Показати схожі тендери

Закупівля НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-04-27-003667-b
План UA-P-2021-04-27-005196-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.06.2021 12:05
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.06.2021 13:04
Закінчення аукціону 08.06.2021 13:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
62 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
310 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.04.2021 16:25 до 28.05.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.04.2021 16:25
до 18.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.04.2021 16:25
до 24.05.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 28.05.2021 18:03
до 08.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.06.2021 13:04
до 08.06.2021 13:25
Завершено
Період кваліфікації
з 08.06.2021 13:25
до 08.06.2021 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.06.2021 15:14
до 19.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.06.2021 15:14
до 22.06.2021 12:05
Період уточнень
з 27.04.2021 16:25 до 18.05.2021 00:00
Період оскарження
з 27.04.2021 16:25 до 24.05.2021 00:00
Період аукціону
з 08.06.2021 13:04 до 08.06.2021 13:25
Період кваліфікації
з 28.05.2021 18:03 до 08.06.2021 00:00
Період кваліфікації
з 08.06.2021 13:25 до 08.06.2021 15:14
Період кваліфікації
з 08.06.2021 13:25 до 08.06.2021 15:14
Основні параметри
НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача
NK 024: 2019 - 35159 Linear accelerator system
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
NK 024: 2019 - 35159 Linear accelerator system
Код ДК 021:2015
33151000-3 - Радіотерапевтичні апарати та приладдя
GMDN
35159 Система лінійного прискорювача
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 16:29
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Покупцем у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування еквіваленту грошового зобов‘язання на рахунок Постачальника. Покупець має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом не більше 30% попередньої оплати Товару на підставі норм Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641. У випадку здійснення Покупцем попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Покупцем, але не пізніше 31.12.2021 року. Залишок суми (70%), а саме остаточний розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної та Акту приймання-передачі Товару підписаного уповноваженими особами обох Сторін договору по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця.
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Платежі здійснюються поступово по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, з обов'язковим посиланням на номер та дату Договору, на рахунок Постачальника. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Покупцем бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю товару
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
27.04.2021 16:31
-
27.04.2021 16:25
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Костянтин Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382654156
Факс
+380382654156
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Костянтин Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shevchuk Konstantin Igorovich
Телефон
+380826501565
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
01981224
Назва (англійською мовою)
Khmelnytsky Regional Oncology Center
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Khmelnytsky Regional Oncology Center
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Пілотська, будинок 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
Пропозиція:
61 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
Пропозиція:
60 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП : [email protected]
61 900 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
28.05.2021 18:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 16:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 16:25
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА : [email protected]
60 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
28.05.2021 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 16:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.04.2021 16:25
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.06.2021 15:14 по 19.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.06.2021 15:13
-
08.06.2021 15:08
-
08.06.2021 13:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-27-003667-b-c1
Підписаний і діє
Номер
133
60 000 000 грн.
56 074 766.36 грн.
З ПДВ
Підписано
22.06.2021
Строк дії договору з
22.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача
Номенклатура
НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача
Кількість
1
Одиниця виміру
комплекти
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN
35159 Система лінійного прискорювача
Документи договору
22.06.2021 12:04
-
22.06.2021 11:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-22-000070
Дата створення проекту
22.09.2021 16:13
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2021 16:30
Дата публікації висновку про результати
13.10.2021 16:12
Дата завершення усунення порушень
21.10.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2021 № 332 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-04-27-003667-b 27.04.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2021 00:00
Документи рішення
22.09.2021 16:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.04.2021 протокол № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП»), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.04.2021, 05.05.2021, 11.05.2021 та 14.05.2021, роз’яснення Замовника від 05.05.2021, 11.05.2021, 14.05.2021 та 19.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 08.06.2021 № 4, договір про закупівлю від 22.06.2021 № 133 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 22.06.2021 № 1, від 30.06.2021 № 2 та від 01.07.2021 № 3, повідомлення про внесення змін до Договору від 22.06.2021, 30.06.2021 та 02.07.2021, пояснення та документи Замовника надані 01.10.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.10.2021 00:00
Дата публікації
13.10.2021 16:12
Документи висновку
13.10.2021 16:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, очікуваною вартістю 62 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-27-003667-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Рішеня
28.09.2021 14:09
Орган перевірки
02.10.2021 00:00
Документи повідомлення
28.09.2021 14:10
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
І. КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень, може повідомити наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача)» тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки завідуючої радіологічним відділенням, лікаря з променевої терапії відділення променевої терапії та інженера – радіолога (фізик) відділення променевої терапії. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу забезпечення запуску, сумісності та належного функціонування лінійного прискорювача. КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі відповідають лише продукції одного виробника. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д. Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників лінійних прискорювачів в Україні. Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро). ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту Повідомляємо, що у Замовника наявна на сторінці власного веб-сайту (http://hood.net.ua/departments/radiologichne-viddilennya/) інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Рішеня
01.10.2021 13:54
Замовник
Документи повідомлення
01.10.2021 13:54
-
01.10.2021 13:54
-
01.10.2021 16:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2021 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380382654156
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2021 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380382654156
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності