Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо Євро-5 від ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-16-002778-c
План UA-P-2021-04-16-000640-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.05.2021 13:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.05.2021 11:27
Закінчення аукціону 05.05.2021 11:48
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
702 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 510 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2021 13:06 до 02.05.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2021 13:06
до 22.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2021 13:06
до 28.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.05.2021 11:27
до 05.05.2021 11:48
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2021 11:48
до 14.05.2021 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.05.2021 15:21
до 25.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2021 16:05
до 31.05.2021 13:02
Період уточнень
з 16.04.2021 13:06 до 22.04.2021 00:00
Період оскарження
з 16.04.2021 13:06 до 28.04.2021 00:00
Період аукціону
з 05.05.2021 11:27 до 05.05.2021 11:48
Період кваліфікації
з 05.05.2021 11:48 до 14.05.2021 16:05
Період кваліфікації
з 05.05.2021 11:48 до 14.05.2021 16:05
Основні параметри
Дизельне паливо Євро-5
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо Євро-5
Код ДК 021:2015
09134220-5 - Дизельне паливо (EN 590)
Кількість
26 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконання договірних зобов’язань буде здійснюватись в залежності від обсягів реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення у кошторисі Покупця на 2021 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі протягом 20-ти робочих днів з дня отримання талонів чи карток.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
16.04.2021 13:07
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.04.2021 13:06
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уляна Маховська
Електронна пошта
Телефон
+380974419468
Сайт:
https://radekhiv-miskrada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43081140
Повна назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
80200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Радехів
Адреса
вул. Проспект Відродження, буд. 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОНДІ ГРУП"
Пропозиція:
645 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Пропозиція:
645 580 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.05.2021 15:21 по 22.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2021 13:06
Назва
Надати інформіцію шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Документального підтвердження не вимагається
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2021 13:06
Назва
Надати інформацію шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Не вимагається документального підтвердження
Тип
Заява
Період вимог/скарг з 14.05.2021 16:05 по 25.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.05.2021 16:05
-
Звіт про оцінку
11.05.2021 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2021 13:06
Назва
Надати інформіцію шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Документального підтвердження не вимагається
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2021 13:06
Назва
Надати інформацію шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Не вимагається документального підтвердження
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, в окремих документах, поданих у складі Вашої тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. Стаж роботи працівників АЗС Учасника на відповідних займаних посадах коливається від 9 до 23 років. Оскільки товариство створено 09 листопада 2018 року відповідно до Протоколу №1 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНДІ ГРУП» (файл Протокол створення ОНДІ.pdf), тому станом на дату подання тендерної пропозиції Учасника досвід роботи працівників , які працюють на Вашій АЗС не може бути більшим від терміну провадження своєї діяльності ТОВ «ОНДІ ГРУП». 2. Не надано рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 частини першої Додатку 1 Тендерної документації; 2. Пункт «й» Примітки Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Уточнену інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації; 2. Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі.»
Створено
12.05.2021 17:17
Надати до
13.05.2021 17:17
Договір
UA-2021-04-16-002778-c-b1
Підписаний і діє
Номер
241Т/145
645 840 грн.
538 200 грн.
З ПДВ
Підписано
31.05.2021
Строк дії договору з
31.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
26 000 (літр)
Дизельне паливо Євро-5
Номенклатура
Дизельне паливо Євро-5
Кількість
26 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
31.05.2021 13:02
-
31.05.2021 13:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
702 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2021 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
702 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2021 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності