Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 Засівальні послуги від ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ .

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-14-007134-c
План UA-P-2021-05-14-005906-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 26.06.2021 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.06.2021 14:13
Закінчення аукціону 01.06.2021 14:34
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
23 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
119 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2021 13:40 до 31.05.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2021 13:40
до 21.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2021 13:40
до 27.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.06.2021 14:13
до 01.06.2021 14:34
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.06.2021 14:34
-
Період уточнень
з 14.05.2021 13:40 до 21.05.2021 00:00
Період оскарження
з 14.05.2021 13:40 до 27.05.2021 00:00
Період аукціону
з 01.06.2021 14:13 до 01.06.2021 14:34
Період кваліфікації
з 01.06.2021 14:34
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 Засівальні послуги
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документи, які подаються у складі пропозиції Учасника викладені іншою мовою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36013, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шведська Могила, 1
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються у безготівковому порядку у національній валюті України до 31.12.2021 року. Терміни розрахунків можуть змінюватись за взаємною згодою Сторін. Можливе відтермінування платежу на 180 календарних днів.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за послуги Товар здійснюються протягом 14-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок відповідно до ст. 49 Бюджетного Кодексу України
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.05.2021 13:41
-
Тендерна документація
Скасування
26.06.2021 00:03
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішено в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені поручення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушено п.3 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» відмінити тендер Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
15.06.2021 13:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Григоренко
Електронна пошта
Телефон
+380954716714
Замовник
ЄДРПОУ
00497006
Повна назва
ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
36013
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Шведська могила, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА ОРІОЛ"
Пропозиція:
23 660 583.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПАТРА РЕСУРС"
Пропозиція:
22 401 393.37 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.06.2021 14:34
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-28-000072
Дата створення проекту
28.05.2021 14:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.05.2021 15:03
Дата публікації висновку про результати
23.06.2021 17:24
Дата завершення усунення порушень
30.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
19.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.05.2021 № 154 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-05-14-007134-c 14.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.05.2021 00:00
Документи рішення
28.05.2021 15:03
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.05.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.06.2021. Згідно із частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 000,00 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 23 800 000,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 14.05.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 33,3738 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 438 715,40 грн). Як наслідок, Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону. Відповідно, розгляд пропозицій учасників відбувся всупереч вимог частини дванадцятої статті 29 Закону (до оцінки тендерних пропозицій учасників (аукціону)). Згідно з інформацією, оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол уповноваженої особи від 15.06.2021 № 4) Замовник 15.06.2021 відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені поручення законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом,– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.06.2021 00:00
Дата публікації
23.06.2021 17:24
Документи висновку
23.06.2021 17:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-007134-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.06.2021 11:31
Орган перевірки
08.06.2021 00:00
Документи повідомлення
02.06.2021 11:34
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-14-007134-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.06.2021 11:31
Орган перевірки
08.06.2021 00:00
Відповідь
Відповідь на запит
Інформація про відміну процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 «Засівальні послуги» UA-2021-05-14-007134-c . Для визначення очікуваної вартості та інших передумов здійснення закупівлі Замовником в порядку передбаченому п.4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено аналіз ринку. Також було проаналізовано електрону систему закупівель «Прозоро» за аналогічним предметом закупівлі, а саме код ДК 021:2015 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 «Засівальні послуги». Очікувана вартість сформована з врахуванням Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та на підставі аналізу закупівель за минулі роки (отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників закупівлі). А також враховано: специфіку виконання робіт, структуру посівних площ на 2021 рік, та умова розрахунку по договору – післяплата. Додатково повідомляємо, що обґрунтування опубліковані на нашому сайті (http://www.svinarstvo.com/index.php/ua/tender) відповідно до Постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 року.
Рішеня
04.06.2021 14:57
Замовник
Відповідь
Пояснення щодо закупівлі
Пояснення щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 «Засівальні послуги» UA-2021-05-14-007134-c . Для визначення очікуваної вартості та інших передумов здійснення закупівлі Замовником в порядку передбаченому п.4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено аналіз ринку. Також було проаналізовано електрону систему закупівель «Прозоро» за аналогічним предметом закупівлі, а саме код ДК 021:2015 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (озима пшениця, соя, соняшник, кукурудза, осіннє дискування і оранка) Номенклатурна позиція: 77315000-1 «Засівальні послуги». Очікувана вартість сформована з врахуванням Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та на підставі аналізу закупівель за минулі роки (отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників закупівлі). А також враховано: специфіку виконання робіт, структуру посівних площ на 2021 рік, та умова розрахунку по договору – післяплата. Додатково повідомляємо, що обґрунтування опубліковані на нашому сайті (http://www.svinarstvo.com/index.php/ua/tender) відповідно до Постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 року.
Рішеня
04.06.2021 15:04
Замовник
Документи повідомлення
04.06.2021 16:02
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
23 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2021 09:00
Замовник:
ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380954716714
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
23 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2021 09:00
Замовник:
ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380954716714
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності