Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №43 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг») від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-20-004068-c
План UA-P-2021-04-20-005843-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.05.2021 11:47
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.05.2021 12:57
Закінчення аукціону 06.05.2021 13:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 033 986.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 169.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.04.2021 15:23 до 06.05.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.04.2021 15:23
до 26.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.04.2021 15:23
до 02.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.05.2021 12:57
до 06.05.2021 13:18
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2021 13:18
до 07.05.2021 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2021 10:52
до 18.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2021 10:52
до 21.05.2021 11:47
Період уточнень
з 20.04.2021 15:23 до 26.04.2021 00:00
Період оскарження
з 20.04.2021 15:23 до 02.05.2021 00:00
Період аукціону
з 06.05.2021 12:57 до 06.05.2021 13:18
Період кваліфікації
з 06.05.2021 13:18 до 07.05.2021 10:52
Період кваліфікації
з 06.05.2021 13:18 до 07.05.2021 10:52
Основні параметри
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №43 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №43 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 43
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
20.04.2021 15:24
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Білопільська
Електронна пошта
Телефон
+380669145129
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ГОЛЬФСТРІМ"
Пропозиція:
1 720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Зеніт-Брук"
Пропозиція:
1 630 056 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.05.2021 10:52 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.05.2021 10:52
-
06.05.2021 13:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-20-004068-c-b1
Підписаний і діє
Номер
17/21
1 630 056 грн.
1 358 380 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2021
Строк дії договору з
19.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №43 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Номенклатура
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №43 по вул. Ковпака (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
21.05.2021 11:47
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 033 986.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2021 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380669145129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 033 986.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2021 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380669145129
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності