Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння від ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-07-003540-b
План UA-P-2021-05-07-002042-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.06.2021 11:42
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.05.2021 11:06
Закінчення аукціону 25.05.2021 11:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
128 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 280 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2021 12:15 до 24.05.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2021 12:15
до 14.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2021 12:15
до 20.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.05.2021 11:06
до 25.05.2021 11:27
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2021 11:27
до 31.05.2021 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2021 15:39
до 11.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.05.2021 15:39
до 11.06.2021 11:42
Період уточнень
з 07.05.2021 12:15 до 14.05.2021 00:00
Період оскарження
з 07.05.2021 12:15 до 20.05.2021 00:00
Період аукціону
з 25.05.2021 11:06 до 25.05.2021 11:27
Період кваліфікації
з 25.05.2021 11:27 до 31.05.2021 15:39
Період кваліфікації
з 25.05.2021 11:27 до 31.05.2021 15:39
Основні параметри
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 800
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння
Код ДК 021:2015
50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами Актів наданих Послуг, які підтверджують фактичне надання Послуг в повному обсязі та належної якості, щомісячно рівними частинами - в сумі ___________ грн. (__________гривень ___копійок), кожна – протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Замовником наданого Виконавцем Акту наданих Послуг, шляхом безготівкового переказу грошових коштів на реєстраційний рахунок Виконавця.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
07.05.2021 17:16
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04052
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"
Пропозиція:
127 994.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
Пропозиція:
126 480 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.05.2021 15:39 по 11.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.05.2021 15:39
-
25.05.2021 11:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-07-003540-b-b1
Підписаний і діє
Номер
115
126 480 грн.
105 400 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2021
Строк дії договору з
11.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
8 (послуга)
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння
Номенклатура
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.06.2021 11:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-08-000008
Дата створення проекту
08.11.2021 08:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.11.2021 09:56
Дата публікації висновку про результати
16.11.2021 14:29
Дата завершення усунення порушень
01.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 103-26-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.11.2021 № 640 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 05.11.2021 № 640 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-05-07-003540-b 07.05.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.11.2021 00:00
Документи рішення
09.11.2021 09:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
conclusion.corruptionBidSecurity
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16.11.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2021 № 123 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2021 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2021, договір від 11.06.2021 № 115, додаткову угоду від 11.06.2021 № 1. Аналізом інформації встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 10.11.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII. В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пункту 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Аналізом встановлено, що частиною 2 розділу 3 ТД передбачено надання забезпечення тендерної пропозицій в розмірі 4 800, 00 грн, чим порушено ч. 1 ст. 25 Закону № 922-VIII, тому як розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю послуг.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8, частини 2 статті 22, частини 1 статті 25, пункт 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пункту 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
16.11.2021 00:00
Дата публікації
16.11.2021 14:29
Документи висновку
16.11.2021 14:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
10.11.2021 12:42
Орган перевірки
16.11.2021 00:00
Документи повідомлення
10.11.2021 12:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
128 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
128 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2021 10:00
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності