Показати схожі тендери

Закупівля Доставка підручників та посібників від Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-04-19-007237-a
План UA-P-2021-04-02-004592-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.06.2021 11:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.05.2021 13:23
Закінчення аукціону 31.05.2021 13:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
14 873 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
74 367.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2021 18:01 до 20.05.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2021 18:01
до 10.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2021 18:01
до 16.05.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 20.05.2021 00:00
до 30.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.05.2021 13:23
до 31.05.2021 13:44
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2021 13:44
до 31.05.2021 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2021 15:28
до 11.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.05.2021 15:28
до 15.06.2021 11:49
Період уточнень
з 19.04.2021 18:01 до 10.05.2021 00:00
Період оскарження
з 19.04.2021 18:01 до 16.05.2021 00:00
Період аукціону
з 31.05.2021 13:23 до 31.05.2021 13:44
Період кваліфікації
з 20.05.2021 00:00 до 30.05.2021 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2021 13:44 до 31.05.2021 15:28
Період кваліфікації
з 31.05.2021 13:44 до 31.05.2021 15:28
Основні параметри
Доставка підручників та посібників
Delivery of textbooks and manuals
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
400 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Доставка підручників та посібників
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Delivery of textbooks and manuals
Код ДК 021:2015
60160000-7 - Перевезення пошти автомобільним транспортом
Кількість
10 094 123
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
17.08.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі Акту наданих послуг та довідки про фактичне виконання плану доставки разом з накладними про отримання підручників і посібників департаментами (управліннями) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій та юридичної особи, відповідальної за зберігання резервного фонду навчальної літератури, відповідно до укладених додаткових договорів (з обов’язковим зазначенням у накладних: одержувача, кількості, найменування підручника або посібника, дати отримання), за умови надходження відповідних бюджетних коштів на його реєстраційний рахунок в органах Державної казначейської служби України. Інша інформація: Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», код за ЄДРПОУ 39736985. Місцезнаходження замовника – 03035, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36. Категорії замовника - установа, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
19.04.2021 18:40
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вареник Лариса Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Varenyk Larisa
Електронна пошта
Телефон
380442481741
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
39736985
Назва (англійською мовою)
Institute of educational content modernization
Повна назва
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Повна назва (англійською мовою)
Institute of educational content modernization
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія"
Пропозиція:
14 460 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Фірма "Антологія"
Пропозиція:
14 434 600 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "Фірма "Антологія" : [email protected]
14 434 600 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2021 18:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2021 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
ID
308156a563d44175aa58f5b57d298f22
Створено
21.05.2021 14:19
Надати до
22.05.2021 14:19
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Розділ ІІІ пункт 5 підпунку 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію, учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність власних або орендованих, або найманих за договором надання послуг перевезення вантажних автомобілів. До інформаційної довідки додаються:- копію (копії) документів, що підтверджують право власності на вантажні транспортні засоби та/або договори оренди вантажних транспортних засобів. Транспортних засобів має бути не менше 5 одиниць, з них не менше 2 одиниць вантажопідйомністю не менш 10 т. Документи мають бути чинними не менше ніж до закінчення строку надання послуг, визначених цією тендерною документацією; - копії документів, що підтверджують наявність не менше 2 –х складських приміщень площею не менше 1000 кв. в м. Києві та м. Харкові, де розташовуються поліграфічні підприємства, на яких друкується найбільша кількість підручників та посібників (договір оренди та/або документи, що підтверджують право власності). 2. Перелік виявлених невідповідностей. 1) Відсутній договір оренди № 16/20 від 01.01.2020 та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 16/20 від 01.01.2020; 2) Відсутній договір оренди № 23/20 від 29.01.2020 р. та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 23/20 від 29.01.2020 р.; 3) Відсутній відповідний документ, що підтверджує встановлені трудові відносини між ТОВ «Фірма «Антологія» та менеджера з адмін. діяльності Фоміною О.В. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) До договору № 14/05/03-2021 Суборенди транспортного засобу від 14 травня 2021 р. додати договір оренди № 16/20 від 01.01.2020 та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 16/20 від 01.01.2020; 2) До договору № 01/05-П Суборенди нежитлового приміщення від 05 травня 2021 року додати договір оренди № 23/20 від 29.01.2020 р. та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 23/20 від 29.01.2020 р; 3) До Інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. № 42 від 19.05.2021 додати відповідний документ, що підтверджує встановлені трудові відносини між ТОВ «Фірма «Антологія» та менеджера з адмін. діяльності Фоміною О.В.
АТ "ДАК "Укрвидавполіграфія" : [email protected]
14 460 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2021 18:40
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.04.2021 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
ID
4bb6b5cb1adc420c914058e5468693fe
Створено
21.05.2021 14:21
Надати до
22.05.2021 14:21
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Розділ ІІІ пункт 5 підпунку 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію, учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність власних або орендованих, або найманих за договором надання послуг перевезення вантажних автомобілів. До інформаційної довідки додаються:- копію (копії) документів, що підтверджують право власності на вантажні транспортні засоби та/або договори оренди вантажних транспортних засобів. Транспортних засобів має бути не менше 5 одиниць, з них не менше 2 одиниць вантажопідйомністю не менш 10 т. Документи мають бути чинними не менше ніж до закінчення строку надання послуг, визначених цією тендерною документацією. 2) Розділ ІІІ пункт 1 (Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції). 2. Перелік виявлених невідповідностей. 1) Відсутній договір оренди № 65 укладеного 04 січня 2021 та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 65 укладеного 04 січня 2021; 2) Відсутній Акт прийому-передачі транспортного засобу до договору суборенди транспортного засобу № 12/05-2021/СО від 12 травня 2021 р.; 3) Невідповідність назви процедури закупівлі номеру оголошення в електронній системі закупівель, які зазначенні у довідці про повноваження голови правління АТ «ДАК «Укрвидавполіграфія» № 39/23 від 13.05.2021 р. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) До договору Суборенди транспортного засобу № 1205-2021/СО від 12 травня 2021 р. додати договір оренди № 65 від 04 січня 2021 та лист-погодження щодо надання суборенди, якщо дана інформація не зазначена у Договорі оренди № 65 укладеного 04 січня 2021; 2) Надати Акт прийому-передачі транспортного засобу до договору суборенди транспортного засобу № 12/05-2021/СО від 12 травня 2021 р.; 3) Усунути невідповідність у довідці № 39/23 від 13.05.2021 р. між назвою процедури закупівлі та номером оголошення в електронній системі закупівель.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.05.2021 15:28 по 11.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.05.2021 15:27
-
31.05.2021 13:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-19-007237-a-b1
Підписаний і діє
Номер
27/1-2021
14 434 600 грн.
12 028 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
15.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 094 123 (штуки)
Доставка підручників та посібників
Номенклатура
Доставка підручників та посібників
Кількість
10 094 123
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.06.2021 11:48
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 873 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2021 00:00
Замовник:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Контактний телефон:
380442481741
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 873 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2021 00:00
Замовник:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Контактний телефон:
380442481741
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності