Закупівля Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
від Львівський національний університет імені Івана Франка.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 18:11
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
У зв’язку із допущенням технічної помилки щодо накладення ЕЦП і з урахуванням цього неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність відміни закупівлі «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005699-a відповідно до п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-27-000019
Дата створення проекту
27.05.2021 15:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2021 15:35
Дата публікації висновку про результати
27.05.2021 16:54
Дата завершення усунення порушень
11.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 346
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.05.2021 № 346.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-23-005699-a, 23.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 травня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-23-006101-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.04.2021, оприлюднені в електронній системі закупівель звернення щодо тендерної документації і вимогу про усунення порушення та відповіді Замовника на вказані звернення та вимогу.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником розміщено та оприлюднено інформацію в електронній системі про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-23-005699-a шляхом заповнення відповідних електронних полів та завантаження документів (річний план UA-P-2021-04-23-006101-a, оголошення про проведення торгів, тощо).
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, тощо), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказ Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог Наказу Мінекономрозвитку №1082 у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а також недопущення аналогічних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до проведеного моніторингу закупівлі уповноваженим органом, тендерним комітетом розглянуто основні вимоги та прийнято рішення про виконання заходів моніторингу закупівлі, зокрема у зв’язку із допущенням технічної помилки щодо накладення ЕЦП і з урахуванням цього неможливістю
усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель існує необхідність відміни закупівлі «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за
кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005699-a
відповідно до п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Також на засіданні тендерного комітету вжито заходів щодо недопущення порушень в подальшому.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
Питання:
За тендером : Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
Тема:
Терміни оплати
Зміст:
Шановна пані Ірино!
Просимо вас повідомити громаді, чим и керувались при визначені такого: "Пiсляоплата 100% протягом 90 календарних днів з дати поставки товару".
Наша компанія постачає обладнання, а от банькіської ліцензії ми не маємо.
Дата:
25.04.2021 15:03
Доброго дня.
Відповідно до умов тендерної документації оплата здійснюється замовником після поставки товару протягом 90 календарних днів. Термін обумовлений декількома чинниками, в першу чергу замовник є бюджетною установою і фінансування отримує з Державного Бюджету України, у сьогоднішніх умовах, зокрема через пандемію (обмеження, які спрямовані на запобігання поширенню вірусу) розрахунки з постачальниками проводяться у довші терміни.
Жодних вимог щодо надання банківської ліцензії у вимогах Тендерної документації немає.
28.04.2021 19:38
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
Тендер:
UA-2021-04-23-005699-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
28.05.2021 12:50
Кінець періоду оскарження з часом
08.06.2021 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
У зв’язку із допущенням технічної помилки щодо накладення ЕЦП і з урахуванням цього неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель існує необхідність відміни закупівлі «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005699-a відповідно до п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2
Тендер:
UA-2021-04-23-005699-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2021-04-23-005699-a.c1
Дата:
28.04.2021 18:53
Стан:
дано відповідь
Вимога на дискримінаційні вимоги в ТЗ
Шановний замовнику!
Вимагаємо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», оскільки технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які прописані Замовником в Додатку 3, порушують принципи здійснення публічних закупівель та принцип недискримінації учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 року (надалі Закон).
В описі проекторів в п.1, п.2, п.3 таблиці Додатку 3 вказані технічні характеристики, які в сукупності мають проектори лише одного виробника Epson, а саме проектори Epson EB-W49 (https://epson.ua/catalog/projectors/epson-eb-w49/?page=characteristics).
У сукупності встановлені вимоги до даних проекторів дають змогу запропонувати товар лише одного виробника, а саме компанії Epson, на ринку не існує «еквіваленту» з такими ж, або кращими технічними характеристиками. Дискримінація вбачається в наявності наступних вимог:
1 -«Технологія: 3LCD»; 2- «Слайдер корекції горизонтальних трапецевидних спотворень на корпусі проектора», 3 – «Передача зображення, звуку і сигналів Управління по USB кабелю», 4 – «Наявність вбудованої слайд-кришки об'єктива», 5 – «Меню інтерфейсу користувача на українській мові», звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є визначальною ні в роботі проектора, ні в зручності в організації освітнього процесу, оскільки в навчальних класах достатньо включати та виключати проектор, що не потребує наявності в меню певної мови, керування проектором може здійснюватися користувачем через інтерфейс операційної системи через ноутбук або персональний комп'ютер на українській мові.
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене вище, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації, а документація приведена у відповідність до вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ проекторів, враховуючи наявні вимоги, що викладені у тендерній документації, та підтвердити, що за такими характеристикам У СУКУПНОСТІ на ринку України присутня продукція мінімум ДВОХ виробників.
В Додатку 3 до тендерної документації Вами прописана вимога: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником проекційного, фото/відео обладнання та проекційних дошок, для підтвердження легальності походження товару та статусу офіційного представника виробника, необхідно надати листи авторизації виробника із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій», яка є дискримінаційною та неправомірною. Даною вимогою Ви звужуєте коло потенційних учасників до офіційних представників виробника, оскільки учасник має надати лист, отриманий від виробника обладнання, з підтвердженням статусу офіційного представника виробників усіх позицій товару Додатку 3. В ПОЄДНАННІ з прописаними дискримінаційними вимогами до проекторів в п.1, п.2, п.3 таблиці Додатку 3, які задовільняють лише проектори виробника Epson, вимога Авторизаційного листа виробника, дозволяє отримати даний лист лише учаснику, який зареєстрував проект під дану закупівлю у виробника Epson.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації та виключити вимогу надання листів авторизації, оскільки дана вимога, суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Вимагаємо внести зміни до технічних вимог п.4 таблиці Додатку 3 комплекту проектор+ інтерактивна дошка, оскільки неправильно прописані вимоги до технічних параметрів проектора та дошки, що унеможливлює підібрати комплект проектор+ інтерактивна дошка, які б забезпечували коректну роботу комплекту. В п.4 таблиці Додатку 3 виявлені такі суперечності, та некоректні вимоги:
1. Неправильно підібраний комплект, а саме: аспектне співвідношення оптики проектора вимагається 16:10 (максимальна роздільна здатність WXGA (1280 x 800).), а аспектне співвідношення активної проекційної поверхні інтерактивної - дошки не менше 80” (203 см) при співвідношенні сторін 4:3, що приведе до некоректної роботи дошки;
2. Неправильно вказані розміри інтерактивної дошки, а саме: Діагональ активної проекційної поверхні - не менше 80” (203 см) при співвідношенні сторін 4:3.. Діагональ активної поверхні повинна бути – не менше 215 см, але не більше 220 см, не менше 85”. Згідно правил переводу дюймів в сантиметри з 1959 року прийнято коефіцієнт 1/0,39370, в документації неправильно здійснено перерахунок з дюймів в сантиметри, що вводить в оману потенційних учасників;
3. В нормативній базі України відсутній термін : Робоча температура зберігання (стосовно дошки). Прохання усунити цей пункт із ТД;
4. Наявність кнопок швидкого доступу, 15 шт з кожної сторони дошки – звужує вимоги до функціоналу швидкого доступу, коректніше прописати: «не менше 15 шт з кожної сторони дошки»
5. У вимогах до проектора вказано: «мінімальна проекційна відстань не більше 42 cм.» Цей показник не відповідає вимогам до кріплення для проектора, де вказується: Відступ від стелі/стіни - 93-150 см.
У разі не задоволення нашої Вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України, а також звернутись із заявою до Державної аудиторської служби України.
За результатами аналізу вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення задовільнити вимогу у певних аспектах викладених у протоколі та розробити і внести зміни до Тендерної документації.
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 500 000
грн.
Період подання пропозицій
до
28.05.2021 18:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка