Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від Міністерство фінансів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-04-27-007846-a
План UA-P-2021-04-12-000475-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.07.2021 17:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.07.2021 15:54
Закінчення аукціону 01.07.2021 16:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 599 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 995 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.04.2021 18:12 до 30.05.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 27.04.2021 18:12
до 20.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.04.2021 18:12
до 26.05.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 30.05.2021 10:04
до 01.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.07.2021 15:54
до 01.07.2021 16:15
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2021 16:15
до 02.07.2021 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2021 17:02
до 13.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2021 17:02
до 19.07.2021 17:27
Період уточнень
з 27.04.2021 18:12 до 20.05.2021 00:00
Період оскарження
з 27.04.2021 18:12 до 26.05.2021 00:00
Період аукціону
з 01.07.2021 15:54 до 01.07.2021 16:15
Період кваліфікації
з 30.05.2021 10:04 до 01.07.2021 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2021 16:15 до 02.07.2021 17:02
Період кваліфікації
з 01.07.2021 16:15 до 02.07.2021 17:02
Основні параметри
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Maintenance services, current repairs of high-volume and full-color printing complexes code DK 021:2015: 50310000-1 Maintenance and repair of office machinery
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Maintenance services, current repairs of high-volume and full-color printing complexes
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2; вул. Отто Шмідта, 26; вул. Межигірська, 11
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
27.04.2021 18:09
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мизюк Оксана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Myziuk Oksana
Електронна пошта
Телефон
+380442065922
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00013480
Назва (англійською мовою)
Ministry of Finance of Ukraine
Повна назва
Міністерство фінансів України
Повна назва (англійською мовою)
Ministry of Finance of Ukraine
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грушевського, 12/2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
2 593 464.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
Пропозиція:
2 571 810 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Учасник ТОВ «ВАУ-ПРИНТ» не усунув невідповідності протягом 24 годин, зазначених у повідомлені, розміщеного 10.06.2021 електронній системі закупівель, і тим самим не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію згідно з п. 1.2. додатку 1 тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВАУ-ПРИНТ» відхилено згідно з абзацом шостим пункту 1 частини першої статті 31 Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та згідно з абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону …).
Документи прекваліфікації
30.05.2021 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
ID
c82d76ff7425480c9bc326ea1ddc0d03
Створено
10.06.2021 12:36
Надати до
11.06.2021 12:36
Зміст
- перелік виявлених невідповідностей: в тендерній пропозиції відсутні копії сертифікатів (свідоцтв) працівників учасника (які вказані у довідці згідно з п. 1.1), видані виробником або його представництвом / філією, або офіційним представником виробника про проходження навчання та допуск до поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання Xerox 700 DCP, Xerox WorkCentre 7242, Xerox WorkCentre 7228/7245, Xerox Altalink C8035; - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.2. додатку 1 тендерної документації; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії сертифікатів (свідоцтв) працівників учасника (які вказані у довідці згідно з п. 1.1), видані виробником або його представництвом / філією, або офіційним представником виробника про проходження навчання та допуск до поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання Xerox 700 DCP, Xerox WorkCentre 7242, Xerox WorkCentre 7228/7245, Xerox Altalink C8035.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" : [email protected]
2 571 810 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
30.05.2021 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b70ef7629e1547c3a6619b6c6aad68c9
Створено
10.06.2021 12:36
Надати до
11.06.2021 12:36
Зміст
- перелік виявлених невідповідностей: в тендерній пропозиції відсутня копія додатку 2 до аналогічного договору від 22.10.2019 № 83 (зразок Акту прийняття-передачі наданих Послуг); - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.2 додатку 1 тендерної документації; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копія додатку 2 до аналогічного договору від 22.10.2019 № 83 (зразок Акту прийняття-передачі наданих Послуг), або позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням інформації про належне виконання учасником аналогічного договору з надання послуг із технічного обслуговування або поточного ремонту високотиражних або повнокольорових друкувальних комплексів офісної/копіювально-розмножувальної/друкувальної техніки/обладнання в повному обсязі, а також із зазначенням номеру, дати укладання та предмету аналогічного договору, або інформація про досвід виконання іншого аналогічного договору з відповідними документами згідно з вимогами п. 2.1 та п. 2.2 додатку 1 тендерної документації.
ТДВ "ІБФ ЛДС" : [email protected]
2 593 464.64 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
30.05.2021 10:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
ID
57d89af24b2944dcaadb197f917569d3
Створено
10.06.2021 12:37
Надати до
11.06.2021 12:37
Зміст
- перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу п. 1.1 додатку 1 тендерної документації учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» надав документ «Довідка про наявність працівників, що мають сертифікати про проходження навчання з обслуговування копіювальної техніки XEROX», в якому зазначені дві особи – Гришин О. та Ратушняк С., які є працівниками ТДВ «ІБФ ЛДС» згідно з наказами про прийняття на роботу від 31.01.2020 № 15/К та від 04.06.2020 № 17/К, та інші дві особи – Виштак П. та Бердичевський А., з якими учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» уклав договори підряду від 14.01.2021 № 01-ДП/21 та від 14.01.2021 № 02-ДП/21, а також на вимогу п. 1.2 додатку 1 тендерної документації учасник надав копії відповідних сертифікатів вищезгаданих чотирьох осіб. Оскільки Виштак П. та Бердичевський А. є підрядниками учасника ТДВ «ІБФ ЛДС», а не його працівниками, то наявна підстава вважати, що учасник ТДВ «ІБФ ЛДС залучає потужності таких підрядників для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з вимогами п. 1.3 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі з відповідною інформацією у разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання, проте зазначена довідка відсутня в складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «ІБФ ЛДС» щодо підрядників (Виштака П. та Бердичевського А.). 2) В складі тендерної пропозиції надана копія акту приймання-передачі наданих послуг до додатку 1 аналогічного договору від 12.06.2018 № 38/18-В (загальна вартість послуг по цьому акту становить (84 %) – 16 416,00 грн з ПДВ), проте відсутня копія акту приймання-передачі наданих послуг до додатку 2 цього договору (відповідно до додатку 2 аналогічного договору вартість послуг по ремонту техніки (додаткові послуги) складає (16 %) – 3 184,00 грн з ПДВ), що не підтверджує виконання аналогічного договору в повному обсязі. - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 1.3 додатку 1 тендерної документації; 2) п. 2.2 додатку 1 тендерної документації. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) про залучення потужностей підрядників – Виштака П. та/або Бердичевського А. (для підтвердження відповідності учасника ТДВ «ІБФ ЛДС» кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»), із зазначенням в довідці такої інформації: - ПІБ підрядників/працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг належної якості відповідно до предмета закупівлі (Виштак Петро Олександрович та/або Бердичевський Андрій Іванович); - обсягу, а саме: не менше (або менше) ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Або для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додати копії сертифікатів Гришина О. та/або Ратушняка С., або інших працівників ТДВ «ІБФ ЛДС» (в такому випадку інформація/документи про інших працівників учасника надається відповідно до вимог п. 1.1 додатку 1 ТД), видані виробником або його представництвом / філією, або офіційним представником виробника про проходження навчання та допуск до поточного ремонту і обслуговування копіювально-розмножувального обладнання Xerox WorkCentre 7242, Xerox WorkCentre 7228/7245, Xerox Altalink C8035 (інші копії сертифікатів працівників Гришина О. та Ратушняка С. відповідно до п. 1.2 додатку 1 тендерної документації надано в складі тендерної пропозиції). 2) Копія акту приймання-передачі наданих послуг до додатку 2 аналогічного договору від 12.06.2018 № 38/18-В, або довідка в довільній формі з належним обґрунтуванням щодо відсутності такого акту, або позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням інформації про належне виконання учасником аналогічного договору з надання послуг із технічного обслуговування або поточного ремонту високотиражних або повнокольорових друкувальних комплексів офісної/копіювально-розмножувальної/друкувальної техніки/обладнання в повному обсязі, а також із зазначенням номеру, дати укладання та предмету аналогічного договору, або інформація про досвід виконання іншого аналогічного договору з відповідними документами згідно з вимогами п. 2.1 та 2.2 додатку 2 тендерної документації.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.07.2021 17:02 по 13.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ «Інфотрейд» переможцем процедури закупівлі за номером оголошення UA-2021-04-27-007846-a та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.07.2021 17:02
-
01.07.2021 16:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-27-007846-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13110-05/381
2 571 810 грн.
2 143 175 грн.
З ПДВ
Підписано
19.07.2021
Строк дії договору з
19.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів
Номенклатура
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт високотиражних та повнокольорових друкувальних комплексів
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.07.2021 17:27
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 599 500 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2021 10:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
+380442065922
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 599 500 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2021 10:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
+380442065922
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності