Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 30.04.2021 15:00до 07.05.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.04.2021 14:43
до 30.04.2021 15:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2021 10:04
до 12.05.2021 08:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2021 08:58
до 15.05.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 12.05.2021 08:58
-
Період уточнень
з
26.04.2021 14:43
до
30.04.2021 15:00
Період кваліфікації
з
07.05.2021 10:04
до
12.05.2021 08:58
Період кваліфікації
з
07.05.2021 10:04
до
12.05.2021 08:58
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання
Товар повинен бути повністю укомплектованим та готовим до роботи.
Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника в повному обсязі до 30.06.2021 року
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30230000-0 -
Комп’ютерне обладнання
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Комп’ютерне обладнання
Звернення:
За тендером : Комп’ютерне обладнання
Тема:
1
Зміст:
Предмет закупівлі: Комп’ютерне обладнання
Кількість 70 одиниць, з них:
- Монітор 21" – 4 одиниці;
- Монітор 24" – 3 одиниці;
- Монітор 27" – 2 одиниці;
- Колонки до комп’ютера (комплект) – 11 одиниць;
- Комп’ютерна мишка – 10 одиниць;
- WEB Camera з мікрофоном HD - 10 одиниць;
- Пам'ять 4 – 5 одиниць;
- Пам'ять 3 – 10 одиниць;
- SSD – 15 одиниць.
- При цьому учасник повинен мати авторизаційний лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні). Вимагаємо надати пояснення, на що саме необхідний авторизаційний лист, на кожну позицію окремо?
Дата оприлюднення звернення:
27.04.2021 11:37
Доброго дня! Авторизаційний лист потрібно на монітори, ССД-вінчестера та оперативну пам'ять. Для іншої продукції такі документи не обов'язкові.
Дата оприлюднення відповіді:
27.04.2021 14:25
На даному тендері відміни не були знайдені.
Комп’ютерне обладнання
Тендер:
UA-2021-04-26-003510-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-04-26-003510-c.b1
Дата:
27.04.2021 09:38
Стан:
Відмовлено в задоволенні
1
Просимо надати пояснення стосовно підтвердження статусу офіційного представника виробника та надання авторизаційного листа, а саме:
1. Що в понятті Замовника є офіційний представник? Просимо надати конкретну відповідь на дане запитання, посилаючись на нормативні акти та законодавчу базу.
2. Які законні повноваження у Замовника перевіряти статус офіційного представника виробника? Адже наданий документ «авторизаційний лист» - це не гарантія постачання якісного обладнання. Гарантія виконання обов'язків сторін - це договір.
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками, та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства.
За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу.
Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa.
У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa.
Таким чином, Замовник автоматично захищений від можливої поставки не якісного обладнання.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Реалізуючи та продукцію згідно договору купівлі продажу між виробником або його офіційним дистриб’ютором, учасник виступає офіційним представником в розумінню цього терміну. На підставі цього, як Замовник може стверджувати або заперечувати, що сам учасник має право надавати повноваження на реалізацію продукції, що є предметом закупівлі.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
«Шановний Учаснику!»
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На даний час замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Водночас, відповідно до статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Листи авторизації витребовуються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервного та безперебійного процесу роботи працівників органу місцевого самоврядування. Також, листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Додатково звертаємо увагу, що Тернопільська міська рада є органом місцевого самоврядування Замовником прийнято рішення про застосування
спрощеної процедури закупівлі, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо, що при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище наведене, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні.
Отже, враховуючи ст. 14 Закону, відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та якісного забезпечення його ремонту.
Крім того, забезпечить оперативне вирішення технічних проблем в роботі працівників міської ради із вказаною технікою.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-04-26-003510-c.b2
Дата:
27.04.2021 14:37
Стан:
Відмовлено в задоволенні
1
Що в понятті Замовника є офіційний представник? Просимо надати конкретну відповідь на дане запитання, посилаючись на нормативні акти та законодавчу базу.
Які законні повноваження у Замовника перевіряти статус офіційного представника виробника?
«Шановний Учаснику!»
Офіційний представник має мати укладений договір з компанією виробником або дистриб’ютором (постачальником) про можливість продажу, поставки обладнання від даної компанії. Цим самим офіційний представник підтверджує легальність ввезеної продукції на територію України, сертифікації товару для подальшої реалізації. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє вимагати від учасника (переможця) торгів даних документів, так як вони є публічними. Згідно ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.