Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-22-013207-a
План UA-P-2021-04-22-013380-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.06.2021 14:14
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.05.2021 15:46
Закінчення аукціону 24.05.2021 16:19
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
9 367 006.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
46 835.03 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2021 23:46 до 21.05.2021 22:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2021 23:46
до 11.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2021 23:46
до 17.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.05.2021 15:46
до 24.05.2021 16:19
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2021 16:19
до 09.06.2021 22:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2021 22:46
до 20.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2021 22:21
до 30.06.2021 14:14
Період уточнень
з 22.04.2021 23:46 до 11.05.2021 00:00
Період оскарження
з 22.04.2021 23:46 до 17.05.2021 00:00
Період аукціону
з 24.05.2021 15:46 до 24.05.2021 16:19
Період кваліфікації
з 24.05.2021 16:19 до 09.06.2021 22:21
Період кваліфікації
з 24.05.2021 16:19 до 09.06.2021 22:21
Основні параметри
«Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
45 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Черемшини 29(31)
Дата постачання по
22.12.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Сайт:
https://www.lnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
Пропозиція:
8 799 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
Пропозиція:
8 753 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП"
Пропозиція:
7 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
7 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.05.2021 22:46 по 11.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
31.05.2021 22:46
-
24.05.2021 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 01.06.2021 23:31 по 12.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
01.06.2021 23:31
-
31.05.2021 22:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 08.06.2021 20:18 по 19.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
08.06.2021 20:18
-
Звіт про оцінку
01.06.2021 23:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2021 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Гарантійний лист
Опис
Гарантійний лист
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 09.06.2021 22:21 по 20.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.06.2021 22:21
-
08.06.2021 20:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-22-013207-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29/06-Р
8 799 000 грн.
7 332 500 грн.
З ПДВ
Підписано
29.06.2021
Строк дії договору з
29.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
Номенклатура
«Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-23-000018
Дата створення проекту
23.06.2021 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2021 15:41
Дата публікації висновку про результати
01.07.2021 11:53
Дата завершення усунення порушень
16.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2021 № 410 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.06.2021 № 410. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-22-013207-a, 22.04.2021. Дані автоматичних ризиків: RISK-2-4-1. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2021 00:00
Документи рішення
23.06.2021 15:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету ім. Івана Франка (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-22-013380-a ), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Кортакоз», ТОВ «Будінжиніринг Груп», ТОВ «Динамо Інвест» (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ПП «Спецавтогідробуд», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2021, від 01.06.2021, від 08.06.2021 та від 09.06.2021, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону ПП «Спецавтогідробуд», як переможцем торгів, документи на виконання вимог статті 17 Закону, договір про закупівлю від 29.06.2021 № 29/06-Р, відповідь Замовника від 30.06.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 24.06.2021. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. На запит органу державного фінансового контролю від 24.06.2021 Замовником надано відповідь, у якій зазначено, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Згідно з вимогою пункту 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Водночас, на тендерну пропозицію, та інші документи ПП «Спецавтогідробуд», якого визнано переможцем торгів, накладено удосконалений, а не кваліфікований електронний підпис посадової особи ПП «Спецавтогідробуд». Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Водночас, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Спецавтогідробуд», а укладено договір про закупівлю від 29.06.2021 № 29/06-Р вартістю 8 799 000,00 гривень. Щодо пункту 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації, згідно з яким учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), у наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМУ від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій». Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-4-1 (замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників під час закупівлі робіт, крім переможця, а саме ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель) – не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Спецавтогідробуд» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також дотримуватись у подальшому вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.07.2021 00:00
Дата публікації
01.07.2021 11:53
Документи висновку
01.07.2021 11:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Західному офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) Інформація щодо виконання рішення за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робітреконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» ID: UA-2021-04-22-013207-a Ознайомившись із змістом висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє наступне. Станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне. Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері. Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені. Вказаний висновок ректором направлено для розгляду та взяття до уваги в подальшій роботі тендерного комітету. Результати перевірки були детально обговорені на засіданні тендерного комітету Львівського національного університету імені Івана Франка. Повідомляємо, що як вказано у висновку виявлені помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, і могли бути усунені лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником – сторонами договору та відбувається виконання умов договору замовником та підрядником. Сьогодні оприлюднення інформації здійснюється виключно із застосуванням КЕП (кваліфікований, захищений на токені), а також деталізовано інформацію щодо можливості учасників використовувати як ЕЦП так і КЕП при поданні тендерних пропозицій. З повагою, тендерний комітет Львівський національний університет імені Івана Франка
Дата публікації
08.07.2021 22:59
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-22-013207-a, яка проводилась Львівським національним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, під час моніторингу встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1) З яких причин після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів накладено не кваліфікований, а удосконалений електронний підпис? Згідно з п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Водночас, на тендерну пропозицію, та інші документи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД», якого визнано переможцем торгів, накладено удосконалений, а не кваліфікований електронний підпис посадової особи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2) З яких причин не відхилено тендерну пропозицію ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
24.06.2021 10:16
Орган перевірки
01.07.2021 00:00
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-22-013207-a, яка проводилась Львівським національним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, під час моніторингу встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1) З яких причин після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів накладено не кваліфікований, а удосконалений електронний підпис? Згідно з п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Водночас, на тендерну пропозицію, та інші документи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД», якого визнано переможцем торгів, накладено удосконалений, а не кваліфікований електронний підпис посадової особи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2) З яких причин не відхилено тендерну пропозицію ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
24.06.2021 10:16
Орган перевірки
01.07.2021 00:00
Документи повідомлення
24.06.2021 10:17
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» ID: UA-2021-04-22-013207-a Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне. Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері. Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Рішеня
30.06.2021 14:07
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» ID: UA-2021-04-22-013207-a Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне. Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері. Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Рішеня
30.06.2021 14:08
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» ID: UA-2021-04-22-013207-a Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне. Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері. Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Рішеня
30.06.2021 14:08
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 367 006.4 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2021 22:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 367 006.4 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2021 22:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності