Обгрунтування використання переговорної процедури
Щодо закупівлі охоронних послуг, слід зазначити, що 7 листопада 2015 року відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та постанова Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства Внутрішніх справ», було створено департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях. Як територіальні органи Національної поліції та які є «правонаступниками» ДСО. На поточний час в регіональних підрозділах поліції охорони функціонує 54 ПЦС. Забезпечується охорона понад 164 тисяч об’єктів та більше 26 тисяч помешкань громадян. Управління технічної служби забезпечує проведення єдиної технічної політики поліції охорони з питань проектування, впровадження та експлуатаційного обслуговування систем і технічних засобів охоронного призначення, технічного захисту інформації та телекомунікації. Тобто, на даний час, Поліція охорони — єдина державна структура, яка надає повний комплекс якісних послуг охорони. Поліція охорони виконує свою роботу і, враховуючи новий потік змін до діючого законодавства щодо органів внутрішніх справ, надалі динамічно і успішно розвивається, виконуючи свої професійні обов’язки – захист майна та життя громадян від злочинних посягань. Охорона об'єктів забезпечується висококваліфікованими співробітниками підрозділів Поліції охорони. , які мають визначені законом права та повноваження на озброєну охорону і застосування владних функцій щодо правопорушників. Співробітники підрозділів Поліції охорони мають право: - застосовувати технічні засоби охоронного призначення з використання радіочастот на умовах, передбачених для правоохоронних органів; - затримувати і доставляти в службові приміщення охорони для встановлення особи та складання протоколу про правопорушення на осіб, які вчинили правопорушення чи знаходяться без належних підстав на території об’єкта, що охороняється, у необхідних випадках передавати їх до Національної поліції для прийняття відповідного рішення; - проводити в установленому законом порядку з метою запобігання розкрадання майна особистий огляд громадян, які перебувають у приміщенні чи на території об’єкта, що охороняється, або поблизу нього за наявності законних підстав для затримання осіб, які скоїли правопорушення безпосередньо на території об’єкта, а також огляд речей, що знаходяться при них, та тимчасово вилучати документи і предмети, які можуть бути речовими доказами вчинення правопорушень, або використані на шкоду здоров’ю громадян; - проводити огляд транспортних засобів і перевіряти відповідність товарно-транспортним документам матеріальних цінностей, які вивозяться за межі території об’єкта, що охороняється; - складати відповідно до законодавства та передавати на розгляд уповноважених законодавством органів протоколи про адміністративні правопорушення на осіб, які вчинили дрібні крадіжки з об’єктів охорони; - застосовувати до правопорушників заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та зброю у випадках і порядку, передбаченому законодавством; - забезпечувати громадський порядок. Крім того, завданнями Поліції охорони є захист та охорона об’єктів усіх форм власності за договорами. Особливістю служби є комплексність послуг, що надаються, починаючи з обстеження об’єкту, надання замовнику рекомендацій щодо посилення технічного укріплення місць зберігання матеріальних цінностей, впровадження апаратури охоронної сигналізації та закінчуючи своєчасним реагуванням на сигнал „Тривога” при спробі скоєння крадіжок, розбійних нападів тощо. Поліція охорони забезпечує підпорядковані відділи Київської обласної прокуратури тривожними кнопками “Тривога” моделями «ІРТС» та «UMP-100HS». Об’єкти підключені до пультів централізованої охорони, на яких цілодобово чергують групи затримання. Це спеціально навчені й оснащені наряди з трьох озброєних співробітників охорони, що у лічені хвилини після надходження сигналу прибувають на об’єкт. Поліції охорони наразі слугує прикладом у розвитку такого перспективного напрямку діяльності, як застосування охороно – пожежних приладів. Об’єкти прокуратури Київської області обладнані охороно – пожежними приладами «ОРІОН». Вони забезпечують не тільки охорону приміщення або об’єкта а також попереджують фізичні пости охорони про пожежну небезпеку, що дає їм можливість вчасно зреагувати та викликати Державну службу з надзвичайних ситуацій. Така організація роботи – вдале для замовника поєднання підприємницької гнучкості та стовідсоткової надійності з гарантованою повною матеріальною відповідальністю та швидким і якісним обслуговуванням. Між Управліннями поліції охорони в Київській області (в минулому - УДСО при ГУ МВС України в Київській області) та Київською обласною прокуратурою триває співпраця вже впродовж багатьох років. Згідно чинного законодавства Управління поліції охорони в Київській області є єдиними суб’єктом, що має право на надання послуг охорони з використанням табельної вогнепальної, нарізної зброї військового зразка та наділений владними повноваженням протидії правопорушникам. Використання табельної вогнепальної зброї при наданні вищевказаних послуг є необхідним з огляду на зберігання в органах прокуратури протоколів, матеріалів розслідування кримінальних справ та речових доказів, нотаріальних документів, інших документів постійного зберігання, що містять конфіденційну інформацію. А отже, враховуючи специфіку діяльності Київської обласної прокуратури потреби установи в належній охороні, - відповідні послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем. Будь-які альтернативи щодо закупівлі саме вищезазначених послуг в інших підприємств - відсутні.