Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-92 (на розлив) Дизельне паливо (на розлив) від ДП Бучацьке лісове господарство.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-06-001011-a
План UA-P-2021-05-06-001262-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.07.2021 13:54
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.06.2021 12:03
Закінчення аукціону 03.06.2021 12:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2021 11:04 до 02.06.2021 11:09
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2021 11:04
до 23.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2021 11:04
до 29.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.06.2021 12:03
до 03.06.2021 12:24
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2021 12:24
до 07.06.2021 12:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.06.2021 12:13
до 18.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.06.2021 12:13
до 06.07.2021 13:54
Період уточнень
з 06.05.2021 11:04 до 23.05.2021 00:00
Період оскарження
з 06.05.2021 11:04 до 29.05.2021 00:00
Період аукціону
з 03.06.2021 12:03 до 03.06.2021 12:24
Період кваліфікації
з 03.06.2021 12:24 до 07.06.2021 12:13
Період кваліфікації
з 03.06.2021 12:24 до 07.06.2021 12:13
Основні параметри
Бензин А-92 (на розлив) Дизельне паливо (на розлив)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 27 500 (літр)
Бензин А-92 (на розлив)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 (на розлив)
Код ДК 021:2015
09100000-0 - Паливо
Кількість
27 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
48400, Україна, Тернопільська область, м. Бучач, вул. Коцюбинського 9
Дата постачання з
04.06.2021 11:09
Дата постачання по
31.12.2021 11:09
Позиція : №2 26 000 (літр)
Дизельне паливо (на розлив)
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (на розлив)
Код ДК 021:2015
09100000-0 - Паливо
Кількість
26 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
48400, Україна, Тернопільська область, м. Бучач, вул. Коцюбинського 9
Дата постачання з
04.06.2021 11:09
Дата постачання по
31.12.2021 11:09
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
19.05.2021 16:19
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Николишин Ольга Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961959346
Замовник
ЄДРПОУ
00993030
Повна назва
ДП Бучацьке лісове господарство
Поштовий індекс
48400
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Бучач
Адреса
вул. С. Бандери 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
Пропозиція:
1 364 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛІНОВСЬКИЙ РОМАН ЙОСИПОВИЧ
Пропозиція:
1 364 200 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.06.2021 12:13 по 18.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.06.2021 12:13
-
07.06.2021 12:09
Повідомлення про рішення
03.06.2021 12:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-06-001011-a-a1
Підписаний і діє
Номер
74
1 364 200 грн.
1 136 833.34 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2021
Строк дії договору з
02.07.2021
по
02.07.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
27 500 (літр)
Бензин А-92 (на розлив)
Номенклатура
Бензин А-92 (на розлив)
Кількість
27 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
26 000 (літр)
Дизельне паливо (на розлив)
Номенклатура
Дизельне паливо (на розлив)
Кількість
26 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.07.2021 13:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-14-000053
Дата створення проекту
14.07.2021 15:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2021 16:07
Дата публікації висновку про результати
27.07.2021 10:02
Дата завершення усунення порушень
11.08.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 471-63-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.07.2021 № 449 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.07.2021 № 449 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2021-05-06-001011-a від 06.05.2021– виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2021 00:00
Документи рішення
14.07.2021 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємство «Бучацьке лісове господарство» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2021 №б/н та тендерну документацію (із змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2021 №б/н; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Маліновський Роман Йосипович (далі - ФОП Маліновський Р.Й.); протокол засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерної пропозиції від 07.06.2021 №10; повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2021; договір від 02.07.2021 №74, пояснення Замовника від 21.07.2021, оприлюднене через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок №454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив предмет закупівлі товару за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо». Моніторингом відображення закупівлі у річному плані щодо відповідності вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону так як очікувана вартість предмета закупівлі не відповідає очікуваній вартості зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2021-05-06-001011-a. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме: - пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій» тоді як необхідно зазначити, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»; - на порушення частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації не зазначив вимоги для учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. - на порушення частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації не зазначив для переможця спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті; - на порушення частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації невірно зазначив термін протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другою цієї статті. Наведений в пункті 1 та пункті 2 розділу II «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону. Так Замовником зазначено «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів», що суперечить частині другій статті 24 Закону якою встановлено «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів». Також Замовником зазначено «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», однак такі вимоги статтею 24 Закону не передбачені. Частиною другою статті 24 Закону передбачено, що Зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом встановлено, що Замовником 19.05.2021 вносилися зміни до тендерної документації, однак в порушення частини другої статті 24 Закону не оприлюднено перелік змін, що вносився. Окрім цього встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме: - в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону (статтю 28 замість статті 29 Закону); - у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації зазначено, що істотні умови зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 36 і 37 замість статей 41 і 43 Закону). Проведеним аналізом пропозиції ФОП Маліновський Р.Й. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції - Листа - згоди з проектом договору про закупівлю. Однак у складі тендерної пропозиції ФОП Маліновський Р.Й. такий лист відсутній. Частиною шостою статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проте, в порушення частини шостої статті 17 Закону переможець - ФОП Маліновський Р.Й. не надав Замовнику вищезазначені документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Виходячи з вищезазначеного, Замовник в порушення пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ФОП Маліновський Р.Й., так як учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам та переможець процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. Моніторингом відображення закупівлі у річному плані щодо відповідності вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону; частини третьої та шостої статті 17 Закону; частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 02.07.2021 №74 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.07.2021 00:00
Дата публікації
27.07.2021 10:02
Документи висновку
27.07.2021 10:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
порушення усунено договір розірвано за згодою двох сторін
Дата публікації
04.08.2021 09:15
Документи інформації про усунення порушення
04.08.2021 09:19
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.08.2021 14:37
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі eliminated
Документи інформації про усунення порушення
04.08.2021 14:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бензин А-92 (на розлив) Дизельне паливо (на розлив)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-06-001011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), виникла потреба в отриманні пояснення з наступного питання. В зв’язку з чим і з яких підстав, договір купівлі-продажу нафтопродуктів укладено на 25 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Прошу пояснити причину та надати документ підтвердження обґрунтованої необхідності продовження строку укладання договору. Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.07.2021 15:10
Орган перевірки
24.07.2021 00:00
Документи повідомлення
20.07.2021 15:11
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня договір було укладено на 25 день тому що уповноважена особа ФОП Маліновського був у відпусці по 1 липня а іншої людини що цим займається у них немає тому договір було укладено 2 липня
Рішеня
21.07.2021 11:05
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2021 11:09
Замовник:
ДП Бучацьке лісове господарство
Контактний телефон:
+380961959346
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2021 11:09
Замовник:
ДП Бучацьке лісове господарство
Контактний телефон:
+380961959346
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності