals (if the customer requires it) in accordance with the tender documentation
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
28 606.5
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (по талонах)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Gasoline A-95 (on coupons)
Код ДК 021:2015
09132100-4 - Неетильований бензин
Кількість
32 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, Київ, Поставка товару здійснюється через мережу АЗС/АЗК Учасника по місту Києву (в межах однієї мережі) (крім тимчасово окупованих територій), згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: EXW
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець проводить оплату за фактично отриманий Товар протягом 60 (шістдесяти) робочих днів, згідно з Договором та на підставі виставленого рахунку-фактури.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.05.2021 20:54
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Іванова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oksana Ivanova
Електронна пошта
Телефон
+380442546601
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
Пропозиція:
928 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
Пропозиція:
925 860 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ПП "ОККО КОНТРАКТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Вимагалось ТД Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. (вимога пункту 1 п.п. 1.1 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). Надано учасником Учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Документи прекваліфікації
14.06.2021 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
Вимога про усунення невідповідностей
ID
2814e1e2e4ad43838bb516d2039585a9
Створено
16.06.2021 14:09
Надати до
17.06.2021 14:09
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку Вих. 2020/48 від 11.06.2021 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) із зазначенням предмету договору та назви контрагента, з яким укладено договір. - Накладну на відпуск товарів № 281/ 19069644046 від 15.05.2018 року про поставку аналогічного товару (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) згідно вимог пп. 2.1. - Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. Проте учасником у складі тендерної пропозиції не було надано : - Податкову накладну (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). - Сертифікати відповідності та паспорти якості (учаснику достатньо надати не більше одного екземпляру кожного документу) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) із зазначенням предмету договору та назви контрагента, з яким укладено договір. 2.2. Первинні документи, що свідчать про поставку аналогічного товару (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) згідно вимог пп. 2.1. (учаснику достатньо надати не більше двох первинних документів). 2.3. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). 2.4. Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. 2.5. Сертифікати відповідності та паспорти якості (учаснику достатньо надати не більше одного екземпляру кожного документу) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. (вимога пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - Податкову накладну (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). - Сертифікати відповідності та паспорти якості (учаснику достатньо надати не більше одного екземпляру кожного документу) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1.
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" : [email protected]
925 860 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
14.06.2021 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" : [email protected]
928 200 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
14.06.2021 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2021 20:54
Вимога про усунення невідповідностей
ID
c251146f5f2842beabfd520c35327edb
Створено
16.06.2021 14:12
Надати до
17.06.2021 14:12
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку від 18.05.2021 № 116 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) із зазначенням предмету договору та назви контрагента, з яким укладено договір - Видаткові накладні № Т-2438 від 14 квітня 2020 року та № Т-3019 від 21 травня 2020 року про поставку аналогічного товару (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) згідно вимог пп. 2.1. - Сертифікати відповідності та паспорти якості (учаснику достатньо надати не більше одного екземпляру кожного документу) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1 Проте учасником у складі тендерної пропозиції не було надано : - Податкову накладну (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). - Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) із зазначенням предмету договору та назви контрагента, з яким укладено договір. 2.2. Первинні документи, що свідчать про поставку аналогічного товару (поставка бензину марки А-95 (по талонах)) згідно вимог пп. 2.1. (учаснику достатньо надати не більше двох первинних документів). 2.3. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). 2.4. Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. 2.5. Сертифікати відповідності та паспорти якості (учаснику достатньо надати не більше одного екземпляру кожного документу) до аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1. (вимога пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - Податкову накладну (або у формі електронного документу) до кожного первинного документа, наданого згідно вимог пп.2.2. (надається тільки платниками ПДВ). - Лист-відгук (рекомендація) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, зазначеного згідно вимог пп. 2.1.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.06.2021 15:35 по 06.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
25.06.2021 15:35
-
24.06.2021 15:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-14-007333-b-c1
Підписаний і діє
Номер
52.21-165
925 860 грн.
771 550 грн.
З ПДВ
Підписано
06.07.2021
Строк дії договору з
06.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
32 500 (літр)
Бензин А-95 (по талонах)
Номенклатура
Бензин А-95 (по талонах)
Кількість
32 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.07.2021 09:27
-
07.07.2021 09:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2021 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546601
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2021 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546601
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності