Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4".

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2021-04-22-009573-a
План UA-P-2021-04-22-009610-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.04.2021 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 032.04 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2021 15:42
до 28.04.2021 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
У звязку з відсутністю конкуренції з технічних причин щодо централізованого постачання теплової енергії, єдиний можливий постачальник ТОВ "Трейд Інвест Холдинг", відповідно до пункту 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
302.5
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
51901, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське , вул.Колеусівська,12
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Коваленко
Електронна пошта
Телефон
+380975202276
Замовник
ЄДРПОУ
01985825
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4"
Поштовий індекс
51901
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Колеусівська, буд. 12
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.04.2021 15:42 по 28.04.2021 0:00
Документи кваліфікації
22.04.2021 15:42
-
Звіт про оцінку
Договір
UA-2021-04-22-009573-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Т-2021/2
550 032.04 грн.
458 360.04 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2021
Строк дії договору з
28.04.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
302.5 (Гігакалорія)
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Номенклатура
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Кількість
302.5
Одиниця виміру
гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
28.04.2021 11:12
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-04-000002
Дата створення проекту
04.05.2021 18:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2021 08:07
Дата публікації висновку про результати
02.06.2021 09:42
Дата завершення усунення порушень
17.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
07.05.2021 № 237 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.05.2021 № 237 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-04-22-009573-a 22.04.2021 Комунальне некомерційне підприємство Камянської міської ради "Міська лікарня №4" (код ЄДРПОУ 01985825) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.05.2021 00:00
Документи рішення
12.05.2021 08:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня №4»" (далі Замовник) ID: UA-P-2021-04-22-009610-a на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені 22.04.2021, протокол щодо проведення переговорної процедури закупівлі від 22.04.2021 №5, договір від 28.04.2021 № Т-2021/2, пояснення замовника, отримані 20.05.2021 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону Повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником зазначено умову застосування та обґрунтування переговорної процедури закупівлі - відсутність конкуренції з технічних причин. Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу, не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено норми пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення норми частини 7 статті 40 Закону Замовником укладено договір про закупівлю 28.04.2021 (на 6-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (22.04.2021), тобто раніше терміну, передбаченого Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення. Відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.1 договору від 28.04.2021 № Т-2021/2 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)», отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Водночас пунктом четвертим частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення договору про закупівлю відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 28.04.2021 № Т-2021/2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
01.06.2021 00:00
Дата публікації
02.06.2021 09:42
Документи висновку
02.06.2021 09:42
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-22-009573-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток. Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків,зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що в оголошенні та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутнє документальне підтвердження щодо можливості забезпечення Замовника тепловою енергією лише однією організацією – ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ». Крім того, відповідно до Реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, розміщених на офіційному сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/?id=11943) ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ» значиться під номером 116 як суб’єкт природної монополії у сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. У Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 13.04.2021 ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ» не знайдено. Таким чином, ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ» є природним монополістом лише на ринку транспортування теплової енергії, а не на ринку виробництва та постачання теплової енергії. Пояснити, чому Замовник застосував переговорну процедуру (скорочену) закупівлі без наявних підстав. 3. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.1 договору від 28.04.2021 №Т-2021/2 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)», отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Договір на пару, гарячу воду та пов’язану продукцію (теплову енергію) укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 7 статті 40 Закону, а саме: на 6-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Пояснити причину укладання договору з порушенням термінів. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.05.2021 13:36
Орган перевірки
21.05.2021 00:00
Документи повідомлення
17.05.2021 13:37
-
Відповідь
Відповідь на звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 17.05.2021
Комунальним некомерційним підприємством Кам'янської міської ради "Міська лікарня №4" відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі - Закон) проведено процедуру закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція , ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-009573-а та в результаті проведення скороченої переговорної процедури укладено договір з ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ». У відповідь на запит від 17.05.2021 повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Кам’янської міської ради у розділі «Прозоре місто - Комунальні підприємства міської ради». Скорочена переговорна процедура була проведена на підставі об’єктивної відсутності конкуренції з технічних причин щодо постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції для потреб установ та організацій враховуючи рішення Кам’янської міської ради від 30.03.2018 року № 1063-23/VII «Про децентралізацію системи теплопостачання правобережної частини міста Кам’янське», рішення виконавчого комітету міської ради від 30.01.2020 №36 «Про визначення інвестора для будівництва автономних котелень та надання послуг щодо опалення побутової та соціально-культурної сфери міста» та інвестиційного меморандуму №113М від 31.01.2020 року, який укладено між Кам’янською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ІНВЕСТХОЛДИНГ». За результатами конкурсу «Про визначення інвестора для будівництва автономних котелень та надання послуг щодо опалення побутової та соціально-культурної сфери міста» приватне підприємство ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ» єдиний можливий постачальник (https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/departament-zhitlovo-komunalnogo-gospodarstva-ta-budivnictva/administrativni-poslugi).
Рішеня
20.05.2021 15:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 032.04 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4"
Контактний телефон:
+380975202276
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 032.04 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4"
Контактний телефон:
+380975202276
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності