Звернення:
За тендером : Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо
Тема:
Щодо АЗС
Зміст:
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
«12.2.1.3. В складі пропозиції надати скановані копії документів, підтверджуючих наявність власної (власних) або орендованої (орендованих) АЗС» та вказано, що АЗС має бути власна або орендована (окрім партнерських). Встановлюючи вимогу «власна або орендована АЗС» Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони (скреч-картки) АЗС партнерів, і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з вимогами тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги щодо «АЗС (окрім партнерських)» та та доповнити можливість участі Учасника, який реалізує талони (скреч-картки) АЗС партнерів .
Дата оприлюднення звернення:
05.05.2021 16:25
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Повідомляємо Вам, що відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Аналізуючи вищесказане, Замовником самостійно та на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказує у документації спрощеної закупівлі інформацію щодо способів підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям.
Під час виконання Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України існує необхідність своєчасної, оперативної та належної заправки автотранспорту Замовника. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю, оскільки не є стороною в договорі про закупівлю. Ці дії можуть привезти до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання зобов’язання за договором.
Враховуючи дані обставини, вимоги документації спрощеної закупівлі та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» . З метою захисту прав Замовника наші вимоги вважаємо обгрунтованими та не вбачаємо порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки для Замовника в пріоритеті є виконання договірних зобов’язань в повному обсязі, добросовісно та оперативно.
Дата оприлюднення відповіді:
06.05.2021 15:30